Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Høres ut som at du har rigga deg bra til. :wink: Deilig, men kan bli litt kjedelig i lengden ja.

Ønsker deg god bedring og en god helg. Kommer nok innom flere ganger i helga da. Må jo se hvordan det står til vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på Fisk!

Hørtes koselig ut med alle nyttige ting i nærheten av sengen. Tv og data er kjempeflott å ha. Og så KG da... 8)

Den boken hørtes interessant ut. Du må fortelle om den er bra. :)

Håper du får sove godt i natt. :tommelsmil:

"Hvem er denne karen med sekk og lue på...." :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi* Dere er så søte! :D

Funnet min nye yndlingste, den der indiske teen som ligger her på forumet. Nam nam! Den oppskriften innspirerte meg til å prøve meg på noen forskjellige varianter og måter å lage den på. Nam :D

Også har jeg vært så flink å lage brente mandler. Det var jo lett som bare det! Skal lage en hel masse av dem, men også forskjellige småkaker, konfektbiter osv og gi bort ved siden av julegavene.

Hadde nettopp besøk av en venn av meg. Situasjonen er ganske merkelig. For to år sin var jeg helt på knærne etter han, det samme var venninnen min. Heldigvis var vi enige om at vi unnet den andre denne gutten: A. Problemet løste seg av seg selv, han fortalte henne at han ikke likte henne. Ja, det skjedde mye tull. Ble litt utnyttet av han. DEn ene dagen sa han at han ville prøve et forhold, dagen etter at det ikke ville gå, blablabla. Akkurat da var jeg en person med utrolig store problemer og hadde ekstremt dårlig selvtillit. Jeg var vel et lett offer for han.

I hvert fall. Han ville ikke ha meg. Det var den det endelige svaret. Jeg var knust. Han ga hele tiden forskjellige meldinger, visste ikke hva jeg skulle forholde meg til.

Flere ganger senere i løpet av disse 2 1/2 årene har han sagt at han gjerne vil bli sammen med meg, prøve på nytt. I dag er jeg en helt annen person enn for 2 1/2 år siden. Har sagt blankt nei, men vi er fortsatt venner.

Problemet er at vennskapet er noe rart. Føler på en måte at det hele tiden er litt "flørting" til stede, plutselig kiler han meg, setter seg oppå meg fordi han vil ha meg til å si noe (selvfølgelig bare i sånn "tulletone")osv. Jeg er hele tiden redd for at han skal kysse meg, for det er aldri langt unna.

Bare er nødt til å bevege meg litt.

I morgen må jeg ut å handle uansett, skal ha jentekveld. PAsser litt dårlig siden jeg er syk, men det er alltid så vanskelig å finne en kveld som passer for alle, så får svelge noen parasett og gjennomføre det. Blir jo koselig, blir ikke slitsomt, skal bare se på film og sånne ting, det som er slitsomt er alle forbredelsene.

Ang jentekvelder ja.. Nåt en av rs-jentene har bursdag, inviterer hun de andre p åjentekveld og overnatting. Da går det jo på rundgang. MEn jeg og en av de andre har hatt slike kvelder utover selve bursdagen, det er jo veldig koselig da. Men så har vi hun ene, J.. Hun inviterte alle emd på hytta en helg. Første gang vi ble invtiert til henne. Men alle måtte betale 150 kr hver! :o Og i tillegg ha med alt godteri og brus selv. Skjønner at det kan bli dyrt hvis man lager litt ordentlig og dyr mat, men det var ikke det engang! Første kvelden spiste vi grandiosa, det var ikke nok til alle en gang. Til frokost var det rundstykker og helt vanlig pålegg, ost, syltetøy osv. Middag dag to var taco, og frokosten dagen etter der igjen var rundstykker.

Dette koster i alle fall ikke 150 kr per pers! I tillegg, som om ikke dette skulle være nok, måtte alle være med å spleise da vi skulle leie film.

Var det meningen at familien skulle tjene på å ha oss der eller? Blir så provosert.. Vi andre serverer kyllingfilet, kaker, paier, is, godteri og brus så det holder, og ingen trenger å ha med seg noe, det går jo på rundgang! :x

Det var litt aggresjon sånn på natten :D

Burde vel prøve å sove nå, men ikke får jeg har lest litt til i den nye boken min. Den er kjempespennede Bluie, anbefalles på det varmeste :wink:

Så koselig at du tenker på meg, Middie :blunke:

Nighti night alle sammen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Snart er det mørkt (snart er det lyst er vel kanskje litt mer riktig :kul: ) i stall og i stue,

nå skal alle nissunger sooooooooooove!!" :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som synger så fint? :o

Åh..det er jo Fisk. :D

*gumler videre på baguett og drikker litt cola light, i pur Fiskeinspirasjon*

Ja, det er helt sant. Jeg har tenk på baguetter dag og natt helt siden du skrev om baguett-katt-episoden. Endelig fikk jeg tak i en selv. Og da måtte det jo bli cola light til. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som synger så fint? :o

Åh..det er jo Fisk. :D

*gumler videre på baguett og drikker litt cola light, i pur Fiskeinspirasjon*

Ja, det er helt sant. Jeg har tenk på baguetter dag og natt helt siden du skrev om baguett-katt-episoden. Endelig fikk jeg tak i en selv. Og da måtte det jo bli cola light til. 8)

*ler* Hihi :D Ingen synger så fint som sangfuglen Bluie, det er nå helt sikkert! :briller:

Det er bra det, cola light (selv om jeg foretrekker tab x-tra) og baguett = helt nydelig! mmmmmm. (huff, nå ble jeg sulten)

Hei hei :vinke:

Titter innom for å ønske deg en kjempe fin lørdagskveld :D

Klemmer

Takk takk, og i like måde :wink:

Nå må jeg nok gå, lurte meg bare unna en tur innom her. Har jentekveld nå, kjempe koselig! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det snør, det snør, tidelibom, det er det det gjør, tidelibom :digge:

Stem i, Fuglen! :D

Jaja, søndag. Søndag søndag søndag. lurer på om jeg skal lage pepperkakehus? Hm, går nok litt dårlig, har ikke sirup.. Hvis jeg da ikke tar meg en tur bort på shell for å kjøpe det. Men tror nok det er litt for surt til å gå ut ja. Også jeg som hadde tenkt å ta emg en skikelig lang gåtur i dag! :x jaujau, sånn kan det gikk.

Kanskje jeg baker kakemenn istede? Husker ikke hvordan de smaker, det er jo virkelig skam! :sjokkert:

Ellers er det jo alltids ting man kan gjøre, vaske rommet f. eks. (legg merke til ordet kan)

I morgen er det akkurat en måned til jul! *glede seg*

Har allerede lastet ned en del julesanger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pekkerkakehus ja. Hmm..kanskje jeg skulle lage det? Det vil si, jeg kjøper et på butikken og setter det opp, men du lager det vel fra bunnen av du? Er ikke såå fristende å spise pepperkakehuset etter at det har stått ute i lang tid, men det lukter så godt. Blir skikkelig julestemning da.

En måned til jul. :o Jeg må virkelig begynne å kjøpe julegaver snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i år skal jeg lage det fra bunnen av. Har ikke gjort det før, men alltid gøy å prøve noe nytt :D

Dessuten var jeg så heldig å komme over et julehefte fra Tine; inni der var det oppskrift på pepperkakehus med mal og greier. Bare å legge matpapir over målene.

Så sant, så sant, pepperkakehuset er ikke veldig fristende etter en stund. Stått og samlet støv og sånt - nei huff. Hadde noen år da jeg var mindre da jeg nektet å ødelegge huset, noe som endte med at det stod helt til april :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppskriften ligger i innboksen din nå, Fuglen!

Nei, denne helgen har jeg virkelig vært flink. Jeg har ryddet og vasket, laget masse mat, bakt chocholate chip cookies (ok, det var før helgen da, men alikevel :D ) laget brente mandler ( på et tidspunkt som halv tre om natten :kul: ) og laget kakemenn! Også støvsuget i dag da. Og jo, kjøpte noen julegaver i går og.

Bra jobbet det Fisken! Stå på :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå vil jeg virkelig bli frisk!! :kjempesinna:

Er så slitsomt å gå sånn å hangle. Var p åskolen i dag, men den eneste grunnen var at jeg måtte tidlig opp allikevel, da jeg hadde røntgentime klokken 8. (skulle sjekke om jeg hade benskjørhet, gruer meg litt til å få resultatene :-? )

nei.. Var ikke frisk på skolen nei. Men min filosofi er: er man på skolen, så kan man også trene. Svelget ned to paracet og tvang meg avsted.

Vel, det funket ikke så bra. Dro hjem etter to timer. Feberen var tilbake :(

Jaja. På veien fra t-banen og hjem, gik kdet en dame forbi meg. Det virket som hun nærmest svevde der hun gikk, så glad og fornøyd med et stort smil om munnen. Det var helt herlig å se på! Blir så glad av sånt.

Det er en dame som er trener for de aller minste på RS', også. Hun smiler KONSTANT! Rett og slett alltid. Har aldri sett henne sur eller sint, bare med et smil om munnen.

Tenk å være sånn a.. Selvfølgelig kan det jo være en måte å skjule at man ikke har det noe bra på da.

Men hun damen som gikk forbi meg, hun var bare glad tvers igjennom. Sikkert nyforelsket :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nyforelsket ja. Det er en deilig følelse.

Duu, må du bli frisk da, Fisken. Liker ikke at du er syk. Har selv vært hjemme fra jobb i dag og kanskje i morgen, men det er pga et helsikas virus jeg har i kroppen min og som kommer til å være der hele livet. :evil: Får blemmer og munnsår som er sinnsykt vondt og denne gangen var det ekstra ille. Vanligvis pleier jeg å ikke bry meg sånn om det og det går fort over, men ikke denne gangen. Heldigvis skjønte jobben det da og de skjønte at jeg var litt fortvila siden jeg nettopp har begynt der. *puste lettet ut* Oops..skal ikke komme å syte i boka di.

Nei, nå er det Hotel Cæsar. Du ser kanskje ikke på sånne ting du?

God bedring.

*STOR KLEM*

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAkar deg :cry:

Nei, kan ikke fordra såpeoperaer :-?

Det at jeg ikke gikk glipp av en eneste episode av i gode og onde dager, charmed og noen sånne serier for noen år siden, det snakker vi ikke om :oops:

SKal prøve å bli frisk nå ja. Men på en måte var det litt fint at jeg ble verre etter at jeg kom hjem, hadde litt dårlig samvittighet av at jeg dro hjem på trening. Følte at jeg brukte det at jeg er litt syk som en dårlig unnskyldning. Heldigvis var det ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...