Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oijj...du er jo dobbelt så sprek som meg jo! :sjokkert:

Det er bare for å kompensere for min stoiske ro :lur:

Heia, Rumle :vinke: Hopperen din ser ut til å lede med mange runder :laugh: Det tar jeg med ståisk ro (se annen tråd).

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare for å kompensere for min stoiske ro :lur:

Heia, Rumle :vinke: Hopperen din ser ut til å lede med mange runder :laugh: Det tar jeg med ståisk ro (se annen tråd).

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var nok mye enklere i op-art`ens dager. Da var det enkelt å kle seg. Man bare iførte seg..."noe"...og gikk ut. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Fruktnøtt-sjokolade er vel ikke noe særlig tess.

 Hel nøtt og kvikk lunsj er mye, mye bedre....



Anonymous poster hash: 7ee1a...2db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 fruktnøtt ville ikke ha vært mitt førstevalg, i alle fall...



Anonymous poster hash: 7ee1a...2db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine førstevalg varierer mellom gullbrød og daim. Av og til en troika. En sjelden gang peanøtt-kubbe. Eller Nero.

 

Men nå spiser jeg sjelden sjokolade i det hele tatt, så det ovenstående er mer historiske opplysninger. Skal jeg først skeie ut, blir det potetgull eller tea (de ekte hvite og rosa putene som det står 'CLOETTA' på skrå over. Alle andre er svindel.). Før syntes jeg syrlig godteri var best.

 

Som regel blir det hverken sjokolade, potetgull, konditorvarer eller smågodt. Med en god cognac i huset, blir resonnementet: "Nei, tar heller en cognac til kaffen. " Og så kommer jeg hjem fra handel, og så tenker jeg: "Jeg sparer den cognacen." Men det er godt å se at den står der. Har spart meg for mye usunn mat :fnise:

 

Mere kaffeeeeeeeeeeeeeeee!! :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine førstevalg varierer mellom gullbrød og daim. Av og til en troika. En sjelden gang peanøtt-kubbe. Eller Nero.

 

Men nå spiser jeg sjelden sjokolade i det hele tatt, så det ovenstående er mer historiske opplysninger. Skal jeg først skeie ut, blir det potetgull eller tea (de ekte hvite og rosa putene som det står 'CLOETTA' på skrå over. Alle andre er svindel.). Før syntes jeg syrlig godteri var best.

 

---

Åhh kunne ikke vært mer enig .. alle de andre kopiene smaker horribelt. Men, Cloetta sine er bare helt vidunderlige :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh kunne ikke vært mer enig .. alle de andre kopiene smaker horribelt. Men, Cloetta sine er bare helt vidunderlige :rodmer:

 

Godt å se det er flere godter-kjennere her :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Closetta har jeg aldri smakt tror jeg... :klo:  Ikke de på bildet heller. Det må det bli en forandring på. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...