Gå til innhold

En domina i skapet?


Gjest Gjest_Undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest frapella
Mulig andre menn ikke liker det, men jeg personlig liker veldig godt å gi fra meg kontrollen og bli dominert, rett og slett være litt sexslave.

Godt å høre en mann som tør å si det!

Jada, vet at mange drømmer om å bli tatt hardt og dominert, men herregud så godt det kan være å ta litt også! Har ikke noe problem med å se det behovet hos henne som TS skriver om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre en mann som tør å si det!

Jada, vet at mange drømmer om å bli tatt hardt og dominert, men herregud så godt det kan være å ta litt også! Har ikke noe problem med å se det behovet hos henne som TS skriver om...

Er nok flere menn som egentlig tenner på det men som kanskje ikke tør fortelle om det ja. Men har heldigvis selv grei evne til å kommunisere mine egne preferanser til dama, og har fått realisert noen av mine heftige fantasier på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Nightwish_*

Opphissende med jenter som vil styre litt.

Deilig å bare kunne nyte uten å måtte prestere bestandig.

Men dere jenter vil det vel anderledes.

Gutt 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*
Opphissende med jenter som vil styre litt.

Deilig å bare kunne nyte uten å måtte prestere bestandig.

Men dere jenter vil det vel anderledes.

Gutt 27

Hvorfor generalisere slik nå som så mange jenter har stått fram i tråden og sagt dette er noe de kan like?

Jeg syns dette høres spennende ut, mest av alt det å bytte på å ha kontrollen og å hinte om dette i hverdagen, genialt pirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest louis v

Ja, veldig pirrende, men blir det ikke vanskelig å bytte på roller på den måten? Jeg har vel egentlig bare erfaring som "bottom", men frister mer og mer å toppe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så provosert over at vi alltid skal være svake og passive.

Herlig at hun tok initiativet!

Å være submissive har ingen ting med svake og passive å gjøre. Den beste leken skjer mellom to likeverdige mennesker som spiller forskjellige roller. Den submissive rollen bør styre grensene. En god domina handler mye om å være god til å lese partneren.

Jeg vet dessverre at det finnes mange tilfeller hvor Domina eller en Dominant mann hovedsakelig er opptatt av å tilfredsstille egne behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest louis v

Er enig i at det å være submissiv ikke betyr at du er svak og passiv!

Jeg kjenner jenter som liker å være underdaninge seksuelt men som absolutt ikke er det eller svake ellers.

Jeg har lyst til å utforske den andre rollen litt. Men føler at det blir litt rart med en partner som ellers er vant til å ha kontrollen.

Tenk om han bare synes at det blir teit.

Og vil jo ikke at han skal ta det som kritikk av sånn som vi har det i deg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det å være submissiv ikke betyr at du er svak og passiv!

Jeg kjenner jenter som liker å være underdaninge seksuelt men som absolutt ikke er det eller svake ellers.

Jeg har lyst til å utforske den andre rollen litt. Men føler at det blir litt rart med en partner som ellers er vant til å ha kontrollen.

Tenk om han bare synes at det blir teit.

Og vil jo ikke at han skal ta det som kritikk av sånn som vi har det i deg. :sjenert:

Det er ingen ære i å være submissiv, enten det kun er i senga eller ikke. Jeg har kun forakt til overs for kvinner som liker å være underdanige seksuelt, og da kan jeg ikke tenne på dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest louis v

Ære?

Er det en ære å være dominant da?

Hva mener du egentlig med dette?

Helt greit at du ikke tenner på submissive jenter. Men ære og forakt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ære?

Er det en ære å være dominant da?

Hva mener du egentlig med dette?

Helt greit at du ikke tenner på submissive jenter. Men ære og forakt.?

Da er man i det minste stolt og rank, har kontrollen selv og ligger ikke under for en annens vilje. Er du submissiv så liker du å underkaste deg en annen person, hans vilje og ønsker. Det er svakhet, rett og slett og fortjener ikke annet en forakt. Jeg spyr av submissive jenter. Det er dessuten så utrolig typisk og klisjefullt; macho dominant hann og feminin submissiv hunn. Hva med å være jevnbyrdige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alvorlig frustrert

prøvde på mannen.

Dominere han, binde etc

Han sa etterpå at det gav han - ingenting :snurt:

<jeg har spurt om han vil dominere meg, men nei aldri var svaret.

han vil bare ha sex rett på sak. Forferdelig kjedelig.

Hva gjør man ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøvde på mannen.

Dominere han, binde etc

Han sa etterpå at det gav han - ingenting :snurt:

<jeg har spurt om han vil dominere meg, men nei aldri var svaret.

han vil bare ha sex rett på sak. Forferdelig kjedelig.

Hva gjør man ?

Jeg er mann selv og skjønner mannen din svært godt. Å bli forsøkt dominert gir meg bare latterkick. Å dominere dama? Ikke tale om; ville følt meg som en primitiv, hårete macho apekatt om jeg gjorde det. Selv om jeg nok iblant har lysten til det så passer jeg nøye på å UNDERTRYKKE alle slike impulser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest louis v
Da er man i det minste stolt og rank, har kontrollen selv og ligger ikke under for en annens vilje. Er du submissiv så liker du å underkaste deg en annen person, hans vilje og ønsker. Det er svakhet, rett og slett og fortjener ikke annet en forakt. Jeg spyr av submissive jenter. Det er dessuten så utrolig typisk og klisjefullt; macho dominant hann og feminin submissiv hunn. Hva med å være jevnbyrdige??

Er du bare ute etter å provosere? Har litt vondt for å ta deg alvorlig!

Men OK:

I en sånn lek er det to roller og begge må til for at det skal fungere. Helt meningsløst for meg at den ene rollen skal være ærefull og den andre foraktes. Når jeg lar partneren bruke meg så bruker jeg i like stor grad han, for jeg tenner jo på at han tar kontrollen!

For meg er dette jevnbyrdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest louis v
prøvde på mannen.

Dominere han, binde etc

Han sa etterpå at det gav han - ingenting :snurt:

<jeg har spurt om han vil dominere meg, men nei aldri var svaret.

han vil bare ha sex rett på sak. Forferdelig kjedelig.

Hva gjør man ?

Høres ganske trist og kjedelig ut. Skjønner at du er frustrert!

Sex skal være litt spennende og utfordrende, ikke bare misforstått krampelikestilling hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du bare ute etter å provosere? Har litt vondt for å ta deg alvorlig!

Men OK:

I en sånn lek er det to roller og begge må til for at det skal fungere. Helt meningsløst for meg at den ene rollen skal være ærefull og den andre foraktes. Når jeg lar partneren bruke meg så bruker jeg i like stor grad han, for jeg tenner jo på at han tar kontrollen!

For meg er dette jevnbyrdighet.

Det er svært vanlig at kvinner tenner på dette. Men spørsmålet er jo om du ikke da føler at du lever ut en klisje når du gjør det. Omvendt er det nok mange menn som liker å ha kontrollen i senga. Også jeg kjenner meg igjen i dette. Men nettopp derfor fordi de er så vanlige må slike adfersdsmøntre brytes. Jeg hater nemlig tanken på at lystene mine, tenningsmønsteret mitt, ja livet mitt er en klisje. Naturen må motarbeides med alle tenkelige midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest louis v
Det er svært vanlig at kvinner tenner på dette. Men spørsmålet er jo om du ikke da føler at du lever ut en klisje når du gjør det. Omvendt er det nok mange menn som liker å ha kontrollen i senga. Også jeg kjenner meg igjen i dette. Men nettopp derfor fordi de er så vanlige må slike adfersdsmøntre brytes. Jeg hater nemlig tanken på at lystene mine, tenningsmønsteret mitt, ja livet mitt er en klisje. Naturen må motarbeides med alle tenkelige midler.

Du skriver at svært mange finner tenning og nytelse gjennom dette, og derfor bør vi slutte med det???

Joda, god fornøyelse! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at svært mange finner tenning og nytelse gjennom dette, og derfor bør vi slutte med det???

Joda, god fornøyelse! :fnise:

Hva er det du ikke forstår egentlig? Jeg har da ikke lyst til å være en apekatt heller som tar meg til rette med dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoLkopter
Hva er det du ikke forstår egentlig? Jeg har da ikke lyst til å være en apekatt heller som tar meg til rette med dama.

Man trenger ikke nødvendigvis være apekatt for å la instinktene ta styringen under sex. Ingenting er galt. Problemet er at så lenge det føles galt for deg, så blir det galt for deg og omgivelsene. Og det er vel derfor du assosierer dette med apekatter, fordi de vet de er gal og gjør noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...