Gå til innhold

Gifter oss 1.mai


Dr.Grey

Anbefalte innlegg

Koselig at dere titter innom!! Nå er malen på innbydelsene ferdig,weeeee.....hehe.....lettere iallefall, når man har laget malen, da kan jeg bare lage noen når det passer....må jo sende ut dem i januar sikkert....

Ingen flere som lager selv?

Jeg lager alt av papirsaker til bryllupet selv... Ligger bilde ute i dagboken min, men jeg orker ikke dra det frem akkurat nå :sjenert:

Da må jeg bare innom her og :danse::hoppe: litt, for nå er drømmekjolen min i boks!! Var på salong og prøvde på lørdag, de hadde en inne, men feil str, og siden den er utgått fikk hun ikke tak i flere. Fant den til slutt i en nettbutikk, og det går jo fint når jeg vet str ;-) Så kjolen er lagt av, og den med masse tilbehør bestilles i morgen tidlig! :shoppe:

Åhh, endelig altså!! jeg bare elsker den kjolen :rødme:

Det eneste jeg mangler nå er strømper eller strømpebukse, hva er best,tro??

Gratulerer så mye med kjolen i boks!! :strix: Har du bilder??

Jeg satt her og tenkte mens jeg leste fra begynnelsen at jeg må si til deg at du bør finne deg kjole snart, for når jeg dro for å prøve kjoler fikk jeg beskjed om at brudesalongene ønsker at man kommer minst 6 måneder før slik at de evt kan bestille opp kjolen hvis de ikke har den + tid til sying. Så jeg ble veldig glad når jeg leste at du hadde fått holdt den av :)

Jeg tror strømpebukse er best under kjolen mtp at stayups kan skli ned og at kan kan bli sår mellom beina. Du kan jo skifte til stay ups rett før bryllupsnatten :lur:

Det har jeg tenkt til ihvertfall :fnise:

Jeg hadde ikke tenkt på at jeg måtte velge engang jeg - så jeg har bare kjøpt strømper som matchet korsettet mitt. Men dere har vel kanskje rett at det er mer behagelig med strømpebukse?! :vetikke:

Uansett så er skjørtet mitt såpass stort at jeg kan sitte litt spredt med bena under middagen uten at det vil synes :lur:

Ha en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

:blåser støv her inne:

Tiden flyr,vi jobber og bygger og planlegger,og nå er det bare 11 dager igjen til jeg blir frue :-)

Det meste er i boks, er en del som ikke kan ordnes før neste uke. Mangler sangheftet, leter sanger som en gal, men finner lite. Ei på jobben hadde med kaffesang til oss i dag da, så da er i allefall en klar. Skal skrive sang til min kjære også,men aner ikke til hvilken melodi, og kan ikke dikte.....men noe må det jo bli.

Begynner å bli litt spent nå, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 11 dager! Så spennende! Jeg skal også gifte meg 1.mai - men ikke før i 2010. :ler: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager igjen,og jeg mangler fortsatt sanger til sangheftet! Må ta en runde her nå før jobb, så får det bli som det blir. Har noen morsomme, da går det sikkert bra med noen litt mer standard.

I går var toastmaster her, og vi har nå satt opp en kjøreplan for taler,sanger, servering, veldig greit å ha det unnagjort...lurer på hva jeg bør ordne nå, det er sikkert noe.....kjøpe duker og lys kanskje....

:løper tilbake til sangene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...