Gå til innhold

Har du fått skattepengene ?


LaToya

Anbefalte innlegg

JAAAA....de kom inn på min konto i dag.... :D ...de var dypt savnet i helga for her i distriktet var det maaaange som fikk de på fredag...men ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått mine enda (Oslo) og begynner å bli litt engstelig :lol: . Noen andre i Oslo som ikke har fått? Dere som vet at dere ikke får før etter 10. oktober, har dere fått beskjed tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har ikke fått noe ennå.

Han skulle hatt et par tusen kroner tilbake i følge den meldingen vi fikk i mai(?), men hos oss har jeg fått inn pengene mine mens han venter ennå.

Ingen av oss har fått noe i posten ennå heller... Håper at det kommer i dag og at han får penger tilbake.

Skal du ha penger tilbake Leo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu.. da er det håp ennå!

Pengen kommer nok. leste et sted at det kunne ta noen dager før pengene var på konto. Men vi burda da ha fått en eller annen melding i postkassa??

Sambo holder på å få sammenbrudd og er bombesikker på at han får minst 100000 i baksmell. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg VET at jeg ikke får baksmell, men jeg holder på å se alle planene for sommeren gå i vasken :evil: ! Nærmer meg sammenbrudd jeg også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om selvangivelsene er delt inn i grupper på en eller annen måte? Om det går etter alfabet eller fødslesdato e.l.

Vi har jo samme adresse og sånt.

Har vært ganske sikker på at han har gått i null eller får en liten baksmell ettersom det ikke er penger på konto ennå, men nå har jeg fortsatt håp!

(Thank you, Leo!).

Håper bare at postmannen har med seg et par brev i dag!

Skattepengene våre er nemlig felleseie og de brukes til å bygge, pusse opp og innrede. Skulle gjerne hatt en romantisk, hvitmalt benk på terrassen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skattepengene kom inn på kontoen til både meg og min mann på mandag, og vi var svært så fornøyde med det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså bare Leas sambo og jeg i hele Oslo som ikke har fått? :lol: Ikke var det noe i posten heller, hverken til Hr. Leo eller meg. Fikk dere noe Lea?

Kunne også ha tenkt meg svar på de samme spørsmålene som Lea stiller. Det må da vel være noen som vet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har vært i postkassa 7 ganger i dag og sjekka kontoen utallige ganger, men ikke noe fra ligningskontoret. I stedet fikk vi en avis fra Elkjøp med kjøleskapet vi har ønsket oss til redusert pris :x . Og vi MÅ ha skattepenger for å kunne kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...