Gå til innhold

Gifter oss 1.mai


Dr.Grey

Anbefalte innlegg

:vinke: Velkommen i gjengen! Du har jo ordna masse da! :jepp:

Tror jeg ville prøvd noen kjoler i brudesalong før jeg bestilte på nett, bare for å se hva slags snitt du kler og sånt! Jeg skal ha en kjole jeg aldri hadde trodd at jeg ville kledd, men i brudesalongen ser du med en gang hva som er fint og ikke! :)

Hvor mange gjester skal dere ha? Tipper guttene deres blir kjempesøte forresten! :)

Dette ble visst veldig rotete, men nå har jeg deg i det minste på mine innlegg! :fnise:

Hei, så koselig med enda et fjes her :danse:

Tror vi blir rundt 60 gjester, blir sånn passe det... guttene er 10, 5 0g snart 3 år når vi gifter oss, blir spennende å se hvordan det går, særlig med minstemann. De andre to er ganske store,da....vi skal ha barnepiker sammen med oss hele dagen,så det går nok greit.

Men den kjolen ja....har lyst å prøve i salong, for skjønner at jeg kan kle noe annet, men syns denne er sååå fin, og er redd den blir borte *poff* i mellomtiden.... :gjeiper: Må vel skyndte meg å bestille den timen,tenker jeg.... Du da, funnet drømmekjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år!

Huker deg av- deilig med en bryllupsdagbok som er i oppstarten. Gratulere så mye med dagen som kommer, synes du har mye i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at dere titter innom!! Nå er malen på innbydelsene ferdig,weeeee.....hehe.....lettere iallefall, når man har laget malen, da kan jeg bare lage noen når det passer....må jo sende ut dem i januar sikkert....

Ingen flere som lager selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit inn til bryllupsdagbøkene, så koselig å se deg her! :)

Det var en nydelig kjole forresten, me like! ;)

Godt nytt år forresten! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så handy at det gjør noe- skrev julekort i år og skriften er ikke så vakker at det gjør noe. Har tenkt på å lage via PCen men i og med at vi ikke har skriver blir det styr. Googler stadig vekk, men finner liksom ikke Invitasjonen! Mye fint men vil gjerne ha meny- kirkeprogram og invitasjon i samme...

Flink du er da! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så handy at det gjør noe- skrev julekort i år og skriften er ikke så vakker at det gjør noe. Har tenkt på å lage via PCen men i og med at vi ikke har skriver blir det styr. Googler stadig vekk, men finner liksom ikke Invitasjonen! Mye fint men vil gjerne ha meny- kirkeprogram og invitasjon i samme...

Flink du er da! :pls:

Haha, du har ikke sett dem ferdige enda,da.....:ler:

Men lurer litt...kirkeprogram, må vi lage det også? :blond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke: Fikk endelig litt tid til å lese gjennom boken din!! Guttene deres blir sikkert helt nydelige i like dresser.. :dåne:

Jeg tror det er vanlig å ha kirkeprogram.. Syns å huske at det har vært det i de bryllupene jeg har vært i. Men det går jo ikke an å lage før man vet hvilke sanger man skal synge og alt det der... Så det blir en stund til vi skal lage (dvs. bestille.. :sjenert: ) Vi skal bestille alt, jeg finnes ikke kreativ eller tålmodig nok til å lage sånt selv. Vi skal bestille fra Optimalprint tror jeg, der får vi samme design på alt vi trenger av trykksaker (tips til Trudeluttan - hvis ikke du har vært innom der..).

Håper du får en fin feiring i kveld!! Og godt nyttår!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år og :hoppe: for 4 mnd igjen! :hoppe:

Jeg lager sånt selv :Nikke: Men kirkeprogrammene mener jeg man får bestilt igjennom kirken? :klø: :vetikke: Er ikke så nøye om de matcher resten syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kirken order med program blir vi ikke å tenke mer på det, hadde vært veldig enkelt i såfall :jupp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuu, da har jeg begynt på mitt nye sunne liv igjen.... :skya: Eller skal i allefall prøve..puh....bare 4 mnd igjen, vil jo selvsagt være så stram og fin som bare det på bryllupsdagen (og ikke minst natten... :nigo: ). Men det er så vanskelig når man har lyst på noe godt heeeele tiden...:dåne: Men blir litt motivert av mulig prøve-kjole-time lørdag om en uke da, det hjelper. Håper at vi får timen da, venter på svar på mail siden de sikkert har juleferie på salongen enda...gleder meg fælt til å prøve, og håper jeg kler stroppeløs så jeg kan ha den kjolen jeg har sett meg ut....(og håper den er like fin IRL som på nett..;-) )

Kom fra nattevakt for en time siden, mannen dro på jobb, og ungene sover enda....:dåne: Men når de våkner, da skal vi ut og måke snø (trim for mor, moro for barna :nigo: )

Ha en fortsatt flott dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, i dag har jeg faktisk kjent et snev av noe som ligner stress, 4 mnd går fort det.... Greier ikke engang bestemme meg for hvilken kartong jeg skal bruke til innbydelsene, vanlig hvit, hvit med shimmer, eller hvit med diskret mønster..eller hvit med shimmer og mønster...:ler:

Må prøve å legge de ulike kombinasjonene sammen i morgen, sikkert lettere å se det da..:jupp:

Flere som lager selv? Har dere lyst å vise frem?? :roser:

Er ikke lett å bestemme seg nei ;) Slet lenge med det selv, endte opp med sølv, rosa og hvitt.. Ligger bilde et eller annet sted i boken min, orker ikke spa det opp nå, har bildet lagret på gamle PC-en min... men skal se om jeg får sendt det på PM eller postet det en annen dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag var vi og kjøpte klær til mannen, duuu så fin han ble! :strix: Ble nesten rørt mens jeg kikket på at han prøvde jeg, så lurer på hvordan det skal gå påp bryllupsdagen...:strix: Mangler bare sko han nå, deilig å være ferdig med enda en ting! Skal se om jeg finner hvite slips til guttene også nå, hvis ikke kunne de bestille opp til oss :-)

Håper jeg får prøvetime nå på lørdag, begynner å glede meg skikkelig til å prøve kjole :skya:

Og vi booka fotograf i dag, de brydde seg ikke om at det var en hellidag :-) Så spørs det bare på prisen da...det er fame fotografene dette, noen som har erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Fame tar veldig mye like bilder jeg... av folk som hopper med hvit bakgrunn.. :klø:

Men har aldri vært der selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Fame tar veldig mye like bilder jeg... av folk som hopper med hvit bakgrunn.. :klø:

Men har aldri vært der selv :)

Hehe, det er litt sant du....de hadde vedlig mange andre fine bilder på veggene der, ingen som hoppet der da, men jeg sjønner hva du mener...vi vil se noen prøver før vi bestemmer oss, skal dit på samtale neste uke....ellers er det bare et fotostudio til her, måp snakke med dem også først...men greit å vite at vi nå har noen, i tilfelle,liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med klær til mannen! :) Jeg gleder meg til å se hva min kjære skal ha på, han har selvsagt ikke tenkt tanken en gang :fnise: Det er vel stort sett damene som tenker et år i forveien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...