Idnar Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #821 Del Skrevet 14. juli 2009 Idnar har peiling altså! Det må jeg si! Stemmer på en prikk. Savner Bergen noe helt vannvittig! Barteby er bare teit! Vi blir btw 24 til høsten begge to. Da hadde jeg jo rett da! Litt yngre enn oss gamlinger på 25!!! Dere er velkommen her te byn igjen anytime! Har foreslått det før, og gir meg ikke: Fjernundervisning er tingen!!! Da kan dere flytte tilbake her og alikevel studere!!! Ja, Idnar får med seg det meste Barteby, tidig at dee kaller det for det Så gøy at du skal gifte deg da. Wee, tenk om jeg skulle vært gift no. Hmm Idnar ser og hører det hun vil høre! Derfor får hun med seg sånne viktige detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #822 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) i dag jobbet jeg til kl 8. Fra kl 8. Tiden fløg avgårde!!! Tror aldri jeg har vært så effektiv i hele mitt liv, jeg, som det jeg var i dag!! Er litt trøtt no, så det kan hende jeg hopper i loppikken snart Kommer litt an på kveldens underholdning... hint hint Edtitet en dobbel tt som var skrevet som en dobbel nn.. Endret 14. juli 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 29. juli 2009 #823 Del Skrevet 29. juli 2009 Heeeeei lille venn Hvordan går det med deg?! Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #824 Del Skrevet 30. juli 2009 Hallaisn taisn! Joda, her skjer det ikke stort! Har jobbet masse overtid og vært på farten stort sett hele tiden, så da har jeg ikke vært så flink å oppdatere meg på noe I helgen var vi på hytten. Det var kjempekos! Ellers så har det vært jobbing, soving, jobbing, soving.......og litt innpå nettet for å sniklese litt I dag har jeg laget to kakebunner, for i morgen skal jeg lage bryllupskake igjen! Og mest sansynlig en i slutten av august Kjekt det! Også får jeg litt ekstra gryn i kassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2009 #825 Del Skrevet 31. juli 2009 Så koselig at du var innom boka mi med en hilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 21. august 2009 #826 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor eeer du?? *Rope* We miss you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2009 #827 Del Skrevet 5. september 2009 Idnar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 23. september 2009 #828 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Jeg vet du sniker her, derfor sier jeg hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. september 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 27. september 2009 Heeeiii alle skjønningene!!! Beklager at jeg fullstendig har dotte helt utav alt som har med kg å gjøre og alt det der!!! Håper jeg kan bli tilgitt Jobben tar nesten livet utav meg! Jeg er trøtt og uopplagt og har nesten ikke orket noe som helst når jeg har kommet hjem fra jobb. Så har vi hatt mange små og litt større opppussingsprosjekter i huset. Denne uken har vi hatt ferie. R fyllte 30 forrgje lørdag og då fant vi ut at det måtte feires skikkelig, så vi tok å bestillte oss en tur te Paris. Reiste mandag og kom hjem torsdag. Så reiste vi på hytten nesten på direkten fra flyplassen, og kom hjem i dag. Nå i kveld har vi hatt besøk av foreldrene våre.. Om Paris: Mandag kom vi til Paris og kom til hotellet ca i 7-8 tiden på kvelden. Hotellet lå i operadistriktet, ca 2 minutters gange fra operaen (for de som har vært der) Vi tenkte å gå oss en tur for å spise litt. Vi fant en grei resturant rett vedsiden av den tideligere nevnte operaen. Så gikk vi litt videre mot lovre (eller noe sånn.) Og der plutselig såg vi eifelltårnet!! Halleluja!!! Og det lå jo "bare rett borti der"!!!!!!!!! Der skulle vi! Så vi gikk mot det.. og vi gikk og vi gikk og vi gikk!!! Herreguud det var litt lenger vekke enn vi hadde sett for oss!!! Men det var verdt det! Så gikk vi hjem på hotellet. Tirsdag sto vi tidelig opp. Tok taxi bort til eifeltårnet. Stakk oppom der. Det virket ikke så høyt der oppenifra! Men det var en fin utsikt, bevare meg vel!!! Etter eifelltårnet gikk vi mot triumfbuen, innom modernemuseum og noe charlottegreier. Fine bygninger!! Triumfbuen var stooor! Vi gikk opp og såg utover. Ganske fint der og! Så gikk vi hjemmover, langs champs elyse. Der var jeg litt skuffet! Trodde det var en koselig gågate med masse små cafeeer og sånn, litt romantisk, men det var je en jysla brei bilvei, med en litt breit fortau, noen cafeer og en del butikker. Vi var ganske sliten, så vi gikk egentlig bare kjappt igjennom gaten. På kvelden gikk vi litt bak hotellet, der lå det en kjempefin kirke. så gikk vi å spiste og la oss. Kjempe trøtte og slitene!!! Onsdag gikk vi til notre dame. Den var kjempefin! Gikk opp og såg på utsikten der og! Mye fint å se på! Masse fine skulpturer oppetter kirken og sånn! Men herrejesus alle de trappene!!! Vi som hadde gått i trapper dagen før og! Mange trapper! Etter notredame gikk i til en hage (fant aldri ut hva den heter, men en ganske stor en, før vi kom oss til louevre. Der gikk vi ikke inn, men det var ganske fin utenfor og. Og gjennom hagen (en svær park). Etter det tok vi taxi til Sacre coure. Enda en kirke. Den var veldeig fin, og vi fikk ikke ta bilder, snakke høyt eller le!!! Det var vakter der som passet på! På vei mot hotellet fant vi moulin rouge. Der ble jeg skuffet!!! Det var jo pitte lite! På kvelden gikk vi å spiste. så gikk vi på en pub der med operaen, der drakk vi kakao. Det hadde vi så lyst på!!! På vei til hotellet igjen stoppet vi på operaen igjen, der susset vi litt og sånn, og plutselig gikk gutten ned på kne og FRIDDE!!!!!!!! Med ring og det hele!!! :rødme: JEG SKAL BLI FRU!!!!!!!!!! Vi gifter oss en eller annen gang i løpet av 2010!!!!!! Det bli litt kjappt skrevet dette her, når jeg så hva klokken plutselig ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2009 #830 Del Skrevet 28. september 2009 Gratulerer Idnar!!!! Så koselig!! :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 28. september 2009 #831 Del Skrevet 28. september 2009 Nei så gøy!!!! Gratulerer SÅ mye! Det ble jo litt av en tur da Hørtes ut som om dere koste dere masse på tur, og så gøy med hyttetur rett etter på da Og kjempekjekt at du er "back in business" by the way Så gøy at du skal bli fru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 28. september 2009 Forfatter #832 Del Skrevet 28. september 2009 Tusen takk! Gleder meg stort! Har noen nyheter om bryllupet også, men tenkte at de må stå i den splitter nye bryllupsboken..den må jeg bare lage først! Var innom å snikleste litt på jobb i dag, men det er en sperre som gjør at jeg ikke får svart! Har nesten ikke gjort noe på jobb i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 28. september 2009 Forfatter #833 Del Skrevet 28. september 2009 For de som måtte være interesserte! Altså bryllupsboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 28. september 2009 #834 Del Skrevet 28. september 2009 OOooo!! *Løpe inn i boka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2009 #835 Del Skrevet 28. september 2009 Såklart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 28. september 2009 Forfatter #836 Del Skrevet 28. september 2009 Skjønninger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 28. september 2009 #837 Del Skrevet 28. september 2009 Gratulerer så masse! Kjempekoselig å lese :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 28. september 2009 Forfatter #838 Del Skrevet 28. september 2009 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 29. september 2009 #839 Del Skrevet 29. september 2009 Åh herregud. Jeg klarer nesten ikke se. Jeg har masse,masse tårer i øynene!! Jeg er så gla, Idnar!!!! GRATULERER SÅ FUCKINGS MYE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 30. september 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 30. september 2009 Tusen takk, Titten min!!! Håper virkelig det går bra med deg for tiden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå