Gå til innhold

En domina i skapet?


Gjest Gjest_Undrende_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Undrende_*

Vi har egentlig ikke snakket så veldig mye mer, i hvertfall ikke veldig alvorlig. men det har blitt et tema som vi nå fleiper med og det har blitt en del hinting fra oss begge. Hun har hintet om at ting vil skje og jeg har hintet om at det går jo ikke an å være for trygg med henne i nærheten og sånne ting.

Lørdag kveld var kosekveld hjemme. Vi satt i sofaen og så halvveis på TV da hun sa at hun hadde lyst til å gi meg en liten gave på forskudd, for hun var så spent på om de passet. Så gikk hun og hentet en liten flat pakke som var ganske tung. Jeg pakket opp og der lå det et par blanke håndjern! Hun sa et hun var utnevnt til julepoliti i år og at jeg nå var under arrest. Jeg mente at det fikk holde at hun satte dem på meg med hendene foran, men hun insisterte på at sikkerhetsinnstruksen krevde at hendene måtte være bak. Og sånn ble det.

Så kysset hun meg lenge mens hun kløp meg litt i brystvortene. Deilig og vondt på en gang. Etter en stund åpnet hun buksesmekken og slapp ut pikken. Klemte den hardt og spurte om jeg hadde fått tillatelse til å bli kåt på julepolitiet.

Det hadde jeg jo ikke.

Hun dro meg med ut på kjøkkenet og forkynte at straffen var for sånt ble gitt med stekespade og dermed fulgte en serie med ganske harde rapp med den på rompa før hun dro meg med inn i senga og red meg etter først å ha dratt buksa hent av.

Hun er deilig pirrende når hun viser den siden av seg og da får det ikke hjelpe at brystvortene var såre rompa var ganske varm etterpå ;)

Ser ikke bort fra at julepolitiet vil dukke opp også senere i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Veronika_*

*ler*

Det er nesten bare gjester som svarer i denne tråden.Sitter og lurer på om det er TS som sitter og svarer seg selv :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

En stund siden jeg har vært innom her, så litt treg med kommentarer.

Takker for synspunkter og kommentarer, og om noen har fått inspirasjon så er jo det bare hyggelig.

Veronika velger å skrive her som gjest, men synes visst at det er rart at andre også gjør det. Kanskje er det litt "feigt" å skrive som gjest, men jeg synes selv at det må være helt greit. Innen dette temaet kommer det betroelser om emner som er veldig personlige, det blir mye intime erfaringer, og det er kanskje ikke så rart at mange foretrekker litt ekstra anonymitet da.

For egen del er jeg ikke registrert her, så valget var egentlig ikke så vanskelig. Har senere sett at en del menn også er registrert her, så kanskje jeg også skulle gjøre det..? Jeg dumpet helt tilfeldig over KG og synes at det er mange spennende diskusjoner her, også for menn.

Blir innlegg fra gjester generelt sett på som mindre verdifulle her..?

Til Svovel må jeg innrømme et jeg er sent utviklet, for hadde ingen tanker eller fantasier om sånt som fjortis såvidt jeg kan huske.

Erfaringene og tankene er mine, og jeg har aldri skrevet om dem andre steder enn her. Aktuell Rapport leste jeg noe av for mange år siden, men tror verken kjæresten eller jeg har fått mange verdifulle tips derfra!

Og til de som måtte lure, så har jeg hilst på julepolitiet i år også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svana_*
Blir innlegg fra gjester generelt sett på som mindre verdifulle her..?

Må få si at jeg synes at veldig mange av innleggene der det slenges dritt og provoseres er fra gjester. Men samtidig er det også mange gode innlegg fra gjestene. Mange av oss skriver nok noen steder med profil og andre steder som gjester.

Nei, jeg vil si at for min del regner jeg ikke gjesteinnlegg som mindre verdifulle før de eventuelt viser seg å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

Har lest en del tråder her nå i kveld og det virker som det er ganske mange gjester i de fleste, synes jeg. Kanskje spesielt innen emner om sex og samliv, men også innen samfunnsdebatt osv. Ikke alt er like saklig, men det virker som det ikke er veldig mye drittslenging her heller. Kanskje på grunn av gode og ganske strenge moderatorer?

Når det gjelder det tråden egentlig handlet om, går det mye bedre. Vi har pratet noen ganger om det og vi har eksperimentert og prøvd oss fram litt. Tror vi begge to slapper av mye mer nå og at det på en måte er blitt litt ufarliggjort.

Var spent på hvordan hun ville reagere om jeg tok initiativet og kontrollen igjen, men det gikk helt greit. Hun bare gliste og sa at jeg virkelig hadde fortjent det.

Ser fram til å utforske dette videre i begge rollene egentlig, selv om vi har mest ugjort med henne som dominerende. I hvert fall nå.

For dere som driver med dominansleker og SM, er det vanlig at dere bytter på roller, eller glir det etter en tid mot at den ene av dere ender opp som den naturlig dominerende? Kan dette variere fra partner til parner? Virker dette mye inn på resten av forholdet på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne historien gjorde noe med meg også;) jeg har vært facinert av håndhjern siden før jeg debuterte seksuelt, men det har lissom blitt med humoren av å ha dem på veggen/senga.

hadde et misslykket forsøk med en tidligere eks, hvor han presterte å si "kan du ikke ta på meg håndhjernene sånt at jeg slipper å gjøre noe?" :nei: exuce me, litt missoppfatelser av hele håndhjernfetishen`?

med en annen ex skaffet jeg meg håndhjern, men var som regel for kåt til at jeg husket å bruke dem...argh

i mitt neste forhold vil jeg leve ut dette her, håndhjern,spanking,underkastelse osv. ikke i rå sm stil da, men i newbee stil lissom. jeg har verken vært den med en slik kontroll, eller hatt en type med en slik kontroll.jeg har ikke trodd at dette faktisk har vært noe jeg vil prøve ut i praksis. men jeg får håpe min neste type liker denne slags sex :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trude_*
denne historien gjorde noe med meg også;) jeg har vært facinert av håndhjern siden før jeg debuterte seksuelt, men det har lissom blitt med humoren av å ha dem på veggen/senga.

Jeg husker at jeg lekte bindeleker med dukkene og kosedyrene mine! De ble tatt til fange, sperret inne og sånn. :)

For dere som driver med dominansleker og SM, er det vanlig at dere bytter på roller, eller glir det etter en tid mot at den ene av dere ender opp som den naturlig dominerende? Kan dette variere fra partner til parner? Virker dette mye inn på resten av forholdet på noen måte?

Jeg har prøvd begge roller og begge kan være spennende, men stort sett trives jeg best når jeg bestemmer og har kontrollen. Nå snakker jeg i sexlivet altså. Han er sterk og bestemt og lar seg ikke styre av andre ellers.

Mange er switcher og trives best med å bytte på rollene. Kanskje passer det best for dere også. Prøv dere fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

DaYdReAm: Lykke til og god fornøyelse! :)

Vet ikke helt om vi kan kalles oss switcher. Kanskje. Høres litt formelt ut liksom. Tror kanskje det er viktig at det spontane ikke blir borte og at man kan gripe sjansen når den byr seg og stemningen er der uten å føre regnskap over hvem sin tur det er.

Kommer vel litt an på hva man legger i switch...

Er mest hun som er i støtet nå, men tidligere har det jo vært jeg som har tatt sånne initiativ og bundet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters
Hvor mange menn synes at sånt er spennende..? :sjenert:

Jeg har ihvertfall sansen ;) Å slippe kontrollen er utrolig befriende og jeg blir alltid helt sykt kåt når hun tar sttyringa på en litt streng måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jan_*
Jeg har forsøkt å snakke med henne flere ganger, men hun er unnvikende. Normalt i forholdet vårt er det nok jeg som er ganske dominerende på mange måter - også seksuelt, og dette er en side av henne som jeg har sett lite til tidligere.

Er hun redd for at hun har ødelagt noe? At hun skal støte meg bort ved å leve ut dominante sider av seg selv.

Jeg likte det jo! Og kunne godt tenke meg å se mer av denne siden hennes... :rødme:

Synes ikke noe om jenter som dominerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Hva er galt med det?

Hvorfor er dere så redde for å gi fra dere kontrollen av og til?

Mulig andre menn ikke liker det, men jeg personlig liker veldig godt å gi fra meg kontrollen og bli dominert, rett og slett være litt sexslave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...