Gå til innhold

Har du fått skattepengene ?

LaToya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har også Tusenfryd fått penger :gape:

Det var ikke de pengene likevel... :grine: Det var de grønne pengene som kom to dager for tidlig, og siden det kun skilte noen hundrelapper, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Fikk skattepengene i går..ble litt skuffet, for jeg hadde regnet med å få mye mer enn jeg fikk med tanke på reiseutlegg etc. Grrr, jaja da ble det ingen shopping.tur på meg alikevel da :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Føler med deg :kyss:!

Nå er jeg meget beroliget siden jeg vet at mine kommer, men til en annen gang hadde det vært greit å vite når du fikk denne beskjeden, Solskinn?

Takk!

Jeg fikk beskjeden "i god tid" - tirsdag 17 eller onsdag 18. juni.

Jeg venter i spenning med deg, Leo! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sjekker konto*

Skjønner ingenting - nå kom de grønne pengene - da var det skattepengene som kom her om dagen - men det stemmer jo ikke - da mangler det noen hundrelapper.

Hvor klager jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uæææ! Har ikke fått ei krone jeg. Og heller ikke noe brev. Kan det skyldes at jeg var litt for sen med innleveringen mon tro :oops:

Ingen ny pc her i gården. Ikke ennå iallfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått våre, men av en eller annen morsom grunn fant de det forgodt å ikke sette de direkte inn på konto likevel - men sende oss en utbetalingsblankett.

Så da havnet pengene her istedenfor i norge slik vi hadde håpet.

sukk, jaja - pengene kom i allefall. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte igår, og ettersom jeg sendte inn bittelitt for sent (fin lærepenge) så får jeg ved neste utsendelse...25 september :x Er min egen feil da, men irriterende likevel, var 3 dager for sein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, din lærepenge virker på meg også :o ! Var en dag for sent ute i år og det har vært mye verre før... Et år lå den bak kjøleskapet og godgjorde seg til ut i juni. Da fikk jeg et aldri så lite trusselbrev fra Likningskontoret som gjorde at jeg begynte å lete. Jeg sendte den skitne "filla" sammen med et forklarende brev og unnskyldningen min ble faktisk godtatt!!! Ikke noe straffeskatt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...