Gå til innhold

En domina i skapet?


Gjest Gjest_Undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*

Det er lørdag morgen. Vi er småtrøtte, men kosete. Stryker, kysser og småprater.

Jeg er litt er ertelysten, og tuller og erter etter hvert kanskje litt for mye, for jeg merker at hun begynner å bli litt irritert, men akkurat da synes jeg bare at det er morsomt.

Sier at jeg nok skal få fram latteren hos henne igjen, og begynner å småkile henne. Hun prøver å vri seg unna, men jeg holder henne fast og kiler mer. Ender opp med en ganske heftig lekebrytekamp, som jeg selvsagt vinner.

Før vi skal stå opp, spør hun om hun kan få stelle litt med ryggen min, og det får hun selvsagt. Hun setter seg på rompa mi, men i stedet for kosestell, begynner hun å kile meg ganske kraftig. Da jeg lettere sprellende prøver å skyve bort hendene hennes fra siden min, klarer hun å fiske tak i begge hendene mine og bender dem opp bak på ryggen.

Hun har gjort noe lignende noen ganger tidligere, men da bare på tull og har sluppet taket igjen etter kort tid, men i dag er hun annerledes, mye mer hard og bestemt.

Nå prøver jeg virkelig å komme løs, men det er ikke stort man kan gjøre med hendene lengt oppe mellom skulderbladene og en noe fyldig jente sittende oppå seg...

Hun legger seg over meg og strekker seg mot nattbordskuffen, der hun finner et tau. (Jeg har noen ganger brukt dette til å binde hendene hennes over hodet og feste dem til senga.)

Jeg prøver å sprelle det jeg kan, men hun er ganske så hardhendt og bestemt, og ydmykende nok klarer jeg å hindre henne i å binde håndleddene mine stramt sammen.

Først blir jeg litt irritert på henne, men merker også at jeg blir veldig opphisset av situasjonen. Etter omstendelig knyting av flere knuter der bak, blir det en ny omgang med kiling, nesten så jeg mister pusten.

Til slutt flytter hun seg og jeg legger meg over på siden og ser på henne. Hun gliser fra øre til øre, men sier ikke noe. Jeg prøver å komme løs, men er ikke en gang i nærheten av å få opp knutene og må til slutt be om hjelp.

- Nei, sier hun, nå er du min!

Hun går ut av rommet, men kommer snart tilbake med noe mer tau som hun har funnet, og snart har hun bundet også anklene mine stramt sammen. Hun ruller meg over på ryggen og konstaterer at jeg er langt fra upåvirket... Resolutt trekker hun ned boxeren og bruker hendene og munnen på meg til det er rett før. Så gliser hun igjen og går hun ut og lar meg bli liggende alene igjen.

Ikke meningen å lage noe sexhistorie her egentlig, så jeg tror jeg skal nøye meg med å si at hun gjentok stimuleringen etter en dusj og så ennå et par ganger. Måtte veldig tisse, og det fikk jeg til slutt lov til, men fremdeles med hendene på ryggen, og etterpå bandt hun anklene sammen igjen. Hun småertet og koste med seg selv mens jeg så på og intet kunne gjøre. Til slutt satt hun seg på meg og sa at jeg skulle få slippe løs hvis jeg ga henne en god orgasme med tungen. Det prøvde jeg, og klarte det, men ikke så lett å konsentrere seg siden hun samtidig brukte hendene på meg. Vi kom nesten samtidig og det var eksplosivt, noe av det sterkeste jeg har opplevd.

Alt dette var jo vel og bra, men etterpå har det blitt litt vanskelig mellom oss. Det er nesten som hun skammer seg litt over det hun gjorde og er flau over at hun viste meg den siden av seg selv. Jeg har forsøkt å snakke med henne flere ganger, men hun er unnvikende. Normalt i forholdet vårt er det nok jeg som er ganske dominerende på mange måter - også seksuelt, og dette er en side av henne som jeg har sett lite til tidligere.

Er hun redd for at hun har ødelagt noe? At hun skal støte meg bort ved å leve ut dominante sider av seg selv.

Jeg likte det jo! Og kunne godt tenke meg å se mer av denne siden hennes... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Undrende_*

Blir jeg skyldig i mye tvangspuling av menn nå? :)

Umulig ikke å bli opphisset av den behandligen hun ga meg den lørdagen og tror sikkert at andre også vil reagere på samme måten.

Har sagt til henne at hun ikke har gjort noe galt og at det var spennende for meg også, men det virker som noe har låst seg litt hos henne etter dette. Hun vil ikke si stort om det, men jeg lurer på om hun ble litt skremt av seg selv, at hun kunne være så hard og dominerende liksom, og like det så godt.

Snille piker skal vel kanskje ikke gjøre sånn?

Men forandring fryder, og hvem har sagt at det alltid er mannen som skal ha styringa?

Må jo tilstå at jeg har tenkt på og fantasert om dette etterpå og at jeg tenner på den frekkere og rå siden som hun viste meg da.

Kanskje hun bare må få litt tid til å fordøye episoden?

Andre her som kanskje er litt skapdominaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange fine sider på nettet også norske som tar for seg bondage, synes du skal spørre henne om dere ikke kan lese sammen om det, kanskje det løsner litt igjen og finne jenter som er likesinnede også jenter som oppfattes som "snille piker" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Undrende_*

Ja, jeg har kikkel en del på sånne sider. Mye spesielt, men også ganske spennende.

Men søk på bondage gir absolutt flest treff på sider der hun blir bundet og dominert. Det lille vi har av bondageerfaring tidligere har jo også gått den veien. Og jeg liker jo det, og det vet hun.

Kanskje nettopp derfor det ble litt rart og skummelt da hun så tydelig tok styringa og likte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå
Ja, jeg har kikkel en del på sånne sider. Mye spesielt, men også ganske spennende.

Men søk på bondage gir absolutt flest treff på sider der hun blir bundet og dominert. Det lille vi har av bondageerfaring tidligere har jo også gått den veien. Og jeg liker jo det, og det vet hun.

Kanskje nettopp derfor det ble litt rart og skummelt da hun så tydelig tok styringa og likte det?

Regner med det ikke er lov å linke slike sider her, men google opp DarkAngel + bondage og norske sider så finner du en som skriver veldig generellt. Tror hvis jeg ikke husker feil at der er det en del linker til andre svært gode sider med knuteveiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at du kunne si til henne at det bare var fint og at du likte det, men jeg ser at du allerede har nevnt at du har gjort det. I så fall er det nok ikke så mye du kan gjøre for å få henne til å føle seg bedre hvis det er det som "plager" henne.

Gi litt tid til å fordøye episoden, du. Det kan godt være at det er som du sier, at hun ble litt redd for at hun likte det så godt, og kanskje redd for at du ikke skulle like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

Ja, det er mye vi kan og bør snakke mer om, og jeg takker for tipsene.

Vet selvsagt at dominante jenter finnes og kanskje er dette vanligere enn vi (jeg) tror, selv om det oftest snakkes om mannen som den som dominerer.

Jeg ønsker å fortelle at dette var helt OK, at hun ikke har gjort noe galt eller noe hun bør skamme seg over, at det faktisk var veldig spennende og godt, men kanskje er jeg litt tilbakeholden med å være for entusiastisk også.

Vet jo ikke helt hvor mye og ofte jeg er klar for at hun skal ta kontrollen på den måten, selv om hun liker det og vi begge kan tenne på det.

I utgangspunktet er nok ikke en særlig underdanig mann...

Men, ja, det ga mersmak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange menn synes at sånt er spennende..? :sjenert:

Mange! Flere enn de som tør å innrømme det.

Og det er fint for oss som synes at det er digg å leke med en mann som ligger godt fasbundet i senga. Bruke han litt, som vi vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke nødvendigvis dette er noe dere trenger å snakke så mye om, jeg. Kan godt hende at det for henne ikke dreier seg om at hun på noen som helst måte er flau over episoden, men at å snakke det hele "i hjel" fører til at det mister noe av spenningen? Jeg kunne i hvertfall reagert sånn. Å skulle beskrive ting med ord, kan lett fjerne noe av mystikken/spenningen. Du vet, hun vet, trenger dere å snakke om det? Legg heller opp til at tilsvarende kan skje igjen, at hun skjønner at du liker det, og se hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

Hei igjen, og takk for svar og innspill!

Jeg har ingen statistikk på dette, men tror nok mange menn kan like en sånn behandling i en eller annen form. Det er jo ikke snakk om hard BDSM med mye smerte, så det trenger vel ikke bare å være for de spesielt interesserte.

Jeg synes at det var litt annerledes og spennende. Ikke minst å se henne i en annen rolle liksom enn til vanlig. Og så var det noe med tapet av kontrollen, at hun styrte og kontrollerte, og det hun gjorde med meg var jo opphissende og deilig, samtidig som jeg kunne gjøre veldig lite fra eller til.

Absolutt et poeng det med ikke å snakke ting "i hjel". Hadde det vært avtalt spill, så hadde vel mye avspenningen blitt borte, og kontrollen hadde ikke vært hennes på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mean girl

Viktig å gi henne et slags klarsignal for at hun kan ta deg på den måten! Når det er gjort bør du også spille med og la henne få kose seg med kontrollen! :pisk:

Men avtale et kodeord så du kan komme deg ut av situasjonen om det skulle gå litt hardt for seg!

Kos dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_trude

Kul historie!

Hvor lenge holdt hun deg fanget?

Det beste var da du måtte tisse og hun ikke slapp deg løs likevel. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

Føler at jeg har gitt henne et klarsignal egentlig. Hun vet at jeg syntes det var godt og spennende og vi har fleipet litt med at nå bør jeg kanskje passe meg litt osv.

Kul historie!

Hvor lenge holdt hun deg fanget?

Det beste var da du måtte tisse og hun ikke slapp deg løs likevel. Herlig! :)

Da hun gikk for å dusje var hun borte en stund og en gang til etterpå ble jeg også liggende alene en stund, kanskje et kvarter?

Så ikke på klokka, men jeg gjetter at det var rundt to timer.

Følte meg ganske teit da jeg ble geleidet inn på badet med hendene på ryggen og det er ikke så lett å tisse når den er stiv heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...