Barbie Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 http://www.start.no/quiz/2001/08/16-3864.html Ikea-poeng: 38. Du er neppe en Ikea-elsker, men plages av hodepine ved tanken på en tur til varehuset. De få gjenstandene du har fra Ikea har du kjøpt av ren nødvendighet.
ivanka Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-testen Ikea-poeng: 96. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Gjest Qlio Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 86. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Redhead Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 OÆ!! :o Ikea-poeng: 94. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen
Gjest Kira Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Chiquita Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 60. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #7 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 58. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted Altså ikke det stedet jeg er oftest ....
*Lillian* Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 98. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Lillian
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #9 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-testen Ikea-poeng: 104. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen Iiiiiiik! :o
Barbie Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2003 Er det bare jeg som ikke har Ikea-feber her eller?? :o
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. juni 2003 #11 Skrevet 20. juni 2003 94 poeng.... Testen sa at IKEA er en hobby for meg og at jeg leser katalogen på sengen.. Digger IKEA jeg! :D Og så bor jeg bare ti minutter fra IKEA... Men det er veldig lenge siden sist jeg var der. Fikk en mini-katalog i posten i dag, og da ble jeg faktisk i litt bedre humør. Sånn er jeg...
jamie Skrevet 20. juni 2003 #12 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 74. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
K. Skrevet 20. juni 2003 #13 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 104. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Hihi..helt riktig den siste der! Da koser jeg meg da K.
LilleBille Skrevet 20. juni 2003 #14 Skrevet 20. juni 2003 .... Ikea-poeng: 66. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. juni 2003 #15 Skrevet 20. juni 2003 66 poeng. Jeg husker visstnok alle navnene og hva de er for noe - skummelt.
Usikker Skrevet 20. juni 2003 #16 Skrevet 20. juni 2003 Ikea-poeng: 86. Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen. Vært på IKEA idag jeg da...... Spiste kylling m/pommes frites Og jada - skulle bare ha et par ting...........men jammen ble handlekurven full denne gangen også Kjøpte meg nytt dosete da............ for det har jeg trengt en stund (ha'kke vært på do på 6 mnd jeg nemlig...) +atte jeg måtte jo både ditten og datten, var jo salg på såååå mye da....... var jo såååå billig! :o
Linsi Skrevet 21. juni 2003 #17 Skrevet 21. juni 2003 Ikea-poeng: 64. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Jeg var faktisk på ikea i dag. Grusomt!
hugo Skrevet 21. juni 2003 #18 Skrevet 21. juni 2003 Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.
Fru Fomle Skrevet 21. juni 2003 #19 Skrevet 21. juni 2003 Ikea-poeng: 76. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted. Hadde faktisk trodd jeg skulle score høyere. IKEA-katalogen min er helt utslitt...
myagi Skrevet 21. juni 2003 #20 Skrevet 21. juni 2003 Ikea-poeng: 56. Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå