Gjest ~Milla~ Skrevet 9. mars 2009 #201 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei! Hvordan står det til? Begynner forberedelsene til USAoppholdet å gå i boks...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 9. mars 2009 Uff her er det lenge siden jeg har vært! Nå er det under 1 uke til jeg reiser!!! Tida bare forsvinner! Mye ting som har skjedd på en gang her! Kan oppdatere bloggen min litt senere :D Ellers så begynner alt å ordne seg! Gleder meg til å reise! :D Mange til alle som er innom! Beklager at jeg ikke er så aktiv her for tiden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. mars 2009 #203 Del Skrevet 11. mars 2009 Da benytter jeg sjansen til å ønske deg en riktig god tur Skal følge med i bloggen din fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. mars 2009 #204 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper du har det bra, søta! Lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Oi ja, her er det lenge siden jeg har skrevet noe! Vet dere hva, jeg skal gjøre det enkelt Jeg er ikke så nøye med å være anonym på nett, skriver jeg noe og ikke vil bli kjent igjen så gjør jeg det som anonym Istedetfor å skrive alt som har skjedd flere ganger, kan dere heller sjekke ut: http://cathrineiusa.wordpress.com/ Milla: tusen takk (selv om det er leeenge siden du skrev det ) Dalieo: Hei søta! Har det kjempefint! Du kan jo lese bloggen min om du vil? Der står alt Endret 24. mars 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. mars 2009 #206 Del Skrevet 24. mars 2009 *følger med i bloggen* Ser ut som du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 6. mai 2009 #207 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for kort snuppa! Ble så glad! Lo godt da jeg så dyret på forsiden Kan jeg få tilgang til bloggen din igjen? Savner deg! Håper du er hjemme igjen til høsten, eller jeg vet du flytter hjem igjen, men at du hvertfall er i Norge! For jeg er jo borte til august, men hvis vi begge er i Norge så er det litt kortere avstand! (Jeg kunne kommet til deg! ) Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei søta! <3 Skriver med amerikansk tastatur bare saa det er sagt, ble litt stress og kopiere og lime inn de norske bokstavene fant jeg ut av hehe Du fikk kortet med Jackalopen paa, sant? Husker ikke helt hvem som fikk hvilket kort jeg hehe Tilgang til bloggen blir straks ordnet! Er aldri inne paa KG lengre, blir nok annerledes naar jeg kommer hjem Kommer hjem i Juni forresten Savner deg ogsaa snuppa Hadde vaert kjempekoselig om du ville kommet til Kr.sand en helg eller noe! Jeg kommer nok til aa vaere endel i Oslo fremover, eller Jessheim (det er jo faktisk stor forskjell ) da for aa vaere korrekt saa du blir nok ikke kvitt meg saa lett! hi hi Haaper alt er bra med deg! Er en stund siden vi snakket sammen naa Ambriel Kit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 21. mai 2009 #209 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 18. juni 2009 #210 Del Skrevet 18. juni 2009 Grattis med dagen og velkommen hjem søta!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har savnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 15. juli 2009 #211 Del Skrevet 15. juli 2009 Oppdatering! Nå! (Vil ha deg mer her inne altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 16. juli 2009 Nysgjerrigpetra hi hi Jada, du skal få en oppdatering Er på Jessheim nå men kommer hjem i morgen, skal prøve å få til en laaaaaaaaaang oppdatering til dere alle sammen iløpet av helgen Sounds good? til Kit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 17. juli 2009 #213 Del Skrevet 17. juli 2009 You better Håper du koset deg masse på Jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) OPPDATERING!! Det er veldig veldig lenge siden jeg har skrevet noe her nå ser jeg! Kan vel ikke love at det blir så veldig mye mer utover høsten siden Ambriel nå blir student! Har flyttet hjem til mamma igjen for å bo her mens jeg studerer (må tenke litt økonomisk vet du ). Så fikk jeg igår vite at jeg har kommet inn på Sykepleie! Så om 3 år så er jeg forhåpentligvis sykepleier Nurse Ambriel Ellers så har jeg forandret meg litt siden jeg dro til USA i midten av mars. Gikk ned ca 14 kg under mitt opphold, trente hver dag og spiste sunt er min "hemmelige" oppskrift Har sikkert gått opp igjen et par kg siden jeg kom hjem, men men :gjeiper: Jeg har sommerjobb på Skeidar, i interiøravdelingen Jobber sammen med min tante faktisk, så det er veldig koselig! Trives veldig godt Den største forandringen som har skjedd da er at jeg har fått meg ny kjæreste! Verdens nydeligste, søteste, snilleste og mest romantiske gutt! Jeg er så forelska om dagen at det stråler lang vei av meg :rødme: Forrige uke, da jeg jobbet og hadde en dårlig dag kom jeg hjem til roser og sjokolade :rødme: (Også er han bare 10 dager eldre enn meg for dem som måtte lure på det hi hi) S Endret 19. juli 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 19. juli 2009 #215 Del Skrevet 19. juli 2009 Selvom jeg egentlig visste alt: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2009 #216 Del Skrevet 20. juli 2009 Så flotte oppdateringer, veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 22. juli 2009 Hatt fri idag, noe som har vært veldig deilig selv om det har regnet vil ha litt skikkelig sommer og varme igjen nå jeg, så jeg kan bruke sommerklærne som jeg har kjøpt Lei av regnjakke og lange bukser! Ellers er formen litt smårar for tida. Satt inn p-ring for snart et par uker siden og kroppen kjenner godt de ekstra hormonene Tåler ingenting... Humøret mitt er som en berg-og-dalbane! Skikkelig godt i det ene øyeblikket og i det neste kan jeg være på gråten for nesten ingenting Så får se hvor lenge jeg orker dette, ikke noe morsomt å gå rundt og føle seg smådeppa for absolutt ingenting! Begynner å bli litt småklar for skolestart! Har fått tak i de fleste bøkene nå tror jeg, mangler vel 1 eller 2 stk bare Men nå er det leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 24. juli 2009 Var hos legen igår og jeg ble sykemeldt ut uka Er helt utslitt for tida og har bare lyst til å sove Må legge ut en liten link da, siden min kjære også synger! (jada jeg vet, meg og musikere :gjeiper: ) Sangen vår :rødme: Fields of Gold <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. juli 2009 #219 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei vennen! Så bra at du er tilbake i dagboken din igjen. Det har jeg ventet på Ikke bra at du er så slien og at du reagerer slik på p-ringen. Husker jeg gjorde det jeg også Men slapp av og bli bra igjen til du skal begynne på skolen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hei Ja nå skal jeg prøve å være her litt, savner det å skrive litt i boka på KG vet du! Hmm, er det virkelig en vanlig bivirkning å bli så utslitt? Gav det seg etterhvert eller? for hvis ikke så lurer jeg på om jeg ikke gidder å sette inn en ny ring når denne taes ut altså Takler bare ikke de humørsvingningene, blir jo sur for ingenting jo Bare to uker igjen med jobbing, så 1 ukes ferie før skolen begynner, det er jo bare helt perfekt Endret 24. juli 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå