Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Gjest Christabelle

Hei hei :-)

Så mye fint du kjøper. Lurt å ta bilder av tingene.

Fikk litt lyst til å gjøre slik jeg også. Blir artig å følge med her hos deg :-)

Christabelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christabelle:

Så koselig at du stikker innom hos meg=)

I dag har jeg vært hos frisøren. La inn noen askeblonde striper i mitt mellombrune hår, det ble seendes ganske naturlig ut. Tok også av ca 10 cm på lengden + at det ble temmelig kraftig oppklipt. Så nå blir forhåpentligvis ikke håret mitt så tungt og flatt lenger.

Svidde av 740,- kr der i dag.

Sånn for sikkerhetsskyld så bestilte jeg denne i går, så da har jeg noe og jukse med når håret mitt faller sammen. Ble vel litt over 100-lappen i norske kr.

Jeg liker å være ute i god tid, men beregnet alt for mye tid før frisørtimen min i dag. Den tiden brukte jeg inne på en garnbutikk rett ved siden av frisøren min. Der endte jeg opp med 4 nøster lilla alpakkagarn, totalt 60,- Tenkte jeg skulle prøve å lage håndleddsvarmere av der, legger kanskje ut bilder når de blir ferdig (spørs om de blir vellykket :gjeiper: )

Edit: La til priser

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut å friske opp håret hos frisøren, jeg vurderer å gjøre noe det samme som deg snart. :) Har litt for langt hår nå til at jeg føler meg fresh, og har lyst på litt lyse striper til våren.

Hei forresten, tror ikke jeg har lagt igjen noen spor her enda. :goodbye: Men jeg leser dagboken din for det, hehe. Mye fint du kjøper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei temar!

Moro å se på bilder av det du har kjøpt, masse fint :) Den bikinien du har lyst på fra Ellos fikk jeg idag, og er kjempefornøyd :jepp: Også har vi lik jakke også, den hvite fra Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Ambivalent og *Ulla*.

Koselig med så mange nye fjes :strix:

Fikk ikke til og sitere to innlegg samtidig jeg.. :vetikke:

Anyroad:

Ambivalent: Så koselig at du legger igjen et spor.

Ja, det var skikkelig godt og endelig komme seg til frisøren i dag. Har ikke vært der på ca 6 mnd, så det var nok på tide ja. Hadde sånn ca dobbelt så mange hårspisser som hårstrå :flau:

*Ulla*: Vi har nok litt lik smak vi da :) Gleder meg til jeg får prøve den bikinien. Hvilken underdel har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle

Koselig at du stakk innom hos meg også :-)

Jeg er helt ny i disse dagbok-greiene, men tenk så artig å ha i noen år, og lese tilbake da =)

Mye gøyere enn å ha i vanlig bok.

Ser du er glad i å shoppe, hehe :-)

Jeg handler sjeldent på Internett-butikker. Er så redd for at ting ikke passer. Jeg elsker å gå rundt i butikker og snuse =) Da finner jeg alltids et eller annet.

Impuls-shopping er en farlig ting! =)

Bestilte mye på H&M før, men blitt lite av det i det siste.

MEN jeg bestiller masse på Victoria's Secret. SÅ mye lekkert undertøy!

Jeg anbefaler flanell-pysjamasene de har der. Mange fine mønstre og de er superdeilige å ha på seg. Jeg kan gå en hel dag i pysjamasene deres :-)

Babydoll'ene er også veeldig sexy ;-) De har til og med egen brude-kolleksjon. Masse fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød: :vinke: Koselig og se deg her også.

Christabelle Ja, det har blitt litt mye shopping i det siste :flau: Det pleier gå litt i bølger hos meg. En periode shopper jeg kjempe mye, så kan det gå en mnd eller mer uten at jeg kjøper en ting.

Victoria's Secret ja. Jeg har vært innom der og siklet også :biggrin: Der er jeg mer bekymret for at ting ikke passer, er jo viktig at bh'ene sitter som de skal. Og så blir det vel fort masse tollgebyrer og moms .. :eeeh:

Eller har undertøy blitt fritatt fra tollen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ulla*: Vi har nok litt lik smak vi da :) Gleder meg til jeg får prøve den bikinien. Hvilken underdel har du?

Jeg har den som hører til, var litt usikker, siden den er ganske bred, men den var grei. Har andre svarte jeg kan bytte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Rosenrød: :vinke: Koselig og se deg her også.

Christabelle Ja, det har blitt litt mye shopping i det siste :flau: Det pleier gå litt i bølger hos meg. En periode shopper jeg kjempe mye, så kan det gå en mnd eller mer uten at jeg kjøper en ting.

Victoria's Secret ja. Jeg har vært innom der og siklet også :biggrin: Der er jeg mer bekymret for at ting ikke passer, er jo viktig at bh'ene sitter som de skal. Og så blir det vel fort masse tollgebyrer og moms .. :eeeh:

Eller har undertøy blitt fritatt fra tollen nå?

Ja, det blir som regel en tusenlapp bare i toll (utenom frakt) når jeg bestiller. Surt!

Jeg bestilte to BHer en gang; første og siste gang! Cupen var bare et tøystykke. Du vet, som gjør at puppen ser nøyaktig lik ut når du går uten BH. Null støtte og null fylde *hehe* Skjønner? Uff.. De ligger og støver i skuffen.

Jeg har bestilt 8-10 babydoll'er, og alle passer. De slår aldri feil. Truser ditto. Og pysjamaser. Men tøflene blir alltid for små, så jeg har helt sluttet å kjøpe det =( Har også et par singlet'er derfra, de passer fint. Jeg glemte jo det fineste kjøpet derfra; en kjempefin svart kåpe! Det er silkefor, og kåpen har veldig bra kvalitet. Den er tung og tykk, og har gullknapper. Jeg elsker den! Jeg kommer nok til å bestille flere i vår, når det blir salg på de.

Du er akkurat som meg; jeg kan gå to uker og bare ha vært på matbutikken. Deretter er det en uke med intensiv shopping. Så kan det gå en måned med bare mat igjen :-) Hehe.. Fått litt dilla på nett-shopping i dag egentlig. Tittet på sminke og hårprodukter. Men i.o.m. at jeg er utdannet hudpleier, så får jeg innkjøpspris på veldig mange merker (Dermalogica, Decleor, I.D. Bare Minerals, MD Formuations , etc.) Så slike ting "shopper" jeg sjelden. Men sko, derimot :-)

Disse har jeg veeldig lyst på! Eller disse . Litt vanskelig å gå på, men ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir som regel en tusenlapp bare i toll (utenom frakt) når jeg bestiller. Surt!

Jeg bestilte to BHer en gang; første og siste gang! Cupen var bare et tøystykke. Du vet, som gjør at puppen ser nøyaktig lik ut når du går uten BH. Null støtte og null fylde *hehe* Skjønner? Uff.. De ligger og støver i skuffen.

Jeg har bestilt 8-10 babydoll'er, og alle passer. De slår aldri feil. Truser ditto. Og pysjamaser. Men tøflene blir alltid for små, så jeg har helt sluttet å kjøpe det =( Har også et par singlet'er derfra, de passer fint. Jeg glemte jo det fineste kjøpet derfra; en kjempefin svart kåpe! Det er silkefor, og kåpen har veldig bra kvalitet. Den er tung og tykk, og har gullknapper. Jeg elsker den! Jeg kommer nok til å bestille flere i vår, når det blir salg på de.

Du er akkurat som meg; jeg kan gå to uker og bare ha vært på matbutikken. Deretter er det en uke med intensiv shopping. Så kan det gå en måned med bare mat igjen :-) Hehe.. Fått litt dilla på nett-shopping i dag egentlig. Tittet på sminke og hårprodukter. Men i.o.m. at jeg er utdannet hudpleier, så får jeg innkjøpspris på veldig mange merker (Dermalogica, Decleor, I.D. Bare Minerals, MD Formuations , etc.) Så slike ting "shopper" jeg sjelden. Men sko, derimot :-)

Disse har jeg veeldig lyst på! Eller disse . Litt vanskelig å gå på, men ..

Åhh, de første skoene du linket til var lekre :hjerte: men jeg hadde nok overlevd bare 10 min eller noe. Føler meg tryggest med litt kortere hel.

Kåpen fra VS høres fin ut :enig: Når jeg er innom VS ser jeg stort sett på undertøy, glemmer liksom at de har mye annet :flau: må nok sjekke litt nøyere neste gang..

Kjempe kjekt å få innkjøpspris på sminke- og hudpleieprodukter da.

Kjekt å ha noen inne her med peiling også. Da vet jeg hvem jeg skal spørre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den som hører til, var litt usikker, siden den er ganske bred, men den var grei. Har andre svarte jeg kan bytte på ;)

Ja, det tenkte jeg også, at jeg kan bytte på med de andre svarte jeg har.

Kjekt å ha litt forskjellige underdeler, fro de blir oftest fortere slitt enn overdelene.

Bare så synd at det er lenge til jeg kan bruke bikinien :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kommer jo an på hvilken type bh man kjøper, om den er "padded" eller ikke, det står jo bestandig bekrevet. Jeg har bestilt... tror det må være 7 bher jeg har fra VS nå, og alle sitter som støpt. Så jeg er veldig fornøyd :) Og jeg har heller aldri betalt toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kommer jo an på hvilken type bh man kjøper, om den er "padded" eller ikke, det står jo bestandig bekrevet. Jeg har bestilt... tror det må være 7 bher jeg har fra VS nå, og alle sitter som støpt. Så jeg er veldig fornøyd :) Og jeg har heller aldri betalt toll.

Har du bestilt bare undertøy? Jeg tror at undertøy er fritatt fra tollen nå. Om du har bestilt andre ting samtidig har du nok bare hatt skikkelig flaks. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle forresten hatt et belte som jeg kan bruke utenpå tunikaer og hverdagkjoler.. Helst sort og med litt bredde.

Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Tenkte ikke på å sjekke det. Tror liksom ikke at det finnes damer med perfekte pupper, som verken trenger løft, fyll eller forming ;)

Ja, det stemmer kanskje at det er fritatt, men jeg har ikke bestilt på nærmere et års tid. Kanskje på tide snart? Hihi ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christabelle
Åhh, de første skoene du linket til var lekre :hjerte: men jeg hadde nok overlevd bare 10 min eller noe. Føler meg tryggest med litt kortere hel.

Kåpen fra VS høres fin ut :enig: Når jeg er innom VS ser jeg stort sett på undertøy, glemmer liksom at de har mye annet :flau: må nok sjekke litt nøyere neste gang..

Kjempe kjekt å få innkjøpspris på sminke- og hudpleieprodukter da.

Kjekt å ha noen inne her med peiling også. Da vet jeg hvem jeg skal spørre;)

Jeg vet det, de er dritfine. Jeg har bare mørke selskapssko, så jeg har litt lyst på lyse nå. Det er selvsagt drømmetenking; skoene koster mange tusen kroner. Men en vakker dag skal jeg ha et par klassiske, dyre, fine sko som jeg aldri blir lei og elsker mer enn sambo (neida.. eller..); Manolo Blahnik eller Jimmy Choo eller Christian Louboutin :)

Jeg ELSKER hudpleie og sminke. Men hår er jeg dårlig på =( Jeg orker aldri å gå til frisør. Men det er bare å spørre om sminke og hud da :-)

Du MÅ sjekke ut kåpene til VS, de er kjempelekre! Og de er av god kvalitet.

Det jeg liker best med VS, er at bildene aldri er misvisende. Plaggene er like fine som du ser for deg i hodet (dog, undertøyet blir liksom noe annet på min egen kropp). Denne jakken, for eksempel. Det er til og med salg på den :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra fridagen min i går:

Jeg var flink jente og tørket støv, vasket gulv, skiftet på sengen og vasket en del klær. :engel:

Vi var bedt på middag hos foreldrene mine til kl 17. Etter at vi hadde koset oss med middag osv., fant jeg og mamma ut at jeg hadde jo en del fri neste uke, så da kunne vi jo reise på tur :nigo:

Vi bestilte tur til Budapest, fra den 19. til den 23. Var heldige så Norwegian hadde billige flybilletter. På hotell.no fant vi mange billige hoteller, endte opp med 4* med frokost til ca 1650,- for to personer i 4 netter :skya:

Så da blir det tur sammen med mamma, det kan jo blir både interessant og slitsomt. Det er sjelden vi vil gjøre det samme...

Vi valgte Budapest pga av mulighetene for Spa da, så vi kommer nok til å bruke litt tid (og penger) på luksus.

Så godt det er å jobbe turnus noen ganger :smilbla:

Etter jobb i dag så må jeg vaske ennå mere klær sånn at det jeg vil pakke med meg er rent.

Håper at pakka fra Ellos kommer før vi drar, slik at jeg får den fine bikinien min. Må jo ha bikini når man skal på SPA. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt bare undertøy? Jeg tror at undertøy er fritatt fra tollen nå. Om du har bestilt andre ting samtidig har du nok bare hatt skikkelig flaks. :danse:

Nei, jeg har alltid bare bestilt undertøy. Så da er det sikkert derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så gæy det høres ut med en tur, Temar! gudene kunne vite at jeg hadde trengt litt spa-behandling selv.. ahhhhh :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...