Gå til innhold

Gifter oss 1.mai


Dr.Grey

Anbefalte innlegg

:vinke: Titter innom i boka di jeg ;) Godt nyttår forresten :nigo:

Ser ut som dere har mye på stell allerede, blir nok et kjempebra bryllup dette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år!

Det næmer seg med stormskritt!

Jeg har liksom tenkt at det er jo leeenge til - men nå er det plutselig i underkant av 9 måneder til bryllupet mitt :rødme:

Gleder meg til å sette igang med invitasjoner og sånt nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatr bilder hos to forskjellige Fame studioer, veldig fornøyd med de bildene som ble tatt hos de i Drammen- bedre lys for huden. Men ikke fullt å fornøyd hos de i Oslo- ble veldig "hvitt" lys. De har mye av de samme tingene (som hopp, ligge på gulvet, løpe++) men er flinke til å få frem både smil og de gode sidene. Skal ikke benytte oss av de til bryllupet, da vi har hvite studiofotografi i fleng, vil ut i det fri!

Er utrolig med de bildene vi tok før påske ifjor- henger på veggene så en nesten blir stirra i senk! Hvis en vil kan en jo få laget eget kunstverk av bildene- utrolig stilig. Mange ramme/bilde muligheter etterpå, vet ikke hvordan andre fotografer er på dette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatr bilder hos to forskjellige Fame studioer, veldig fornøyd med de bildene som ble tatt hos de i Drammen- bedre lys for huden. Men ikke fullt å fornøyd hos de i Oslo- ble veldig "hvitt" lys. De har mye av de samme tingene (som hopp, ligge på gulvet, løpe++) men er flinke til å få frem både smil og de gode sidene. Skal ikke benytte oss av de til bryllupet, da vi har hvite studiofotografi i fleng, vil ut i det fri!

Er utrolig med de bildene vi tok før påske ifjor- henger på veggene så en nesten blir stirra i senk! Hvis en vil kan en jo få laget eget kunstverk av bildene- utrolig stilig. Mange ramme/bilde muligheter etterpå, vet ikke hvordan andre fotografer er på dette da.

Har sett at Fame har en del like positurer, men om vi ikke vli hoppe eller løpe må de da finne på noe annet? :ler: Og vi har ingen andre slike "hvite" bilder her hjemme fra før, så det hadde vært litt moro kanskje...men skal høre et sted til først.....og vil få en pris hos fame også, men nå vet jeg i allefall at noen kan, selv om de egentlig har stengt den dagen vi gifter oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare innom her og :danse::hoppe: litt, for nå er drømmekjolen min i boks!! Var på salong og prøvde på lørdag, de hadde en inne, men feil str, og siden den er utgått fikk hun ikke tak i flere. Fant den til slutt i en nettbutikk, og det går jo fint når jeg vet str ;-) Så kjolen er lagt av, og den med masse tilbehør bestilles i morgen tidlig! :shoppe:

Åhh, endelig altså!! jeg bare elsker den kjolen :rødme:

Det eneste jeg mangler nå er strømper eller strømpebukse, hva er best,tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får tak i kjolen din!!!! :hoppe: :hoppe:

Strømper eller strømpebukse ja... Si det du.. Det har ikke jeg tenkt på enda. Heldigvis skal du gifte deg før meg, så jeg kan herme etter deg!! :lur:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du får tak i kjolen din!!!! :hoppe: :hoppe:

Strømper eller strømpebukse ja... Si det du.. Det har ikke jeg tenkt på enda. Heldigvis skal du gifte deg før meg, så jeg kan herme etter deg!! :lur:

:fnise:

:hoho: du er lur,du! Og så kom jeg på en ting til her i min vandring i dagbøker....sang til brudevalsen.....hmm....syns den Amazed var utrolig fin da, må høre med mannen, kanskje hans syns den er vel søt.....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Her var det en bok jeg ikke hadde oppdaget, men nå er det gjort noe med :lur:

:strix: for drømmekjolen! Så deilig :) Har du bilde? Det må føles godt når det er i boks :hoppe:

Har ikke tenkt på det med strømpebukse eller strøper jeg heller, men det er vel kanskje kjekt med strømpebukse, er så ekkelt når lårene gnisser mot hverandre (ikke at vi skal ha noen gnissende lår på bryllupsdagen da, innen da har vi blitt så hotte :fnise: ) Får tenke litt over det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har funnet kjolen din, ingenting er bedre enn det! Har funnet min selv, så jeg kjenner til den følelsen. Herlig! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: du er lur,du! Og så kom jeg på en ting til her i min vandring i dagbøker....sang til brudevalsen.....hmm....syns den Amazed var utrolig fin da, må høre med mannen, kanskje hans syns den er vel søt.....;-)

Enig, Amazed er superfin.. :dåne: Jeg prøvde å påvirke min kjære i går, men vet ikke helt om det funka.. Jeg tror han bare syns jeg var irriterende som sang og sang, mens han prøvde å sove.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudevalsen ja.. Da jeg nevnte det for min kjære ble han hvit i fjeset gitt. Dakkar. :kose:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolen :hoppe: Hasr du noe bilde vi får se eller? :sjenert:

Jeg tror strømpebukse er best under kjolen mtp at stayups kan skli ned og at kan kan bli sår mellom beina. Du kan jo skifte til stay ups rett før bryllupsnatten :lur:

Det har jeg tenkt til ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer på strømpebukse- prøve gikk med strømper en dag- og ikke det mest behagelige jeg har vært borti. Men kan hende du liker deg.

Lurt forslag fra MaiL og skifte rett før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg bare legger igjen et lite spor her sånn at jeg finner deg igjen senere - jeg så jo at du hadde vært innom dagboka mi :hjerte: Akkurat i øyeblikket har jeg sittet på KG i mange timer, så nå skal jeg hoppe til køys. Men det skal bli koslig å lese senere!

Sov godt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Jeg bare legger igjen et lite spor her sånn at jeg finner deg igjen senere - jeg så jo at du hadde vært innom dagboka mi :hjerte: Akkurat i øyeblikket har jeg sittet på KG i mange timer, så nå skal jeg hoppe til køys. Men det skal bli koslig å lese senere!

Sov godt! :sove:

Så koselig at du titter innom her da!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kjolen!! :hoppe:

Hvilken nettbutikk kjøpte du den i? :)

Takker!! :)

Handlet hos abelone.no, masse fint der :jepp:

Åhh, gleder meg masse masse til den kommer, da mååå jeg jo prøve den igjen, for å være sikker liksom...på str altså...hehe. Og prøve med hansker, det gjorde jeg ikke i salongen, men bestillte de,siden modellen med kjolen har dem på, og jeg syns det var pent :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjole :strix:

Så bra du har fått tak i drømmekjolen din!!

Tusen takk, går og smiler enda jeg, er så glad jeg fikk tak i den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...