Gjest Chriselia Skrevet 28. november 2003 #221 Del Skrevet 28. november 2003 Ja,vi blir nok friske snart begge to :D God Helg :blomst_opp: :klem2: fra Chriselia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. november 2003 #222 Del Skrevet 28. november 2003 GOD HELG! Har du en fin fredag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. november 2003 Forfatter #223 Del Skrevet 29. november 2003 Fredag var greit nok. Var hos pappa, ble en del diskusjoner med stemor. Har verdens korteste lunte når jeg ikke er i form, og den damen der vet virkelig hvordan hun skal hisse meg opp! Men er heldigvis mye bedre i dag enn på lenge. Utrolig deilig.m Mamma og jeg har vært på "harrytur" til Sverige og shoppa for x antall kroner. Har i alle fall fått handlet inn til jul Og i morgen er det skikkelig julebakingsdag! Tradisjon hvert år, mamma og meg sammen med en venninne av mamma og hennes to døtre. For noen år siden synts vi "unge" at det var så utrolig teit assa.. hehe men nå syntes vi det er utrolig koselig med en sånn tradisjon. Også drikker vi gløgg da. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. november 2003 #224 Del Skrevet 29. november 2003 Hørtes utrolig koselig ut. Så fint at dere har gjort det til en tradisjon. Kjøpte pepperkakedeig (jadaaaa jeg kjøpte, I know) så jeg og sambo skal lage pepperkaker en dag. Det blir kos. Harry-turer må til en gang iblandt. Husker da jeg kjørte opp hadde jeg langkjøring til Sverige. Dette var i desember. Da vi var kommet like over grensa stoppa vi på en liten butikk for kjørelærerne skulle absolutt inn dit. Det viste seg at de hadde bestilt kalkun og ribbe som de henta. Ganske lurt for de kom seg jo gratis til Sverige også, de var jo på jobb til og med. Så på den måten fikk de seg julemat til en billigere penge. Smart! God lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. november 2003 Forfatter #225 Del Skrevet 30. november 2003 Æsj, dårlig humør :-? Skikkelig menssmerter - hater det! Det hjelper ikke med smertestillende en gang. Hadde en koselig kveld i går da. Var hos en venninne og så på film sammen med en del venner. Dro hjem forholdsvis tidlig, i halv ett-tiden, for det var veldig tydelig at venninnen min og kjæresten ville være alene, hehe Laget pepperkakedeig til pepperkakehus da jeg kom hjem, eller rettere sagt i 4-tiden om natten. Søvnproblemer gjør i alle fall at man får gjort en del ting da. Bakte nettopp ut delene til huset. Verre blir det å feste delene :-? Ysj. Det går vel, på en eller annen måte, etter en del fine ord kan jeg tenke meg. Er mye bedre i dag. Mye fint og dumt. Det vil jo si at jeg både må på skole og trening igjen i morgen. Men får bare tenke som så, det er bare 3 uker igjen til det er 2 ukers ferie. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. november 2003 #226 Del Skrevet 30. november 2003 Kommer løpende med en varmeflaske. Her, legg den på magen så hjelper det kanskje litt. Så en kjempefin varmeflaske på saape. Trekket var ei god og myk kjempesøt ku. Skulle kjøpt den selv hadde det ikke vært for at jeg har to griser og et hjerte. Fint at du er bedre tross alt. Skole og trening ja, tenk alt helga snart er over. *snuufs* Håper du får sove i natt da, vennen. *godklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. november 2003 Forfatter #227 Del Skrevet 30. november 2003 Varmeflaske, ja :D De er noen virkelig gode krabater. Har faktisk en kylling selv, skal legge den på magen når jeg skal legge meg. *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. november 2003 Forfatter #228 Del Skrevet 30. november 2003 Hørtes utrolig koselig ut. Så fint at dere har gjort det til en tradisjon. Kjøpte pepperkakedeig (jadaaaa jeg kjøpte' date=' I know) så jeg og sambo skal lage pepperkaker en dag. Det blir kos. [/quote'] Vet du hva, syntes kjøpedeigen er vel så god jeg! Det er bare det at jeg syntes det er koselig å lage den selv 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. november 2003 #229 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, du er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. november 2003 Forfatter #230 Del Skrevet 30. november 2003 Det var dine ord, ikke mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 1. desember 2003 #231 Del Skrevet 1. desember 2003 Sitter og knasker eple. Grønt. Granny smith. (måtte opplyse om hvordan eple det er, ettersom en hvis fugl er veldig nysgjerrig av seg ) Og drikker te. Passion fruit te. Bra du beskriver detaljene, Fisk. Nam, nå ble jeg sulten. Grønt eple er kjempegodt. Hei og hopp forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei og hopp til deg og, og velkommen tilbake Æsj, kom ikke inn på internett i går, utrolig irriterende :evil: Men i dag derimot Hehe. Nå kommer jeg til å gå hele dagen å tenke over hva jeg skal skrive som beste julminne i julekalenderkonkurransen. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #233 Del Skrevet 3. desember 2003 Onsdag i dag. Halveis i uken i alle fall 8) Deilig å tenke på. Snart jul! Å, gleder meg sånn.. Digg at butikkene er åpne på søndager, da. Har tenkt meg på juleshopping på søndag. Alltid artig det. Nede holder en snekker på å montere peis. Mammas julegae til seg selv Det blir kjempekoselig da, sette seg forann peisen med en god bok og en kopp te når det snør og blåser ute.. Mmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. desember 2003 #234 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det åpent på søndag???? *juuuble* Har de fleste julegavene igjen skjønner du, så i helga blir det julegavshopping. Peis er SÅ koselig. Den kommer dere nok til å få mye glede av. *onsdagsklemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #235 Del Skrevet 3. desember 2003 T&akk for god klem :D Men jeg er så sur, SUR!!!!!!!!!!! Den der jæla rs'n gjør meg så sinnsykt gal! Vi jentene gjør alt i kan for å trene bra, for at trenerene skal bli fornøyde og at i skal bli flinkere. Vi overser at vi er trøtte, har vondt et sted, en skade, at vi er syke. Og hva får i igjen? Bare kjeft! Har aldri vært borte i en person med så sinnsyke humørsvigninger som S, treneren har! Sur for absolutt ingenting. Tren da! Horfor er dere så trege? Kom igjen, klarer dere ikke trene litt selv? Dere må komme på trening for å trene, ikke for å bli trent! Joa. Hva gjør hun? Sitter på ræva og driver med mobilen sin. Ser ikke på oss en dritt. Vi sliter og prøer alt i kan, er kjempeaktive, også sier hun at vi ikke jobber??!? Kom igjen da"! sier hun. Da holder vi på alt i kan. At det er mulig! Og i dag måtte jeg gå et karter før da jeg skulle ta toget og deretter t-banen hjem. DEtte er noe S ikke kan si noe til, det er avtalt med mamma. Men hun blir alltid sur de dagene jeg må ta toget likevel. I hvert fall, 16 over sa jeg at jeg måtte gå. Nei, fikk jeg høre, vi skulle kjøre en gang til. Kjente raseriet koke og boble.. Klarte heldigvis å beherske meg. Fem på halv var jeg ute av hallen. Det tar minst 7-8 minutter å gå til stasjonen, og toget gikk halv. Jeg løp så jeg trodde hjertet var oppe i munnen min. Ikke veldig heldig å måtte løpe etter fire timers hard trening.. Var på stasjonen akkurat halv. Selvølgelig var toget forsinket. Utrolig typisk. Dette førte igjen til at jeg måtte løpe alt jeg kunne for å rekke t-banen. For en dag! Deilig å være hjemme i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. desember 2003 #236 Del Skrevet 3. desember 2003 Huff da, skulle bare innom for å si at jeg er stor fan av avataren din: Nydelig!! Ser ut som om du trenger en klem også *slemme treneren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #237 Del Skrevet 3. desember 2003 Så koselig! Takk for klem, den varmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. desember 2003 #238 Del Skrevet 3. desember 2003 Kjærringtrener!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #239 Del Skrevet 3. desember 2003 Weeeeee :D Så nettopp at jeg har postet 100 innlegg, så da blir dette 1001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #240 Del Skrevet 3. desember 2003 for dem som ikke skjønte at 1000 + 1 = 1001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå