Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg valte denne. Håper bare jeg blir fornøyd over den :jepp:

Den var veldig fin :) Jeg vurderer også å bestille fra ebay og har funnet Kjolen, men kanskje jeg også skal bytte ut båndet bak med et rødt bånd? For å skape litt overraskelse når folk ser meg bakfra :)

Skrevet

Hei!

Jeg har også planer om å kjøpe underskjørt og tiara på ebay.

Noen som har noen gode tips?

Noen som har kjøpt underskjørt der? Jeg har en ganske stor brudekjole..

Så jeg vil ha et langt underskjørt med ringer, for å få bedre plass til beina. Hvordan er de i str. Brudekjolen min er i 34, men bruker vanligvis 36.

Skrevet

Jeg kjøpte to tiaraer fra eBay og ble veldig fornøyd! :) Jeg har linket til dem tidligere i denne tråden tror jeg. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Åh! De var nydelige! :D

Hvor mye kom de på inkl. frakt?

Skrevet (endret)

Jeg betalte henholdsvis 48 kr for den ene, og 108 kr for den andre. Har sett på noen som var nesten like her hjemme, og da skulle butikken ha bortimot 500 kr, så jeg føler jeg har spart en del. :)

Endret av Yvonne
Skrevet
Jeg betalte henholdsvis 48 kr for den ene, og 108 kr for den andre. Har sett på noen som var nesten like her hjemme, og da skulle butikken ha bortimot 500 kr, så jeg føler jeg har spart en del. :)

Man sparer mye ved å kjøpe på Ebay hvis man har sett litt rundt omkring både der (ebay) og i salonger. Har man vært i salonger og prøvd kjoler, tiara, sko etc så er det trolig ikke noe som stopper en fra å bestille hvertfall smykker og tilbehør osv fra Ebay. Man må så klart sjekke rundt der også - det var feilen jeg gjorde med brudekjolen. Men underskjørt og tiara er kjøpt på Ebay som tilbehør til bruden og det er jeg svært fornøyd med. Sko vurderer jeg faktisk å kjøpe i salong - det er utrolig viktig med gooooode sko når man skal bruke de en hel dag. :)

Skrevet

Ja, enig, jeg sjekker alltid opp alt mot prisene her hjemme, og derfor tror jeg også jeg var heldig med kjolen (jeg sparte mellom 7-10 000 kr..).

Skrevet
Ja, enig, jeg sjekker alltid opp alt mot prisene her hjemme, og derfor tror jeg også jeg var heldig med kjolen (jeg sparte mellom 7-10 000 kr..).

Veldig viktig å sjekke priser her kontra andre steder om man handler på nett. Ikke alltid man sparer på det - men jeg har spart mye :)

Skrevet
Veldig viktig å sjekke priser her kontra andre steder om man handler på nett. Ikke alltid man sparer på det - men jeg har spart mye :)

Ja, enig, mente det også i tillegg. :) Har selv vært en flittig nettbruker i mange år, så da kan man spare mye om man bare vet hvordan man søker etter det man ska ha, og vet konkret hva man er ute etter.

Skrevet

Jeg har nettopp bestillt slør og tiara fra ebay, er spent på hvordan det er når det kommer :biggrin:

Skrevet

Jeg har også bestilt enn del til bryllupet:) Kjøpt gaveesker, personlig bånd til å ha rundt gaveeskene. Står begges navn pluss dato. Har også bestilt borrdløper og noe slags konfetti:) Pluss at jeg nå skal bestille brudepikekjoler og tiaraer til dem:)

Som dere sier, lønner det seg å kjekke opp litt for det er ikke alltid det er rimligere, men i de fleste tilfellene jeg har vært borti har det vært vesentlig mye billigere på ebay:)

Skrevet
Jeg har også bestilt enn del til bryllupet:) Kjøpt gaveesker, personlig bånd til å ha rundt gaveeskene. Står begges navn pluss dato. Har også bestilt borrdløper og noe slags konfetti:) Pluss at jeg nå skal bestille brudepikekjoler og tiaraer til dem:)

Som dere sier, lønner det seg å kjekke opp litt for det er ikke alltid det er rimligere, men i de fleste tilfellene jeg har vært borti har det vært vesentlig mye billigere på ebay:)

Har du link til de båndene? Har sett noen, men finner ikke igjen nå....:-)

Skrevet

Jøss, så utrolig mye fint!!!!!!!!

Dette har jeg ikke tenkt over! Tror nesten jeg skal vurdere Ebay sterkt ved bestilling av invitasjoner og gaveesker etc! Morro!

:D

Skrevet

Disse båndene var veldig fine:) Jeg skal ikke ha gaveesker, men hva annet kan man bruker de til? Noen som er kreative?? ;)

Skrevet

Glemte å spørre: har du link til løper og konfetti? ;)

Skrevet
Disse båndene var veldig fine:) Jeg skal ikke ha gaveesker, men hva annet kan man bruker de til? Noen som er kreative?? ;)

De fikk jeg lyst til å kjøpe også! Men skal heller ikke ha gaveeske. Men kanskje på konvoluttene? Til innbydelsen eller takkekortet? men det kommer jo an på størrelsen. :)

Skrevet
De fikk jeg lyst til å kjøpe også! Men skal heller ikke ha gaveeske. Men kanskje på konvoluttene? Til innbydelsen eller takkekortet? men det kommer jo an på størrelsen. :)

De er kjempe fine:) Og du får jo i fargen du vil ha:) Går jo ann å ha de rundt sangheftene, evnt rundt stetten på stetteglass osv:)

Du kan få de i den lengden du vil ha, men tror ikke lenger enn ca 46 cm som er maks lengden. Jeg tok det og den går ikke rundt gaveeskene 2 ganger slik som man pakker inn en vanlig pakke men er fint med 1 gang oxo:)

Bordløperen er i veldig dus rosa farge som passet veldig fint for oss, da blir nemlig ikke rosa fargen så veldig kontrast til hvit duk. Men får mange andre fine farger:)

Her er linken til bordløper:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=300279023313

og hjertkonfetti:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=250352232583

Gjest Gjest_Adila_*
Skrevet
Jeg valgte rødt, så det bør bli ganske likt som på bildet.....

klart jeg skal si fra når jeg får den :jepp:

Brud84! Har du fått kjolen din enda??? :)

Skrevet

Da har jeg handlet enda litt til jeg..

Kjøpte og fikk servietter (100 middagsservietter og 100 cocktail servietter) med begges navn + dato. De ble kjempefine :) Fargen på serviettene er ivory/creme og font fargen er sølv. Alt i alt kostet de 420 kroner inkl. frakt fra USA.

Kjøpte slør i går, så blir spennende. Har jo ikke kjolen i boks enda, men vet at jeg vil ha langt slør, så da kommer det i posten snart håper jeg :)

Noen andre som har shoppet mer på ebay?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...