Gjest Christabelle Skrevet 17. februar 2009 #161 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvilke produkter brukte hudpleieren? Høres himmelsk ut! *misunnelig* Så fin tiara. Jeg skulle ønske jeg kunne bruke tiara hver dag, men da hadde nok folk tittet litt. Jeg skal også ha tiara på bryllupsdagen min. Og Christian Louboutin-sko. Hehe eBay er til for å brukes (og det er penger og), ikke sant? Hehehe, jeg ser på charterfeber, og de to tvillingjentene spurte om "why there are camels in the urken" LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #162 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvilke produkter brukte hudpleieren? Høres himmelsk ut! *misunnelig* Så fin tiara. Jeg skulle ønske jeg kunne bruke tiara hver dag, men da hadde nok folk tittet litt. Jeg skal også ha tiara på bryllupsdagen min. Og Christian Louboutin-sko. Hehe eBay er til for å brukes (og det er penger og), ikke sant? Hehehe, jeg ser på charterfeber, og de to tvillingjentene spurte om "why there are camels in the urken" LOL Hun brukte produkter fra Matis og Decleor. Hun kunne gjerne fortalt meg hva hun smurte på når, men det gjorde hun ikke. Jeg hadde ikke hatt peiling på hvilke merker hun brukte om jeg ikke hadde snudd meg for å se på bordet. Følte meg nesten som en snik Gubben så på charterfeber mens jeg har betalt regninger osv. Så jeg hørte jo alt som skjedde Å han stakkars gamle mannen som satte seg på benken, og den tyske damen skyndte seg vekk. Fikk ikke helt med meg hva som skjedde der, men jeg syns litt synd i han Men nå må jeg fikse meg litt te før Frustrerte Fruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Looop Skrevet 18. februar 2009 #163 Del Skrevet 18. februar 2009 Der er fra H&M Men mer sommer enn vår kanskje. Pumps klarer jeg ikke gå i en hel dag, men noen timer går bra. :gjeiper: Viktig at skoene er anvendelige, at de kan brukes til det meste syns jeg Har dessverre ikke noen gode tips nå, men kanskje nærmere våren;) OJ.. ser jag skrivit som om det var en fråga jag ville att du skulle svara på.. Sorry Har bara blett helt avhengig av denna tråden och kollar på ALLT som blir tipsat av dej och alla andra!! Är helt fantastiskt att upptäcka ny netsidor. Nu e det polyvore som gäller!! :-) hurra hurra!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 18. februar 2009 OJ.. ser jag skrivit som om det var en fråga jag ville att du skulle svara på.. Sorry Har bara blett helt avhengig av denna tråden och kollar på ALLT som blir tipsat av dej och alla andra!! Är helt fantastiskt att upptäcka ny netsidor. Nu e det polyvore som gäller!! :-) hurra hurra!! :-D Jeg har virkelig ikke godt av å se så mye på sånne nettsider. Det blir jo bare til at jeg kjøper et eller annet Tenker jeg kommer til å bruke noen timer på polyvore på jobb i kveld :gjeiper: Da må jeg holde meg hard så jeg ikke kjøper noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #165 Del Skrevet 18. februar 2009 I dag har jeg fått beltet fra LaRedoute, kr 199,- Det var egentlig litt for stort, sånn at det sklir bare nedover fra der jeg vil at det skal sitte. Jeg fikk også garn, som jeg selvfølgelig har kjøpt på ebay. Tror jeg skal prøve å lage hals av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #166 Del Skrevet 18. februar 2009 Hun brukte produkter fra Matis og Decleor. Hun kunne gjerne fortalt meg hva hun smurte på når, men det gjorde hun ikke. Jeg hadde ikke hatt peiling på hvilke merker hun brukte om jeg ikke hadde snudd meg for å se på bordet. Følte meg nesten som en snik Gubben så på charterfeber mens jeg har betalt regninger osv. Så jeg hørte jo alt som skjedde Å han stakkars gamle mannen som satte seg på benken, og den tyske damen skyndte seg vekk. Fikk ikke helt med meg hva som skjedde der, men jeg syns litt synd i han Men nå må jeg fikse meg litt te før Frustrerte Fruer Hehe Jeg tror ikke vi fortalte kundene hva vi smurte på underveis, da mange bare vil halvsove Men vi fortalte det etterpå, hvis de var interessert i å kjøpe noen produkter. Jeg så bare de jentene på kamelene jeg =) Ble så flau på deres vegne at vi måtte skru av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. februar 2009 #167 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) I dag har jeg fått beltet fra LaRedoute, kr 199,- Det var egentlig litt for stort, sånn at det sklir bare nedover fra der jeg vil at det skal sitte. Jeg fikk også garn, som jeg selvfølgelig har kjøpt på ebay. Tror jeg skal prøve å lage hals av dette. Hvordan får du linken til å bare vise bildet? Når jeg trykker på linkene til den siden, så vises bildet mitt ganske lite, og det er i albumet liksom. Gidder du å trykke på en link i dagboken min og se hva som kommer opp? Kanskje det er fordi jeg blir innlogget automatisk? Hmm ... Hehe, så søt du er som til og med kjøper garn på eBay Hihi Endret 18. februar 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hvordan får du linken til å bare vise bildet? Når jeg trykker på linkene til den siden, så vises bildet mitt ganske lite, og det er i albumet liksom. Gidder du å trykke på en link i dagboken min og se hva som kommer opp? Kanskje det er fordi jeg blir innlogget automatisk? Hmm ... Hehe, så søt du er som til og med kjøper garn på eBay Hihi Hos deg får jeg også opp et stort bilde, mitt er bare litt større. Men jeg får også opp at jeg kan bla i albumet ditt, gjør du det hos meg? Jeg vet ikke hva jeg gjør annerledes enn deg jeg. Jeg kopierer bare " direkt link" til bildet. Endret 18. februar 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #169 Del Skrevet 19. februar 2009 Fikk boken "What you wear can change your life" av Trinny og Susannah i dag. Kjøpte den for 20kr på ebay, selvfølgelig. Fikk også to hente-lapper fra posten, spennende spennende. Eller har jeg vært flink jente og ikke kjøpt en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har fått post Lå mange pakker og ventet på meg i dag + de jeg fikk hentet på posten i går. *Først en pakke med 4 Juicy Tubes fra Lancome, totalt ca kr 70,-: * Touched by ligt *Berry bold *Miracle *Daiquiri * En pakke med 5 Juicy Tubes totalt ca kr 140,- * De samme som ovenfor + Simmer * Lilla korsett fra Ebay, kr 150,- * Blått korsett med gullmønster, kr 110,- Hva skal jeg egentlig med alle de korsettene Har jo kjøpt enda ett på ebay som jeg ikke har fått ennå * Kjolen min fra ebay, bel vel ca kr 150,- + frakt. Denne satt dessverre ikke så fint på som jeg håpet -Pakke fra H&M: * Lilla Skjortekjole, kr 187. Kjempefin farge og deilig å ha på =) * Hvitt skjerf, kr 60,- * Veske, som forhåpentligvis passer sammen med brudekjolen som jeg ikke har fått ennå, kr 30,- inkludert frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 21. februar 2009 #171 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har fått post Lå mange pakker og ventet på meg i dag + de jeg fikk hentet på posten i går. *Først en pakke med 4 Juicy Tubes fra Lancome, totalt ca kr 70,-: * Touched by ligt *Berry bold *Miracle *Daiquiri * En pakke med 5 Juicy Tubes totalt ca kr 140,- * De samme som ovenfor + Simmer * Lilla korsett fra Ebay, kr 150,- * Blått korsett med gullmønster, kr 110,- Hva skal jeg egentlig med alle de korsettene Har jo kjøpt enda ett på ebay som jeg ikke har fått ennå * Kjolen min fra ebay, bel vel ca kr 150,- + frakt. Denne satt dessverre ikke så fint på som jeg håpet -Pakke fra H&M: * Lilla Skjortekjole, kr 187. Kjempefin farge og deilig å ha på =) * Hvitt skjerf, kr 60,- * Veske, som forhåpentligvis passer sammen med brudekjolen som jeg ikke har fått ennå, kr 30,- inkludert frakt. Jeg vet i hvert fall ett bruksområde mtp korsettene, men det blir for grovt til å skrive Hehe.. Så utrolig nydelig veske!!! Vil ha selv om jeg ikke skal gifte meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 21. februar 2009 #172 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hos deg får jeg også opp et stort bilde, mitt er bare litt større. Men jeg får også opp at jeg kan bla i albumet ditt, gjør du det hos meg? Jeg vet ikke hva jeg gjør annerledes enn deg jeg. Jeg kopierer bare " direkt link" til bildet. Nei, jeg blar ikke i albumet ditt. Merkelig .. Må prøve å finne direct link da =) Edit: Jeg fant direct link.. =) Wee! Endret 21. februar 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. februar 2009 #173 Del Skrevet 22. februar 2009 Mange fine kjøp Juicy Tube i Daiquiri var favoritten min!! Men mistet den etter å ha hatt den i to dager Har ikke sett den i Norge :klø: Heldigvis billig på eBay, må nok kjøpe meg en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 22. februar 2009 Mange fine kjøp Juicy Tube i Daiquiri var favoritten min!! Men mistet den etter å ha hatt den i to dager Har ikke sett den i Norge :klø: Heldigvis billig på eBay, må nok kjøpe meg en ny Ja, den lukter så godt Føler meg litt fjortiss men Juicy Tubes men :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vet i hvert fall ett bruksområde mtp korsettene, men det blir for grovt til å skrive Hehe.. Så utrolig nydelig veske!!! Vil ha selv om jeg ikke skal gifte meg =) Ja, min kjære ble litt ivrig når han snørte de sammen. Men jeg trenger jo ikke 4 korsetter for det Nå har jeg kanskje lært at jeg ikke skal legge inn mange bud på lignende varer samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #176 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har fått Chanelvesken min Kom med bud på døra, mens jeg tasset rundt i joggebokse og vasket, uten sminke og med håret til alle kanter Jeg betalte 4624,- inkludert frakt. På pakken sto det verdi på 50$, så jeg er spent på tollen. Hvordan gjør de det med toll da pakken ble levert på døra? Trodde man måtte betale toll før man fikk pakken jeg.. Kanskje jeg slipper unna *håper*. Her er vidunderet, med bevis og støvpose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 23. februar 2009 #177 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har fått Chanelvesken min Kom med bud på døra, mens jeg tasset rundt i joggebokse og vasket, uten sminke og med håret til alle kanter Jeg betalte 4624,- inkludert frakt. På pakken sto det verdi på 50$, så jeg er spent på tollen. Hvordan gjør de det med toll da pakken ble levert på døra? Trodde man måtte betale toll før man fikk pakken jeg.. Kanskje jeg slipper unna *håper*. Her er vidunderet, med bevis og støvpose. Råfin, heldiggris. Siden de skrev en såpass lav verdi slipper du iallefall å betale mye toll, kanskje du er heldig og slipper i det hele tatt. Når det blir levert med bud tror jeg man kanskje får brev i etterkant, jeg vet ikke. Ingen erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. februar 2009 #178 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har fått regning i etterkant når pakken kommer med bud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har fått regning i etterkant når pakken kommer med bud Æsj, da gjør sikkert jeg det også Det blir ikke så mye som jeg regnet med da, siden den snille selgeren hadde skrevet på 50$ i stedet for nærmere 700$.Så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. februar 2009 #180 Del Skrevet 23. februar 2009 Det var ålreit gjort av selgeren Lekker veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå