Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2009 #181 Del Skrevet 8. februar 2009 Ohh jeg vil også gjerne se den bloggen, for du skal reise... det har du veldig godt av Så kjempe fint ut det huset for ikke å snakke om svømmebassenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 8. februar 2009 Jepp, jeg SKAL reise Hvis ikke skal jeg alltids klare å skrape sammen til en billett selv, så det er ikke noe problem sånn sett Men hadde vært fint om pappa kjøpte den da Hatt en fin helg Milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. februar 2009 #183 Del Skrevet 8. februar 2009 NYDELIG hus, ambriel!! Du er superheldig Synes blogg høres ut som en god idè, den vil jeg følge med på Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 9. februar 2009 Helgen min har vært helt grei egentlig Bare tatt det helt med ro, sett film og koset meg Din da Dalieo? ------------------------------------------- Idag er det helomvendingsdag! Ikke noe sjokolade og brus mandag - torsdag og søndag! Skal være flink nå, det har lett for å skli ut når man ikke gjør noe annet om dagene! Skjerpings! Også skal jeg begynne å ta sit-ups igjen, 100 om dagen Ambriel prøve å være flink Idag skal jeg skrive brev til min "tante og onkel", bror til min farmor.. De ville så gjerne ha talen jeg skrev til begravelsen hennes, så da legger jeg ved et lite brev Så er det disse Sit-upsene da, også skal jeg se en film eller to som jeg har lastet ned Så får vi se hva annet som dukker opp, det er jo knallblå himmel her i Oslo idag så må jo nesten benytte meg av muligheten til å gå en lang tur med Tequila! Eneste ulempen er at hun fryser sånn på potene så jeg ender opp med å måtte bære henne halve turen Ha en kjempeflott dag alle mine søte Kg-jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. februar 2009 #185 Del Skrevet 9. februar 2009 Chill helg er også, var ute en tur på fredag, men ikke noe spesielt ellers Hehe, kjenner jeg også burde ha litt godtestopp.. har nettopp spist fem smågodt til frokost Men du har helt rett i at det sklir ut når man ikke har noen rutiner eller noe å gjøre liksom.. får liksom en unnskyldning til å kose seg hele tiden. Hvertfall jeg. Håper du har en fin dag, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har vært flink, fremdeles ikke rørt Gjende kjeksene med sjokolade som står en halvmeter unna meg Ikke spist frokost enda heller når jeg tenker på det :klø: Hmm, kanskje jeg skal lage meg det? Først sit-ups, så noe mat Dalieo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjeeeeeeeeeeeder meg Ser ut som ting begynner å nærme seg litt ang USA, snakket med min stemor igår og hun og pappa skulle se på billetter når pappa kommer hjem på lørdag! Ååå, kjenner det kribler litt i magen! Gleder meg til å komme meg litt bort!! Men nå begynner jeg å tenke på alt som må ordnes før, hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. februar 2009 #188 Del Skrevet 16. februar 2009 hvordan går det med ambriel om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 16. februar 2009 Heeeei Schnuppa! Med Ambriel går alt bare bra, ser ut som om det blir Usa om under 1 mnd til! Hjelp, kjenner jeg gruer meg litt også nå Men det skal nok gå så fint så, trenger å komme meg bort nå Alt bra med deg Schnuppa?? ------------------------------------------------------------------------------- Nytt innlegg i Ambriel Bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg reiser den 15. mars!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. februar 2009 #191 Del Skrevet 18. februar 2009 Oi,det er ikke lenge til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. februar 2009 #192 Del Skrevet 18. februar 2009 Så fin blogg du har laget Ikke lenge til du reiser da. Blir godt for deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 18. februar 2009 #193 Del Skrevet 18. februar 2009 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei det er neimen ikke lenge til Frigg: Takk, og takk for kommentaren Tror det skal bli veldig deilig å komme seg litt bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) HELG! Ikveld blir det bowling med R, og kino i morgen Og på søndag er det premierefest for en kortfilm sak han har vært med i Så det ser ut til at det blir en bra helg! GOD HELG ALLE SAMMEN!!! Endret 20. februar 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. februar 2009 #196 Del Skrevet 20. februar 2009 Goooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. februar 2009 #197 Del Skrevet 21. februar 2009 GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 26. februar 2009 Jøsses, det er allerede torsdag! Tida går jaggu fort! Klarer jo nesten ikke følge med! Tusen takk for god helg ønsker Milla og Frigg! Denne dagboka blir liksom ikke helt vedlikeholdt nå som jeg har reisebloggen min og skriver i den. Har sittet i en del telefoner idag, ordna og styra med å få de siste tingene i orden før jeg reiser! Så må jeg vaske og rydde litt i heimen, reiser til Kr.sand på tirsdag tenker jeg, må få bestillt togbillett iløpet av dagen også Ha en fortsatt fin dag, og en kjempefin helg alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. mars 2009 #199 Del Skrevet 5. mars 2009 Ingen karameller små, ingen Ambrieller med sirup på.... Hvor er bloggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 7. mars 2009 #200 Del Skrevet 7. mars 2009 God lørdag Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå