Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kaste mannen ut pga. liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg få en stor pikk så ja takk. Blir jeg servert en liten så tyr jeg lett til fraser som " jeg synes vi bør bli bedre kjent" "jeg har mensen" osv osv. Etterpå så hadde jeg lagt meg inntil mannen og spillt søt og romantisk jente og kanskje rødmet litt når jeg ga han komplimenter for andre ting. Deretter hadde kontakten sklidd sakte men sikkert ut i intet.

jepp, ekte verdier er det som teller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få en stor pikk så ja takk. Blir jeg servert en liten så tyr jeg lett til fraser som " jeg synes vi bør bli bedre kjent" "jeg har mensen" osv osv. Etterpå så hadde jeg lagt meg inntil mannen og spillt søt og romantisk jente og kanskje rødmet litt når jeg ga han komplimenter for andre ting. Deretter hadde kontakten sklidd sakte men sikkert ut i intet.

Kjenner meg igjen. Er synet som møter en skuffende er det bare å si "kanskej vi skal bli bedre kjent først", "er så trett i dag, la oss treffes en annen dag", og spilt litt småromantisk jeg også.

Huff, husker godt det synet av en mørebrun liten skrukkete gulrot som møtte meg på nachspiel, dans var bar, alt var bra - men det der nede var ingenting. Det er bare ikke mulig at en så stor kar skal ha så lite utstyr...da føler man seg litt lurt. Er bare å la kontakten dabbe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L Diablo

Mulig stor pikk er deilig, men jeg tror ikke noen damer vill ha barn med en mongis med stor pikk. De vil i så fall utryddes over tid.

Kunstig befruktning blir vell mer og mer vanlig, og det forgår jo uten pikk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Britta_*
Jeg tror ikke noen damer vill ha barn med en mongis med stor pikk. De vil i så fall utryddes over tid.

?

Menn med store pikker er "mongiser"?

Kanskje du bør legge deg snart med god natt da eventyr på sengen, du. ZZzz

Kom tilbake om noen år når du er kjønnsmoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L Diablo
?

Menn med store pikker er "mongiser"?

Kanskje du bør legge deg snart med god natt da eventyr på sengen, du. ZZzz

Kom tilbake om noen år når du er kjønnsmoden.

Beklager, trodde du kunne tenke: Det er ikke nødvendigvis noen korrelasjon mellom stor pikk og andre kvaliteter. Så om man velger partner ene og alene ut fra pikkstørrelse, så gjør man genetikken sin en bjørnetjeneste. Da kan man sikkert finne en mongis lett tilgjengelig, med stor pikk.

Beklager at jeg prøvet å se set hele i genetisk perspektiv. Kjøp deg en stor agurk og tre den inn du. Noen ganger er det enkleste det beste. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mongis
Det å finne ut at en attraktive dame jeg tar med meg hjem fra byen er så utpult at det ville være helt umulig å komme av å ha sex med henne siden jeg like godt kunne stukket penis i ei bøtte med varmt vann
'

Det er bare ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Min pikk er relativt liten (nokia 6610 under penishodet når stiv) og noe tynn.

Har ikke hatt sex enda (25år).. er veldig nervøs for å treffe en jente og vise "utstyret".. bør jeg kjøre på med selvironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke har noe direkte direkte med sexen å gjøre kanskje, men heller som mer som det rent opphisselsesmessige, hvordan hadde det blitt mottatt at gutten feiget ut fordi jenta viste seg å være mye mer flatbrystet enn det såg ut som?

Selvsagt er det jo lettere å se størrelsene på puppene enn størrelsen på pikken, og det er akkurat for gutter som for jenter, nemlig forskjellig smak, og argumentet at gutter alltid har lyst uansett ser vi bort i fra...

Det hele koker altså ned til spørsmålet: Hvordan hadde du, som jente, følt deg om du enten måtte gå, eller at han ikke synes du var aktuell lenger fordi puppene var for små?

Jeg ser for meg at samtlige gutter som legger puppestørrelse til som kriterie blir stemplet som overfladisk + en haug med andre negative beskrivelser, og det omtrent i kor fra samtlige.

Selv om jeg antar å ha minst gjennomsnittlig størrelse, og ikke har vært borti noen av situasjonene må jeg si at jeg får en litt dårlig smak i munnen. Jenter som ditcher pga størrelse tror muligens har litt for høye krav, eller eventuelt et litt forherliget syn på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvordan hadde du, som jente, følt deg om du enten måtte gå, eller at han ikke synes du var aktuell lenger fordi puppene var for små?

Helt i orden for meg at menn velger jente etter puppestørrelsen!

Men det er jo relativt enkelt å se puppenes form og størrelse gjennom klærne og i profil/helheten, så det ville være litt merkelig om mannen først sa det mens sexen var i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå sitter jeg her, etter å ha lest igjennom hele tråden. Har alltid vært usikker på mitt utstyr, lengden (måler jeg feil eller rett?), og omkretsen.

Har relativt liten i slapp tilstand, men 16 cm og 14 omkrets i stiv tilstand. Kommer jeg til å bli kasted på dør for hva jeg har i slapp tilstand, eller er dette bare snakk om ereksjonere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så nå sitter jeg her, etter å ha lest igjennom hele tråden. Har alltid vært usikker på mitt utstyr, lengden (måler jeg feil eller rett?), og omkretsen.

Har relativt liten i slapp tilstand, men 16 cm og 14 omkrets i stiv tilstand. Kommer jeg til å bli kasted på dør for hva jeg har i slapp tilstand, eller er dette bare snakk om ereksjonere?

Det får du vel bare teste ut selv. Folk her kan ikke svare deg på det over nett, djeez.

Usikre menn er turn-off uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det at jenter/kvinner har med en mann hjem fra byen for så å kaste ham på dør fordi utstyret hans var lite?

Opplevde nettopp å treffe en stilig, kjekk mann på byen, vi danset og han ble med hjem. I seng oppdaget jeg at hans penis ikke var helt i min smak, faktisk gjorde synet av det at jeg ikke fikk lyst på sex. Er vant til godt utstyrte menn, så det ble bare turn-off.

Måtte bare finne på unnskyldninger som at det ikke var riktig med sex i og med at han har samboer og to barn, dårlig samvittighet og at det mest fornuftige da ville være at han dro hjem.

Har flere opplevd det samme?

Det er noe utrolig sexy ved nådeløs ærlighet.

Nå var TS kanskje ikke fullt så ærlig som hun kunne vært, men jeg ville tro fyren skjønte hva som var den egentlige grunnen, så han følte seg nok uansett som et slakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_myggen_*
Huff ja, den situasjonen havner jeg i hele tiden.

Noe så slitsomt. De kunne da i det minste sagt i fra på forhånd!

Hva skal jeg si da?

"Advarsel: Den er 7 cm lang og 8 cm i omkrets."

Sikkert litt av et sjekketriks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FetMannMedKjempestake
Mannen var kjekk, høy, veltrent osv., så klart det var overraksende at han hadde en så tynn og liten en. Som en liten babygulrot. Da blir det bare sånn "hjelpes, han må ut". I slike situasjoner er det helt uaktuelt å fortsette.

Til pass for deg. Selv er jeg liten og småfet, men med tykk stake på 23 cm. Du og andre kvinner ville aldri sjekket meg opp, så staken er derfor meget lite brukt.

FetMannMedKjempeStake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Til pass for deg. Selv er jeg liten og småfet, men med tykk stake på 23 cm. Du og andre kvinner ville aldri sjekket meg opp, så staken er derfor meget lite brukt.

FetMannMedKjempeStake

Ja, ville ikke ha hatt en tykk mann uansett. Det er skikkelig turn-off. Hjelper ikke med stort utstyr nåe magen henger og lårene og dobbelthaken disser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stor kuk uten kropp til er like ubrukelig som pen kropp med liten kuk. Man må ha både og for å komme langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor kuk uten kropp til er like ubrukelig som pen kropp med liten kuk. Man må ha både og for å komme langt.

Du kan komme ganske langt med pen kropp og liten kuk også. Hvis du bare er villig til å tilpasse deg, finne en rolle som passer. For eksempel godta at dama har jevnlig omgang med menn helt i eliteklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kunstig befruktning blir vell mer og mer vanlig, og det forgår jo uten pikk i det hele tatt.

Hva har det med saken å gjøre? Det er ikke sexen man er ute etter da skjønner du, men barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LitenFetMedKjempeStake
Ja, ville ikke ha hatt en tykk mann uansett. Det er skikkelig turn-off. Hjelper ikke med stort utstyr nåe magen henger og lårene og dobbelthaken disser.

Men mange av dere kvinner som er så ivrige foran dataen har sikkert "datakropp" dere også. Dvs. fete og mindre pene. Dere kan ihvertfall visse fram eventuelle store pupper. Jeg har ingenting å vise, før buksene kommer av :-).

LitenFetMedKjempeStake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...