Gjest Mayamor Skrevet 25. juni 2003 #61 Del Skrevet 25. juni 2003 Jepp - de var her noen timer kanskje... :oops: Fikk dem fredag 20.juni. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 #62 Del Skrevet 25. juni 2003 Nå har også Tusenfryd fått penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 25. juni 2003 #63 Del Skrevet 25. juni 2003 GRMF :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 25. juni 2003 #64 Del Skrevet 25. juni 2003 Dobbelt GRMF!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2003 #65 Del Skrevet 25. juni 2003 Nå har også Tusenfryd fått penger Det var ikke de pengene likevel... Det var de grønne pengene som kom to dager for tidlig, og siden det kun skilte noen hundrelapper, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 25. juni 2003 #66 Del Skrevet 25. juni 2003 Fikk skattepengene i går..ble litt skuffet, for jeg hadde regnet med å få mye mer enn jeg fikk med tanke på reiseutlegg etc. Grrr, jaja da ble det ingen shopping.tur på meg alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. juni 2003 #67 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg "desper" snart! Nå er det vel bare meg i hele Oslo som ikke har fått dem, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 26. juni 2003 #68 Del Skrevet 26. juni 2003 Føler med deg ! Nå er jeg meget beroliget siden jeg vet at mine kommer, men til en annen gang hadde det vært greit å vite når du fikk denne beskjeden, Solskinn? Takk! Jeg fikk beskjeden "i god tid" - tirsdag 17 eller onsdag 18. juni. Jeg venter i spenning med deg, Leo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. juni 2003 #69 Del Skrevet 26. juni 2003 NÅ HAR DE KOMMET!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2003 #70 Del Skrevet 26. juni 2003 *sjekker konto* Skjønner ingenting - nå kom de grønne pengene - da var det skattepengene som kom her om dagen - men det stemmer jo ikke - da mangler det noen hundrelapper. Hvor klager jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. juni 2003 #71 Del Skrevet 30. juni 2003 Har fått og har brukt opp... 4000 kroner extra var morsomme å ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2003 #72 Del Skrevet 1. juli 2003 Uæææ! Har ikke fått ei krone jeg. Og heller ikke noe brev. Kan det skyldes at jeg var litt for sen med innleveringen mon tro :oops: Ingen ny pc her i gården. Ikke ennå iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 2. juli 2003 #73 Del Skrevet 2. juli 2003 Vi har fått våre, men av en eller annen morsom grunn fant de det forgodt å ikke sette de direkte inn på konto likevel - men sende oss en utbetalingsblankett. Så da havnet pengene her istedenfor i norge slik vi hadde håpet. sukk, jaja - pengene kom i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. juli 2003 #74 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg ringte igår, og ettersom jeg sendte inn bittelitt for sent (fin lærepenge) så får jeg ved neste utsendelse...25 september :x Er min egen feil da, men irriterende likevel, var 3 dager for sein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. juli 2003 #75 Del Skrevet 3. juli 2003 Oj, din lærepenge virker på meg også :o ! Var en dag for sent ute i år og det har vært mye verre før... Et år lå den bak kjøleskapet og godgjorde seg til ut i juni. Da fikk jeg et aldri så lite trusselbrev fra Likningskontoret som gjorde at jeg begynte å lete. Jeg sendte den skitne "filla" sammen med et forklarende brev og unnskyldningen min ble faktisk godtatt!!! Ikke noe straffeskatt eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå