Gå til innhold

Har du fått skattepengene ?


LaToya

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

de er satt inn på konto hos meg i dag, det samme hos mannen min. Vi fikk brev i posten i går.De kommer nok skal dere se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAA! Har fått pengene. HURRAAAAAAAAAA!!!!!!

Hva i .......? Jeg bor også i Tromsø, men har ikke fått pengene, bare beskjed om hva jeg har til gode.

Men jeg har byttet bank siden i fjor, og må derfor på pengene på utbetalingskort. Noen som vet om det tar lenger tid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått brev fra kemnerkontoret som sier at de vil overføre kr. xx.xxx til min konto, så da er jeg beroliget.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om sambo har fått noe ennå jeg...

Ingen har sjekka posten og jeg vet ikke om han har sjekka kontoen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henna*

Har heller ikke fått, bor i Trondheim *snufs*

Fikk høre av noen at det er mulig de ikke kommer før første uka i juli... Det går vel ikke an??? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Jeg får ikke mine før i oktober, jeg :evil:

det var den ferien, liksom. Egentlig er det værre enn som så, det var pengene jeg skulle leve for denne måneden.

Men for å berolige dere som ikke har fått penger så fikk jeg beskjed skriftlig fra vårt kjære skattekontor. Så nå må jeg sitte på nåler og håpe at de ikke finner på å regne på en eller annen ny lur måte og snyte meg for restskatten jeg har gledet meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i går kom pengene inn på konto her.

Og den store overraskelsen:

Vi fikk 10.000,- mer enn hva vi hadde forventet!!!!!

:sjarmor:

Vel, pengene kommer godt med, ingen tvil om annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for å berolige dere som ikke har fått penger så fikk jeg beskjed skriftlig fra vårt kjære skattekontor. Så nå må jeg sitte på nåler og håpe at de ikke finner på å regne på en eller annen ny lur måte og snyte meg for restskatten jeg har gledet meg til...

Føler med deg :kyss:!

Nå er jeg meget beroliget siden jeg vet at mine kommer, men til en annen gang hadde det vært greit å vite når du fikk denne beskjeden, Solskinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har fått den store dommen...

En knapp tusenlapp i baksmell. Men pytt.. vi er fornøyd, så lenge vi fikk tilbake 10000 totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi fikk våre i går. Dvs. mannen min fikk, jeg må betale. Så summa summarum kommer vi ut med en tusenlapp i pluss...

Kunne mer tenkt meg ca 20.000,- jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...