*Lavendel* Skrevet 22. juni 2003 #21 Skrevet 22. juni 2003 Ikea-poeng: 80. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Grooo Skrevet 22. juni 2003 #22 Skrevet 22. juni 2003 Ikea-poeng: 112. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Hvor mange er det egentlig mulig å få? Hehe... Er MASSE på IKEA, elsker det stedet! Kjøpter alltid masse ting, men har bruk for dem også, flytta fra 10 til 110 kvm i fjor sommer.
Gjest eminel Skrevet 22. juni 2003 #24 Skrevet 22. juni 2003 Ikea-poeng: 60. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
-Fisken- Skrevet 22. juni 2003 #25 Skrevet 22. juni 2003 Ikea-poeng: 88. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. ¨Vel, vel, det kan diskuteres
Madison Skrevet 22. juni 2003 #26 Skrevet 22. juni 2003 Ikea-poeng: 36. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet. for liten enda jeg kanskje
Kreps Skrevet 23. juni 2003 #27 Skrevet 23. juni 2003 Ikea-poeng: 84. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
cappocino Skrevet 23. juni 2003 #28 Skrevet 23. juni 2003 112 poeng! hjelp ble nesten litt skremt her...... godt det er en til i 112 poengs klubben ... ja... jeg leser faktisk ikea katalogen på sengen..... :oops:
Theolina Skrevet 23. juni 2003 #31 Skrevet 23. juni 2003 Ikea-poeng: 112. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Tuddelidu Skrevet 26. juni 2003 #32 Skrevet 26. juni 2003 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Jaja...
Kosepia Skrevet 26. juni 2003 #33 Skrevet 26. juni 2003 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Gunilla Skrevet 26. juni 2003 #35 Skrevet 26. juni 2003 Ikeapoeng. 92 Ikea er vel mer en hobby enn ... og om jeg leser katalogen på senga??? Øhh, ja :oops:
Mette Skrevet 26. juni 2003 #36 Skrevet 26. juni 2003 Ikea-testen Ikea-poeng: 34. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet
'Lilly' Skrevet 26. juni 2003 #37 Skrevet 26. juni 2003 Ikea-poeng: 46. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
liv Skrevet 26. juni 2003 #38 Skrevet 26. juni 2003 Ikea-poeng: 90. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Xantippe Skrevet 27. juni 2003 #39 Skrevet 27. juni 2003 Ikea-poeng: 106. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Skjønner ikke at det går an jeg - å score så lavt som noen gjør Jeg hadde nok mine mistanker om at jeg kom til å score høyt ....
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2003 #40 Skrevet 27. juni 2003 Ikea-poeng: 54. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå