Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juli 2009 #221 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har vurdert p-ringen, men ble usikker nå...... har hørt mye positivt om den. Tenker du slutte på den? God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. juli 2009 #222 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg ble ikke sliten av den, men hadde nok humørsvingninger ja. Jeg sluttet på den pga at den var plagsom for kjære. Han kjente den alt for godt da vi hadde sex. Men p-ringen skal gi mindre og nesten ingen bivirkninger ettersom det er mindre østrogen i den enn f.eks p-piller. Men man reagerer jo selvfølgelig forskjellig. Håper du snart er frisk og rask igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har vurdert p-ringen, men ble usikker nå...... har hørt mye positivt om den. Tenker du slutte på den? God helg Nå tåler jeg ekstremt lite ekstra hormoner i kroppen jeg da, så er ikke helt fornøyd.. Får vel prøve den ut bittelitt til da før jeg evt slutter men foreløpig ser det ikke helt lovende ut God helg til deg og dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juli 2009 #224 Del Skrevet 24. juli 2009 Hmm.. greit å høre om andres erfaringer! "Han kjente den alt for godt da vi hadde sex. " Det har også slått meg, hvordan det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 24. juli 2009 Det problemet har ikke vi hatt foreløpig, ingen av oss har kjent den, det var jeg veldig redd for at skulle skje :gjeiper: Nå kommer jo sikkert det veldig ann på størrelse, form osv på begge parter da vil jeg tro :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. juli 2009 #226 Del Skrevet 24. juli 2009 Hmm.. greit å høre om andres erfaringer! "Han kjente den alt for godt da vi hadde sex. " Det har også slått meg, hvordan det fungerer Jeg begynte på ringen da jeg var sammen med eksen, og han kjente den ikke i det helte tatt. Men han jeg er sammen med nå syntes ikke det var noe særlig. Var ikke smertefullt, men ubehagelig Det problemet har ikke vi hatt foreløpig, ingen av oss har kjent den, det var jeg veldig redd for at skulle skje :gjeiper: Nå kommer jo sikkert det veldig ann på størrelse, form osv på begge parter da vil jeg tro :gjeiper: Hmmm..... hva var forskjellen på eksen og han jeg er sammen med nå tro....*tenke* Hihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 24. juli 2009 Hmmm..... hva var forskjellen på eksen og han jeg er sammen med nå tro....*tenke* Hihi.... Hi hi, her er det STORE forskjeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juli 2009 #228 Del Skrevet 24. juli 2009 Hi hi, her er det STORE forskjeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. juli 2009 #229 Del Skrevet 25. juli 2009 Der var du igjen ja Så koselig å lese at alt ordner seg for deg nå,det fortjener du! spennende med studier da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 25. juli 2009 Her er Ambi-bambi på plass vet du Takk, det ser virkelig ut til at ting går litt min vei for tida ---------------------------------- Liten bytur idag, møtte mamma i byen da hun var ferdig på jobb! Så vi dro og shoppet litt. Fikk en sort tights og en strikkejakke sak Snille mammaen min Ellers har vi grillet og bare slappet av idag, kjenner jeg fortsatt er sliten i kroppen, men føler meg litt piggere Så får bare ta det med ro på jobben på mandag, har fri tirsdag så Håper dere alle sammen koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. juli 2009 #231 Del Skrevet 25. juli 2009 Klær ja....jeg har gått inn en avtale med kjære om at det er innkjøpsstopp av klær i et år jeg nå ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 26. juli 2009 Klær ja....jeg har gått inn en avtale med kjære om at det er innkjøpsstopp av klær i et år jeg nå ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juli 2009 #233 Del Skrevet 26. juli 2009 har valgt det selv da. Men jeg måtte spørre pent og sette opp de søteste dådyrøynene i går kveld, for jeg skal jo bli så flink til å trenen nå og da "må" jeg jo bare ha mer treningsklær. Så det ble en bestilling fra ellos gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 26. juli 2009 har valgt det selv da. Men jeg måtte spørre pent og sette opp de søteste dådyrøynene i går kveld, for jeg skal jo bli så flink til å trenen nå og da "må" jeg jo bare ha mer treningsklær. Så det ble en bestilling fra ellos gitt Det er faktisk utrolig hvor mye fine treningsklær hjelper på motivasjonen.. Ikke at man skal komme på trening med sminke og nyvasket hår, men at man likevel kan føle seg litt fresh selv om man er svett og sliten Likevel så synes jeg synd på deg ang shoppingen da :gjeiper: Men jeg må samtidig si at jeg beundrer deg, det er fader meg sterkt gjort! Jeg kan bare si her og nå at jeg aldri hadde klart det Btw, noen som har nettsiden til den derre egenlagede almanakken man bestiller fra Sverige? (hvis noen forstår hvilken jeg mener :gjeiper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 26. juli 2009 Never mind, tok meg 2 sek å google det selv http://personligalmanacka.paulanders.com/ til dem som måtte lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juli 2009 #236 Del Skrevet 26. juli 2009 Tusen hjertelig takk for link. Nå har jeg bestil meg en almanakk. De var jo råtøffe jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juli 2009 #237 Del Skrevet 26. juli 2009 Har du bestilt almanakk? Jeg vet ikke helt hva som skjedde da jeg skulle bestille. Men får man faktura eller må man betale med kort? Ser ut som om jeg får faktura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja de var jo bare sååååå fine, og super til skolen!! Jeg har lyst til å bestille men må vente på lønning Men kan man få faktura? for da kan jeg jo bestille nå og betale når jeg får lønn! *Inn og prøve ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juli 2009 #239 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja de var jo bare sååååå fine, og super til skolen!! Jeg har lyst til å bestille men må vente på lønning Men kan man få faktura? for da kan jeg jo bestille nå og betale når jeg får lønn! *Inn og prøve ut* Ja, du trenger ikke å betale nå. Jeg får ikke logget meg inn, for jeg husker ikke passordet og jeg har heller ikke fått mail. så jeg lurer på om jeg faktisk fikk bestilt, for det skjedde ette eller annet da jeg skulle bestille....argh! Men de var utrolig snedige. Jeg satte inn alt som hadde med jobb å gjøre...planleggingsdager, foreldremøter o.l Supert:) Men jeg regner med at den blir litt dyrere enn hva som står, for vi må vel betale toll på det i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juli 2009 #240 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg hadde fått mail, men det hadde havnet under spam. Så pass på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå