Gå til innhold

Det nye livet til Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Ohh jeg vil også gjerne se den bloggen, for du skal reise... det har du veldig godt av :jepp:

Så kjempe fint ut det huset for ikke å snakke om svømmebassenget :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg SKAL reise :Nikke: Hvis ikke skal jeg alltids klare å skrape sammen til en billett selv, så det er ikke noe problem sånn sett :) Men hadde vært fint om pappa kjøpte den da :sjenert:

Hatt en fin helg Milla? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIG hus, ambriel!! Du er superheldig :kose:

Synes blogg høres ut som en god idè, den vil jeg følge med på :Nikke:

Har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har vært helt grei egentlig :) Bare tatt det helt med ro, sett film og koset meg :biggrin:

Din da Dalieo? :kose:

-------------------------------------------

Idag er det helomvendingsdag! Ikke noe sjokolade og brus mandag - torsdag og søndag! Skal være flink nå, det har lett for å skli ut når man ikke gjør noe annet om dagene! Skjerpings! Også skal jeg begynne å ta sit-ups igjen, 100 om dagen :Nikke:

Ambriel prøve å være flink :Nikke:

Idag skal jeg skrive brev til min "tante og onkel", bror til min farmor.. De ville så gjerne ha talen jeg skrev til begravelsen hennes, så da legger jeg ved et lite brev :)

Så er det disse Sit-upsene da, også skal jeg se en film eller to som jeg har lastet ned :) Så får vi se hva annet som dukker opp, det er jo knallblå himmel her i Oslo idag så må jo nesten benytte meg av muligheten til å gå en lang tur med Tequila! Eneste ulempen er at hun fryser sånn på potene så jeg ender opp med å måtte bære henne halve turen :lol:

Ha en kjempeflott dag alle mine søte Kg-jenter! :kose::klemmer::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chill helg er også, var ute en tur på fredag, men ikke noe spesielt ellers :)

Hehe, kjenner jeg også burde ha litt godtestopp.. har nettopp spist fem smågodt til frokost :sjenert: Men du har helt rett i at det sklir ut når man ikke har noen rutiner eller noe å gjøre liksom.. får liksom en unnskyldning til å kose seg hele tiden. Hvertfall jeg.

Håper du har en fin dag, søta :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink, fremdeles ikke rørt Gjende kjeksene med sjokolade som står en halvmeter unna meg :biggrin:

Ikke spist frokost enda heller når jeg tenker på det :klø: Hmm, kanskje jeg skal lage meg det? :lol:

Først sit-ups, så noe mat :Nikke:

Dalieo: :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeeeeeeeeeeeder meg :sukk:

Ser ut som ting begynner å nærme seg litt ang USA, snakket med min stemor igår og hun og pappa skulle se på billetter når pappa kommer hjem på lørdag! Ååå, kjenner det kribler litt i magen! :biggrin:

Gleder meg til å komme meg litt bort!!

Men nå begynner jeg å tenke på alt som må ordnes før, hjelp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Schnuppa! :kose:

Med Ambriel går alt bare bra, ser ut som om det blir Usa om under 1 mnd til! :biggrin:

Hjelp, kjenner jeg gruer meg litt også nå :redd: Men det skal nok gå så fint så, trenger å komme meg bort nå :)

Alt bra med deg Schnuppa?? :klemmer:

-------------------------------------------------------------------------------

Nytt innlegg i Ambriel Bloggen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er neimen ikke lenge til :overrasket:

Frigg: Takk, og takk for kommentaren :biggrin: Tror det skal bli veldig deilig å komme seg litt bort! :Nikke:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG! :biggrin:

Ikveld blir det bowling med R, og kino i morgen :) Og på søndag er det premierefest for en kortfilm sak han har vært med i :biggrin: Så det ser ut til at det blir en bra helg! :biggrin:

:hjerte::kose: GOD HELG ALLE SAMMEN!!! :kose::hjerte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses, det er allerede torsdag! :overrasket: Tida går jaggu fort! Klarer jo nesten ikke følge med!

Tusen takk for god helg ønsker Milla og Frigg! :klemmer: Denne dagboka blir liksom ikke helt vedlikeholdt nå som jeg har reisebloggen min og skriver i den. Har sittet i en del telefoner idag, ordna og styra med å få de siste tingene i orden før jeg reiser! Så må jeg vaske og rydde litt i heimen, reiser til Kr.sand på tirsdag tenker jeg, må få bestillt togbillett iløpet av dagen også :)

Ha en fortsatt fin dag, og en kjempefin helg alle som er innom! :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...