Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man drar vel med noen hjem fordi man har lyst? Og bare fordi mannen er litt mindre enn det man håpet på, så forsvinner all lyst? Er ikke det passelig overfladisk?

Som sagt, jeg har aldri hørt om en mann som har kastet ut jenta fordi hun var vid og giddalaus i senga...

Det er klart at du misforstår poenget hvis du formulerer det som "litt mindre enn det man håpet på". Hvis du heller bruke formuleringen som blir brukt her (så liten at man ikke kjenner noe, osv) så blir det ikke like latterlig. Det blir som når jenter påstår at "jeg er kanskje ikke supermodell" når de er grovt overvektig. Vær ærlig i formuleringen, ikke vri det til "litt mindre enn man forventet" for å få frem poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at du misforstår poenget hvis du formulerer det som "litt mindre enn det man håpet på". Hvis du heller bruke formuleringen som blir brukt her (så liten at man ikke kjenner noe, osv) så blir det ikke like latterlig. Det blir som når jenter påstår at "jeg er kanskje ikke supermodell" når de er grovt overvektig. Vær ærlig i formuleringen, ikke vri det til "litt mindre enn man forventet" for å få frem poenget.

Her var det bare snakk om en liten en... ingen som nevnte mikropenis eller noe som helst. En liten en er en som er mindre enn normalen (12-18 cm) og over en mikropenis som er 7 cm....

En som er så liten at man ikke kjenner det må jo ha en som er mindre enn en en kvinnefinger.... Så det blir brukt ganske så vidt akkurat dette begrepet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er så liten at man ikke kjenner det må jo ha en som er mindre enn en en kvinnefinger.... Så det blir brukt ganske så vidt akkurat dette begrepet...

En kvinnefinger brukes vel som oftest til å stimulere, ikke penetrere.

Endret av firewater
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis jeg skal kun bruke fyren til personlig tilfredstillelse og han har en liten pikk hiver eg han ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jan banan

Må være det dummeste innlegget jeg noensinne har lest

hva du har lyst til,tenner på ,,liten eller stor tiss? so what?

get a life ...finnest mere enn penetrering her i livet....

garantert at du er gutt ts en LITEN gutt!

Det er den ikke. Den er selvopplevd og sann. Klart en lurer på om dette har skjedd med andre. Mannen får jo ikke vite den egentlige grunnen, så han ble ikke såret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Må være det dummeste innlegget jeg noensinne har lest

hva du har lyst til,tenner på ,,liten eller stor tiss? so what?

get a life ...finnest mere enn penetrering her i livet....

garantert at du er gutt ts en LITEN gutt!

TS var nok ikke en liten gutt, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være det dummeste innlegget jeg noensinne har lest

hva du har lyst til,tenner på ,,liten eller stor tiss? so what?

get a life ...finnest mere enn penetrering her i livet....

garantert at du er gutt ts en LITEN gutt!

For en merkelig måte å formulere seg på. "Get a life"? Hvordan er det i det hele tatt relevant til diskusjonen rundt størrelsen på penis i forhold til en one night stand? Det finnes mer enn penetrering her i livet, men det finnes sjeldent mer enn penetrering når du ligger med en tilfeldig person man har truffet den kvelden. Man tar ikke med seg en ukjent hjem for å spise jordbær av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Karina_*

Kjenner igjen situasjonen :ler:

Har skjedd et par gangeri helgen måtte en fra byen kle på seg og reise hjem fordi han knapt hadde noe under buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen situasjonen :ler:

Har skjedd et par gangeri helgen måtte en fra byen kle på seg og reise hjem fordi han knapt hadde noe under buksene.

Dere jenter er slemme!!!! Hva hadde dere gjort, hvis vi gutter fant ut at dere hadde for småe bryster, for store kjønnslepper, og var elendig å kysse??

"Kom dæ ut av huse, kjærring, du har får småe og harde brøsta!!!"

Ondskapsfulle vesner!! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på en annen litt snillere måte, hu dama her sa jo at det var turnoff da hun så sossisen til fyren hun hadde med seg hjem, så mener mange av dere da at hun da i ren sympati skulle latt han knulle seg likavel da? Joda, hun hadde tatt han med seg hjem, med litt knullings i tankene, men har man ikke lov til å forandre mening? Uansett hvorfor?

Har da blitt med damer hjem, og mista tenningen av flere ulike grunner, f.eks dårlig lukt, kvapsete kropp, ølbrillene forsvinner, trøtt, etc.

Og har lest på endel av innleggene av jenter som skriver om at de ikke ser problemet, for typene deres har jo liten pikk, og da er det masse som kompanserer for det, nærhet, kjærlighet, kyss, kos, etc, men hallo, dette var jo snakk om en ONS, og hvor stor kjærlighet føler disse damene egentlig for ONSene de har???

Så altialt, jeg skjønner deg godt jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på en annen litt snillere måte, hu dama her sa jo at det var turnoff da hun så sossisen til fyren hun hadde med seg hjem, så mener mange av dere da at hun da i ren sympati skulle latt han knulle seg likavel da? Joda, hun hadde tatt han med seg hjem, med litt knullings i tankene, men har man ikke lov til å forandre mening? Uansett hvorfor?

Har da blitt med damer hjem, og mista tenningen av flere ulike grunner, f.eks dårlig lukt, kvapsete kropp, ølbrillene forsvinner, trøtt, etc.

Og har lest på endel av innleggene av jenter som skriver om at de ikke ser problemet, for typene deres har jo liten pikk, og da er det masse som kompanserer for det, nærhet, kjærlighet, kyss, kos, etc, men hallo, dette var jo snakk om en ONS, og hvor stor kjærlighet føler disse damene egentlig for ONSene de har???

Så altialt, jeg skjønner deg godt jeg. :)

Jenter: Har dere først tatt han med dere hjem, kan dere være litt mer hensynsfulle enn å kaste ham ut, såpass kan dere klare.

Gutter: Hvis dere føler at denne tråden knekker selvtilliten deres fordi dere minnes på at dere har liten pikk: Fuck you! Hvis du har liten pikk, når har du tenkt til å akseptere det? Når har du tenkt til å akseptere at ikke alle jenter digger det?

Du har ikke noe å klage over, for det finnes masse jenter som ikke bryr seg om penisstørrelse og kan nyte andre typer sex. Visste du at du kan gi en jente 8 forskjellige typer orgasme uten å engang stikke staken inn?

Noen jenter liker bare negere, og jeg er ikke neger. Skal jeg grine over det? Nei, jeg ser etter jenter som liker sånne typer menn som meg, fordi det er jentene jeg er ute etter.

Slutt å syt, bare fordi du har liten tiss har du fortsatt lov å være litt mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

At det er turn-off, det skjønner jeg, men det fremstilles ofte som at menn med små peniser ikke kan delta i tilfredsstillende sex med kvinner. Og det er jo ikke sant.

Men er det turn-off, da er det greit mener jeg. Jeg kunne for eksempel aldri tenkt meg å hatt sex med en av disse kjempe-klitoris damene. Jeg ville ikke engang tatt borti noe sånt. Og man skal jo ikke gjøre noe man ikke har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Philippa, Oslo
Hvis jeg skal kun bruke fyren til personlig tilfredstillelse og han har en liten pikk hiver eg han ut ja.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anette_*
Hvis jeg skal kun bruke fyren til personlig tilfredstillelse og han har en liten pikk hiver eg han ut ja.

Og hvis noen leter etter en partner for intellektuell tilfredstillelse så hives antagelig du ut.

Folk er heldigvis forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Dere jenter er slemme!!!! Hva hadde dere gjort, hvis vi gutter fant ut at dere hadde for småe bryster, for store kjønnslepper, og var elendig å kysse??

"Kom dæ ut av huse, kjærring, du har får småe og harde brøsta!!!"

Ondskapsfulle vesner!! :ninja:

holder da lenge med små bryster, trenger ikke ha alt det andre for å bli lempa ut her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er mer vanlig enn man skal ha det til, så jeg mener mange menn kan tjene på å bli vesentlig mer kresne på hvilke kvinner de blir med hjem fra byen, kanskje disse mennene bør bli bedre på å ikke minst fange opp noen av verdiene til slike kvinner som har svart ovenfor?

Jeg har selv vært heldig med "mine" kvinner, de fleste har vært nyskjerrige, respektfulle og generelt flotte mennesker, og har sannsynligvis ikke forfektet slike primitive meninger som de over meg gjør.

Jeg er enig! Mange kvinner syter og klager over menn som er intolerante i forhold til vår kropp og vårt utseende, men om denne tråden representerer normen så SKAMMER jeg meg over å være kvinne. SKAM DERE jenter, for å være så overflatiske! :nei:

Selv kunne jeg ikke tenke meg å ha noe ONS eller annen sex uten følelser inne i bildet, men når jeg har sex er jeg da klinkende likegyldig til omkretsen og lengden på snurrebassen, er da gutten/mannen den sitter på som betyr noe!

Forresten så er det ikke størrelsen det kommer an på det er hvordan du bruker den, for min del synes jeg hva man føler for vedkommende har STOR betydning også for om jeg tenner og sexen er god..

Så dere gutter med "ikke så stor", drit i disse overflatiske nekene her, og finn dere en skikkelig jente, de finnes de og :tommelopp:

Endret av Carlize
Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder da lenge med små bryster, trenger ikke ha alt det andre for å bli lempa ut her i gården.

Mer enn en håndfull er allikevel bortkastet.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinnefinger brukes vel som oftest til å stimulere, ikke penetrere.

Hva har dette med saken å gjøre egentlig? En kvinne som leker med seg selv, har gjerne utforsket dette aspektet også, tro meg. En finger som penetrerer bør kjennes godt for normale kvinner. Dette sies også om kvinner som trener seg opp etter fødsel. Ikke sagt at man ikke skal ha preferanser om mer, men når man påstår at man ikke kjenner noe til helt normale peniser, og ikke får utbytte av disse, så går det over alle støvleskaft. Og med normal regnes 12-18 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...