Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Closetta har jeg aldri smakt tror jeg... :klo:  Ikke de på bildet heller. Det må det bli en forandring på. :jepp:

Hva? :sjokkert: Jooooo du har helt garantert smakt dem?

 

Sånne?

 

godis+2.jpg

 

De har vært her i alle år, jeg fikk de nesten inn med morsmelken faktisk, da min mor elsket de og kjøpte nesten bare slike hvis hun skulle ha noe søtt :fnise:

 

(men som tidligere nevnt, så finnes det mange gyselige kopier altså - det er bare disse som er vidunderlige!)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh...jo, hvis det er de som ligger i løsvektsgodisen, så har jeg nok det...men bare noen få ganger

for de minner meg om disse marshmellowsene og de er (unnskyld meg) utrolig lite gode.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...jo, hvis det er de som ligger i løsvektsgodisen, så har jeg nok det...men bare noen få ganger

for de minner meg om disse marshmellowsene og de er (unnskyld meg) utrolig lite gode.   :fnise:

Nei nei nei - da er det ikke rette typen du har smakt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...men de smaker det samme? Sånn "putesmak" lissom? :fnise: I smakene "ingenting og jordbær"? 

Nei, det er jo nettopp det de ikke gjør .. de smaker bare vidunderlig :rodmer: Mens kopiene smaker kunstig og altfor søtt, og ikke minst er konsistensen fullstendig feil! De skal være litt harde, eller faste, og litt seige .. Mmmmmmm! :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fleksitid heter det. Man gjør det man skal når man vil eller kan eller orker eller noe sånn. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en liten spøk. ;)                                                    Dessuten har jeg aldri vært her inne før tror jeg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...