Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Nok en syk dag. Hm.. Feber. Det hadde jeg jo ikke for noen dager siden!

Hersens influensa :evil:

Vet at den sitter lenge i, flere venninner har samme problem.

Utrolig irriterende, treneren min blir så sur når jeg ikke er på trening :cry:

Hun andre treneren min, hun jeg har fortalt om før, a-t, hun er jo virkelig ikke god. Hun ringte moren til en av de jeg trener med og sa: J må legge på seg en kg, bla bla bla. Det dummeste man kan gjøre er jo å begynne å fokusere på sånne ting når jenta spiser som bare det og ikke kaster kalorier en tanke? Noen er jo faktisk naturlig tynne, og denne jenta er helt normal.

Kom på en annen ting a-t sa til meg for en stund tilbake. Det var noe om at selv om hun egentlig mente det, så skulle hun ikke si at jeg måtte gå opp 10 kg for ikke å ha anorexia.

Vel, for det første er jeg faktisk ikke så utrolig tynn, og for det andre har jeg i hvert fall ikke anorexia! Kjerring :x

Greit, jeg har hatt en del problemer før, men det er jeg over for lenge siden. At det er mulig å trekke så forhastede konklusjoner.. Uff.

Jaja, det var nok syting. Jeg har bestilt flere julehefter, så har ligget og bladd litt i dem. Funnet flere småkaker/konfektbiter osv jeg skal lage og gi bort. Har allerede begynt med chocholate chip cookies, kakemenn og brente mandler.

Neste helg skal jeg lage pepperkekehus. Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får jo gjort litt her jeg sitter da. Akkurat nå brenner jeg en CD til pappa - forskjellige sanger av Bob Marley. Pappa har nemmelig kjøpt seg ny bil, en sølvgrå Mercedes. Han er bare så utrolig stolt, det er morsomyt å se, han får helt stjerner i øynene når han snakker om bilen. Akkurat som en luiten unge som får sin første sykkel :ler:

I hvert fall, det er CD-spiller i bilen så han må jo få noe å høre på. Jeg hadde tenkt til å gi han CD'n til jul, men jeg tror nok ikke jeg klarer å vente så lenge :o

Tenker meg at han får den når jeg ser han på torsdag ja :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn som meg. Når jeg har noe til noen så har jeg sååå lyst til å gi det til dem med en gang. F.eks har jeg kjøpt en lue til sambo som han skal få en dag i julekalenderen sin, men jeg har såååå lyst til å gi den til han NÅ! Måtte selvfølgelig røpe meg og si at jeg hadde kjøpt noe, men jeg skal klare å holde meg til første søndag i advent. Da klarer jeg ikke venter mer. :ler:

Forresten merkelig det der med gutter og biler. Eksen hadde en Merce og han så mer forelska ut i bilen enn i meg. :x Gjett hvem som irriterte seg da. mhm..meg ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk!

Håper du blir frisk igjen snart. :Nikke:

Jeg venter på at deigen skal godgjøre seg i kjøleskapet,, og så skal jeg lage menn! :ler: Gleder meg. 8)

Og så har jeg kjøpt rød konditorfarge som jeg skal dekorere med etterpå.

Jeg blir jo helt imponert av dine bake- og lage nam-kunnskaper. Tipper de som får godis innpakket i cellofan fra deg blir kjempeglade. :D

colaklem :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant Middie! Lurer på hvorfor menn er så gale etter biler.. :klø:

Pappa jobber med biler også han da.

HIhi, det fikk meg til å tenke på da jeg "hjalp" han med biler han reparerte på fritiden i garasjen.. :ler: I hvert fall, lille meg, kanskje sånn 5 år, gikk rundt med en skrutrekker og skrudde inni låsene på bilen.. Også fikk jeg betalt av pappa for det! :briller: Fin måte for han å bli holdt med selskap på i garasjen det da. :kul:

Hvordan har det gått med kake(menn)bakingen Bluie? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det oooooonsdag, o-o-o-onsdaaaaaaaaaag, ooo-oooooooooooo-o-o-ooonsdaaaaaaaaaaaaaaaa-aa-aaaaag. Onsdag! :digge:

*Fisken strever iherdig med å få rene toner*

Tenker fornøyd på den jævlige styrketreningen de andre kommer til å gå gjennom på treningen i dag, men den bulgarske heksen :briller:

Detnye kom i posten i dag, så nå har jeg noe å kose meg med her oppi sengen min. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Nye kom i posten her også. :tommel: Men du, er ikke du Nemi-fan da? Abbonerer du ikke på det?

Av en eller annen merkelig grunn trodde jeg at jeg så deg på t-banen i dag. Eller, jeg trodde vel ikke det, jeg bare kom til å tenke på deg når ei jente kom inn. Rart, for jeg vet jo ikke hvordan du ser ut eller noe. :klø: Men men.. :)

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::briller::ler:

Hvordan så jenta ut da? *nysgjerrig*

Er Nemi-fan ja, har egentlig aldri kommet så langt at jeg har bestilt et abbonement. Abbonerer på både Det Nye og In Side, sistnevnte bare pga gaven jeg fikk med. (selvfølgelig husker jeg jo ikke hva det var, men abbonementet var bare på 6 måneder)

Er Nemi-abbonement dyrt?

Hm.. Ja, ja 8)

Nei den formen.. Den er vel ikke super akkurat. Ble nettopp supersliten av en liten tur på Rimi, så da var det bare rett tilbake til sengen. Deilig :)

Har liksom bestemt meg for å være frisk til i morgen, skole og trening. Må ganske tidlig opp uansett pga psykologen. Får se hvordan det går. Hadde jo også bestemt meg for å være frisk til mandagen, dro på både skole og trening. For å si det sånn, det funket absolutt ikke.

Nå ser jeg på kokken Bob :D Rar fyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chriselia

Hei Fisk :D

Så kjedelig å være syk så lenge :( :trøste:

Titter innom for å ønske deg en fin onsdagskveld og God bedring!

Tusen takk for hilsen i min dagbok :D

Mange god bedrings klemmer fra Chriselia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hun var tynn og ganske lita. Mørkt hår til skuldrene med litt bølger og midtskill. Brune store pene øyne. Så ganske "søt og uskyldig" ut på en måte. :)

Nemi-abbo koster tohundre og noe i året mener jeg. Helt overkommelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har alltid ønsket meg brunt hår og brune øyne :ler:

Alltid morsomt å høre hvordan folk tror jeg ser ut.

Nei, hvis du lurer da, så er jeg 1.71 høy, ganske tynn, langt lyst hår til langt nedpå ryggen (midskill, uten bølger, selv om jeg kunne ønske det :D ) og blå øyne. Men det med at jeg ser uskyldig ut, det stemmer nok. Selv om jeg egentlig ikke på langt nær er det :kul:

Føler liksom at jeg er litt sånn der "svak og puslete" siden jeg har vært så lenge syk, eller at jeg bare bruker det som unnskyldning/spiller. Deilig å høre at andre venninner av meg har vært syke så lenge de og, da vet jeg jo at det ikke bare er psykisk, for jeg føler meg VIRKELIG dårlig, og har så og si null matlyst. Litt farlig er nå det, har gått ned ennå mer i vekt, er ikke pent lenger. Er så mange stygge ben er og der :-?

Jaja, det blir vel bedre når jeg blir frisk 8)

Fisk ved godt mot! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tudelu!

Så snill du er som skriver i dagboka mi!!! :D

Jepp her er det full nedtelling til nyttårs aften :lol:

Det blir nok en fin aften.....

Om det å se uekyldig ut : stillest vann har dypest grunn.

Kjenner til det der..... Alle som ikke kjenner meg ser på meg som uskyldigheten selv....men de skulle bare vist :sjarmor:

Håper du får en fin kveld og en fin torsdag!!

klem

vonnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen, Vonnie 8)

Sitter og knasker eple. Grønt. Granny smith. (måtte opplyse om hvordan eple det er, ettersom en hvis fugl er veldig nysgjerrig av seg :ler: )

Og drikker te. Passion fruit te. Interessant, ikke sant :kul:

Nettopp sett på onsdagsfilmen på TVNorge. Like tragisk som alle andre filmer som går på TVNorge. Virker ikke som de sender annet enn filmer som liksom skal være sååååå tåredryppende, og huff av meg så fælt de har det-filmer dra tidlig 90-tallet. Kan vel egentlig ikke klage, jeg så jo på den frivillig, men kan ikke si jeg ahr så veldig mye annet å gjøre her jeg ligger i sengen.

Leide Jonny Vang i sta, tenker at jeg kommer til å se den i løpet av natten en gang.

Nei, dette eplet var virkelig godt, det må jeg si :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han Jonna for vente til i morgen. Nå blir det boklesing, denne boken er rett og slett en fantastisk beskrivelse av livert som Geisha i Japan for rundt 60 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm, torsdag i dag? Ja. Går litt i surr her :-?

i dag var pappa med til psykologen. En artig vri egentlig, har aldri trodd at pappa kunne snakke om følelser i det hele tatt, men syntes han var flink i dag, jeg! Kan ikke være så lett for han å måtte snakke om forholdet mellom meg og hans kone osv osv.. Stakkars :-?

Nettopp sett på Jonny Vang. Den var sånn helt ok, ikke noe mer. Men han der Aksel Hennie, han er en artig kar ja :ler: Må si han var virkelig artig med bandasje på hodet.

Lesetid :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er vel litte granne bedre i dag ja.. Men ikke så mye :-?

*Vil bli frisk!*

Deg da?

Jau, jau, vi blir vel friske snart begge to, tenker jeg :D

Man må jo være litt optimistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...