Barbie Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 http://www.start.no/quiz/2001/08/16-3864.html Ikea-poeng: 38. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-testen Ikea-poeng: 96. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 86. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 OÆ!! :o Ikea-poeng: 94. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. juni 2003 #6 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 60. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 58. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted Altså ikke det stedet jeg er oftest .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 98. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #9 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-testen Ikea-poeng: 104. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Iiiiiiik! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 20. juni 2003 Er det bare jeg som ikke har Ikea-feber her eller?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. juni 2003 #11 Del Skrevet 20. juni 2003 94 poeng.... Testen sa at IKEA er en hobby for meg og at jeg leser katalogen på sengen.. Digger IKEA jeg! :D Og så bor jeg bare ti minutter fra IKEA... Men det er veldig lenge siden sist jeg var der. Fikk en mini-katalog i posten i dag, og da ble jeg faktisk i litt bedre humør. Sånn er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 20. juni 2003 #12 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 74. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 20. juni 2003 #13 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 104. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Hihi..helt riktig den siste der! Da koser jeg meg da K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juni 2003 #14 Del Skrevet 20. juni 2003 .... Ikea-poeng: 66. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. juni 2003 #15 Del Skrevet 20. juni 2003 66 poeng. Jeg husker visstnok alle navnene og hva de er for noe - skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. juni 2003 #16 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 86. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Vært på IKEA idag jeg da...... Spiste kylling m/pommes frites Og jada - skulle bare ha et par ting...........men jammen ble handlekurven full denne gangen også Kjøpte meg nytt dosete da............ for det har jeg trengt en stund (ha'kke vært på do på 6 mnd jeg nemlig...) +atte jeg måtte jo både ditten og datten, var jo salg på såååå mye da....... var jo såååå billig! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 21. juni 2003 #17 Del Skrevet 21. juni 2003 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Jeg var faktisk på ikea i dag. Grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hugo Skrevet 21. juni 2003 #18 Del Skrevet 21. juni 2003 Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. juni 2003 #19 Del Skrevet 21. juni 2003 Ikea-poeng: 76. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Hadde faktisk trodd jeg skulle score høyere. IKEA-katalogen min er helt utslitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 21. juni 2003 #20 Del Skrevet 21. juni 2003 Ikea-poeng: 56. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå