Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Kjærringtrener!!! :sinna:

Ja helt enig :(

Skal ha den samme treneren i dag,og for at treningen skalkunne bli overlevingsbar, er jeg nødt til å være superblid og kvalmende hyggelig.

JAja, det er vel sånn det er å være et normalt menneske i dagens samfunn :o

Hadde en superdeilig opplevelse i dag tidlig, våknet og trodde det var onsdag! Hvilken hyggelig tanke det var da jeg kom på at det var torsdag :D

I morgen kommer til å bli en fin treningsdag og, ingen av trenerene gidder og komme, så vi skal trene alene. Mye hyggeligere stemning! Vi får trent like mye også. Mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for rosen! :D

I retur kan du få en tab-extra med rød sløyfe på. Tenker Fisken blir glad da, ja. :ler:

Ha en strålende dag! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening ja.

Før jeg skulle dra kjente jeg at det stakk litt på den ene siden av ryggen, smerte sånn helt plutselig. Men hadde bestemt meg for at jeg skulle dra på trening. Typisk meg. Kom på trening 1 1/2 time senere, smertene var bare verre og kjente også at jeg hadde vondt i magen. Tok to 500 mg paracet. Hjalp ikke, ble bare verre. Jeg holdt ikke ut mer, ringte til mamma. Hun kom og hentet meg, rett på legevakten.

Yes, betennelse i tarmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er det ikke på langt nær så vondt i dag som i går. Heldigvis.. Kan ikke huske å ha hatt så vondt noen gang, trodde eg skulle dø midt oppi der. (og jeg har egentlig en høy smerteterskel)

Skrev melding til treneren min og fortalte hva som hadde skjedd. Hun svarte ikke en gang. Utrolig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en dustetrener. :o

Og stakkars deg! :-?

Håper du blir frisk snart. :Nikke:

God bedring i hvert fall. :trøste:

Her er det snøstorm ute, og pusen lurer på hva som bråker sånn. Men det er jo litt koselig med snø, så lenge man slipper å gå ut.

God helg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars pus.. Puser som har så god hørsel!

Men koselig med snø og snøstorm - sett innenfor husets fire vegger.

Er ganske frisk nå, har ingen smerter i ryggen. Hodet har verket litt, men to smertestillende tok knekken på det. Nå er jeg bare litt kvalm, og har null matlyst.

Jau, jau..

Holder på å prøve en ny oppskrift på kakemenn, deigen ligger i kjøleskapet til avkjøling i dette øyeblikk. Om noen timer får jeg svaret som jeg har lurt på i hele kveld: hvilken oppskrift gir best kakemenn? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nattaklemmen var den beste jeg har fått på lenge. Kanskje Jon Blund er litt ekstra snill mot meg i dag? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEhe :ler:

Vel, her er resultatet Bluie:

Den kakeoppskriften du fikk var veldig god, det samme er den andre. Den andre har en litt annen smak, pga surmelken. Men hvem som var best? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom han da?

Hva gjør Fisken denne adventssøndagen da?

Fikk veldig lyst på kakemenn når jeg leste her. Det har jeg ikke smakt på VELDIG lenge. Hvordan lager man de da? Kanskje du kunne sendt meg også oppskriften, så kan jeg vurdere om jeg skal prøve eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, han gjorde da det tilslutt.

Har nå funnet ut at de første kakemennene jeg bakte var de beste. Skal sende deg oppskriften jeg middie, de er veldig enkle å lage! :D

I dag brukte jeg 2 1/2 time på å komme meg til bærums verk. Ikke kult :roll: Bommet litt på tider osv, men hallo, sååå langt er det da ikke. Brukte litt drøye halvtimen hjem igjen med bil. Men, men, jeg overlevde det, for jeg hadde det så utrolig koselig! :briller:

Så det var min dag. Nå er det tid for masser av masser av lekser :-? Hvis jeg orker. Må ta runden her først i alle fall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du han ikke?

Jeg tror virkelig ikke han der Jon liker meg jeg :(

Mandagen har vært grei nok. Hadde ikke sjangs til å stå opp kvart over syv, hadde bare sovet noen få, dårlige timer.

Våknet ganske opplagt kvart over elleve.

Var bare to på trening i dag. Typisk. Også møtte treneren vår på et møte med styret, så vi trente stort sett alene, hun trente oss i 20 min av 3 timer og 3 kvarter. Jaja. Kanskje like greit. Vi trente i alle fall bra.

Leser en veldig spesiell bok for tiden. Den er tung, men jeg må liksom lese likevel. Det står så utrolig mye bra.. Ganske filosofisk bok.

Narsiss og Gullmunn heter den.

Nettopp svelget to sovepiller, det burde ha virkning snart. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ekstremt bedritten dag. Uff.

Orker ikke skrive om det nå, får ta det i morgen.

Skal prøve å kalle frem søvnen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...