Gå til innhold

En domina i skapet?

Gjest Gjest_Undrende_*

Fremhevede innlegg

Gjest Adventurous
Skrevet
prøvde på mannen.

Dominere han, binde etc

Han sa etterpå at det gav han - ingenting :snurt:

<jeg har spurt om han vil dominere meg, men nei aldri var svaret.

han vil bare ha sex rett på sak. Forferdelig kjedelig.

Hva gjør man ?

Villa bare si at jeg har vært borte i flere sånne.

Bare A4-gjesp til tross for store ord om spennende lek og sex. Mange menn har det mest i kjeften!

Videoannonse
Annonse
Gjest louis v
Skrevet
Hva er det du ikke forstår egentlig? Jeg har da ikke lyst til å være en apekatt heller som tar meg til rette med dama.

Tror det er du som ikke forstår.

Dominansleker har da ikke noe med overgrep å gjøre enten det er han eller hun som styrer eller lar seg styre.

Du må ikke være så gammeldags og kjedelig! :)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes det er spennende å ta kontrollen av og til. Deilig å se han med håndjern som bare jeg har nøkkelen til. Når vi har barnefri helg er han av og til fangen min hele kvelden og kanskje må han sove med håndjern også...

Skrevet

Når vi har barnefri helg er han av og til fangen min hele kvelden og kanskje må han sove med håndjern også...

Hørtes jo bare kjedelig ut. Så kjipt...hver sin smak!

Skrevet

Har jo ikke sagt at han bare går med håndjern uten at jeg gjør noe annet!

Han er fangen min og jeg kan gjøre hva jeg vil med han. Det er langt fra kjedelig!

• 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest solina
Skrevet

Way to go! :sengekos:

Deilig å bruke tau på typen!

• 2 år senere...
Skrevet

Hvor mange menn synes at sånt er spennende..? :sjenert:

MANGE!

Skrevet

Jeg tenner sykt av tanken på at ei dame gjør meg totalt forsvarsløs og tar kontrollen over meg!! Girlpower er bare digg......

Det blir sikkert sett på som litt "umandig" og ikke-tema fra mange menn, men så er jo mange menn livredde for å innrømme at de kan like ting som ikke er macho og main stream eller i den duren der, mannen skal være den sterkeste hele tiden liksom og alle disse macho-greiene.

Jeg er sikker på at mange menn fantaserer voldsomt om å bli dominert over av en sexy dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...