Gå til innhold

Ikea-testen..


Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikea-testen

Ikea-poeng: 96.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 86.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OÆ!! :o

Ikea-poeng: 94.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 64.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 60.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Ikea-poeng: 58.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted

Altså ikke det stedet jeg er oftest .... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 98.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

:lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-testen

Ikea-poeng: 104.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen

Iiiiiiik! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

94 poeng.... Testen sa at IKEA er en hobby for meg og at jeg leser katalogen på sengen..

Digger IKEA jeg! :D Og så bor jeg bare ti minutter fra IKEA... Men det er veldig lenge siden sist jeg var der. Fikk en mini-katalog i posten i dag, og da ble jeg faktisk i litt bedre humør. Sånn er jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 74.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 104.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Hihi..helt riktig den siste der! Da koser jeg meg da :wink:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....

Ikea-poeng: 66.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 86.

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Vært på IKEA idag jeg da...... :kul:

Spiste kylling m/pommes frites

Og jada - skulle bare ha et par ting...........men jammen ble handlekurven full denne gangen også :roll:

Kjøpte meg nytt dosete da............ for det har jeg trengt en stund (ha'kke vært på do på 6 mnd jeg nemlig...) :ler:

+atte jeg måtte jo både ditten og datten, var jo salg på såååå mye da....... var jo såååå billig! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikea-poeng: 64.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Jeg var faktisk på ikea i dag. Grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er vel mer en hobby enn en dyd av nødvendighet for deg? Du trives godt med å shoppe praktiske duppeditter og er raskt på pletten for å sjekke ut nyheter. Antagelig leser du katalogen på sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 76.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Hadde faktisk trodd jeg skulle score høyere. :ler:

IKEA-katalogen min er helt utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea-poeng: 56.

Å reise på Ikea er neppe en av dine favoritt-sysler, men du trives med en tur en gang i blant. Hvis du trenger noe og det er lenge siden sist. Egentlig skulle du ønske du hadde råd til å handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...