temar Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 13. februar 2009 Herlig kjole! Vet du om selgeren har flere? Tror det var maaaange, :gjeiper: . I forskjellige størrelser og farger. Ta en titt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 13. februar 2009 Måtte innom ebay en liten tur i dag også. Nå ble det dette: *Biore Pore Cleansing Nose Strips 10pcs til 33,- kr. *Trinny and Susannah - What you Wear can change yr life til 20,- kr *Denne, til ca 1100,- kr (10$ + 158$ i frakt) Vi har ikke bestemt dato ennå, så det er sikkert litt dumt å kjøpe kjole allerede. Det er sikkert ikke like god kvalitet som på de dyrere kjolene heller, men det koster ikke så mye å prøve. Jeg kan jo være heldig * Mary Kay Satin Hands Hand Cream Lotion, 6 stk (!) for bare 80,- kr. Da har jeg håndkrem en stund :gjeiper: * Mary Kay 3in1 Cleanser for 140,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. februar 2009 #123 Del Skrevet 13. februar 2009 Åh, så nydelig kjole! Spennende med forlovelse og bryllup! Har dere vært sammen lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 13. februar 2009 Åh, så nydelig kjole! Spennende med forlovelse og bryllup! Har dere vært sammen lenge? Takk Håper bare den sitter fint på. Har jo aldri prøvd en sånn kjole før så jeg vet ikke hvilke modeller som er mest kledelige. Vi har vært sammen i 5 år og forlovet siden september. Så det er på tide at vi finner en dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. februar 2009 #125 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjempefin brudekjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. februar 2009 #126 Del Skrevet 13. februar 2009 Tusen takk! Nå har jeg også kjøpt kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 13. februar 2009 #127 Del Skrevet 13. februar 2009 Nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. februar 2009 #128 Del Skrevet 13. februar 2009 * Mary Kay 3in1 Cleanser for 140,- kr. Hva er den 3in2 Cleanser? Alle snakker om hvor bra den er. Nysgjerrig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva er den 3in2 Cleanser? Alle snakker om hvor bra den er. Nysgjerrig =) Hadde aldri hørt om den før jeg. :klø: Var fra samme selger som håndkremen så da tok jeg sjansen. Dette sier selgeren: This formula is designed to clean, exfoliate, and freshen/tone skin in one simple step! This light, creamy, cleanser removes dirt and makeup without leaving skin greasy or stripping skin of essential oils and moisture. Each use reveals softer, younger looking, skin! Skal gi rapport når jeg får testet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 13. februar 2009 Har forresten fått testet EM nå. Traff bra på to av foundationene faktisk. Tok med meg et speil ut i sola i dag for å sjekke Men øyenskyggene passet ikke helt til meg Tror de går videre til min søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. februar 2009 #131 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvilke farger var det på øyenskyggene? Jeg fikk bare foundation og en bush fra EM. Lyst til å bestille en prøve til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvilke farger var det på øyenskyggene? Jeg fikk bare foundation og en bush fra EM. Lyst til å bestille en prøve til Jeg tok med noen teststørrelser på øyeskygger, betalte 2.50$ for hver mener jeg. Disse fargene: Comfy - denne var ikke så mørk som på bildet. Laptop - tja, fargen passet ikke til meg bare. Mystic night - tar nok litt tid før jeg er fortrolig med så mørk skygge. Syns jeg ser syk ut :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 14. februar 2009 #133 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tok med noen teststørrelser på øyeskygger, betalte 2.50$ for hver mener jeg. Disse fargene: Comfy - denne var ikke så mørk som på bildet. Laptop - tja, fargen passet ikke til meg bare. Mystic night - tar nok litt tid før jeg er fortrolig med så mørk skygge. Syns jeg ser syk ut :s Hehe, jeg skjønner hva du mener. Det krever tålmodighet å bruke mørke skygger. Lite som skal til for at blir seende rart ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Har hatt en suuper helg Skulle egentlig jobbe i helga, men fikk heldigvis byttet vakter. Har jobbet de to siste helgen, så det var deilig med fri sammen med min kjære. Han sto tidlig opp lørdag, da jeg sto opp var han borte. Jeg skjønte ikke hvorfor han var borte for vi skulle jo dra til faren has på bursdag. Men da jeg sto på tur inn i dusjen kom han hjem med 5 langstilkede rose og et romantisk kort. Så han kan når han vil Hos faren hans var også svigerinnen min, og de to små barna hennes. Mens barna sov ble det en liten shoppingrunde på oss jentene. Fangsten ble en skjorte fra Hm, kr 149,-. En rask titt på ebay viste at jeg hadde vunnet budet på en Chanel 2.55 veske, til 678$. Sammen med toll og mva, så blir jo det en hel del masse penger, men jeg vil tro det er verdt det Ble en liten runde på plantasjen før vi dro hjem i dag. En orkidé, 3 søte, små primulaer, to "Ellwood" (sånne mini tre, som skal stå ute på trappa) + noen potter. Da vi kom hjem lå korsettet jeg kjøpte på ebay i postkassen. Nå skal vi slappe av på sofaen med en film og litt Endret 16. februar 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #135 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøpte meg nettopp Prison Break sesong 1 på ebay, til litt over 200,- (med frakt). Har sesong 2, så da er det kjekt å ha sesong 1 også. Sesong 3 vet jeg at jeg får på bursdagen min snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. februar 2009 #136 Del Skrevet 16. februar 2009 Oj, her var det mye shopping Brudekjole og Chanelveske, wow ... du er tydeligvis ikke rammet av finanskrisen Lekre kjøp altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 16. februar 2009 Oj, her var det mye shopping Brudekjole og Chanelveske, wow ... du er tydeligvis ikke rammet av finanskrisen Lekre kjøp altså! Eneste jeg har merket av finanskrisen er at renta på huslånet går ned. Da har jeg plutselig bedre råd Ebay er litt farlig for meg, er jo så lett å legge inn et bud.. Så ingen av de store kjøpene var planlagt. Gøy med store impulskjøp av og til også Nå må jeg vel pent ta det med ro en stund framover. Jeg må nok leve på andre shoppejenters kjøp resten av februar og mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 16. februar 2009 #138 Del Skrevet 16. februar 2009 En rask titt på ebay viste at jeg hadde vunnet budet på en Chanel 2.55 veske, til 678$. Sammen med toll og mva, så blir jo det en hel del masse penger, men jeg vil tro det er verdt det Råfin veske, så enkel og minimalistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 16. februar 2009 #139 Del Skrevet 16. februar 2009 Eneste jeg har merket av finanskrisen er at renta på huslånet går ned. Da har jeg plutselig bedre råd Ebay er litt farlig for meg, er jo så lett å legge inn et bud.. Så ingen av de store kjøpene var planlagt. Gøy med store impulskjøp av og til også Nå må jeg vel pent ta det med ro en stund framover. Jeg må nok leve på andre shoppejenters kjøp resten av februar og mars. Hehe, kjenner meg igjen i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 16. februar 2009 #140 Del Skrevet 16. februar 2009 Er nok ikke bare deg eBay er litt farlig for Levde korsettet opp til forventningene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå