Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Her var det jo mye på plass! Skjønner godt at du blir litt irritert når ikke ønskelisten stemmer helt. Dumt hvis gjestene plutselig dukker opp med et helt annet servise enn det dere ønsket i utg.pkt. fordi butikken har gjort en feil.

Huff, ja, det hadde ikke vært noe gøy. Men jeg tror det er det samme serviset da, bare at butikken kaller det for noe annet enn det egentlig heter. Men jeg skal ta meg en tur uti uken og dobbelsjekke. :jepp:

Håper du får ordnet med ønskelisten, som Honey skriver så er det utrolig kjedelig om det skulle vise seg å være feil :) Så fin liste du har laget deg :jepp: Går jo unna det her ;)

Jipp, snart får vi se bilder :hoppe:

Ja, det begynner å komme seg nå. Tror jeg skal kjøpe pynt til håret snart også, har funnet em kjempefin brosje, og etter en konsultasjon ( :fnise: ) med venninna mi som skal fikse håret mitt, tror jeg vi skal få det til å fungere. Hun snakket om å sy den på eller noe... :klø: Uansett er den så billig, at dersom det ikke går kan jeg godt bruke den som en vanlig brosje. Nå kommer bildene vet du! :nigo:

Det var mye grønt på den lista da! :hoppe:

Håper det fikser seg med ønskelista. :) God helg!

Alltid gøy med mye grønt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tar vi bildene først. :hoppe: Siden jeg så absolutt ikke er dreven i photoshop, ble det paint som fungerte som sensureringsmaskinen min denne gangen. :fnise: Litt dårlige bilder, men dere ser i hvert fall hva idéen er da.

post-24475-1234018093_thumb.jpg

post-24475-1234018110_thumb.jpg

post-24475-1234018122_thumb.jpg

Det er hjerte- og ringstempelet jeg har brukt på de fleste. Syntes det ble enklest og finest da. :jepp:

Her er bildet av det fine ''bildet'' vi lagte (NB! Trykk på bildet. Av en eller annen grunn er det ingen farger når det er så lite... :klø: ):

post-24475-1234018182_thumb.jpg

Jeg synes det gjør seg godt på veggen vår jeg. :rødme.

Og her er link til brosjen jeg likte aller best, som jeg skal ha i håret slik:

post-24475-1234018268_thumb.jpg

Link: Brosje

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte idèen kjempegodt, jeg, spesielt hjertet! Er det et stempel? Jeg har prøvd å finne et kult hjertestempel, og det der så akkurat ut som sånn jeg har sett det for meg :)

Kul brosje, også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte idèen kjempegodt, jeg, spesielt hjertet! Er det et stempel? Jeg har prøvd å finne et kult hjertestempel, og det der så akkurat ut som sånn jeg har sett det for meg :)

Kul brosje, også! :Nikke:

Tusen takk! :rødme: Det er et stempel ja, vi fant det på en fotobutikk.

Ja, da var det enda en ny uke med enda nye muligheter. :ler:

Vi var på bryllupsmesse i går og ble veldig skuffet. Jeg trodde det skulle være mye større og det var lite inspirasjon å hente. Det var mest matleverandører som var utstilt og bare 2 bord som var dekket. :overrasket: Ingen bordkort, ingen hårfrisyrer, ingenting følte jeg. :sukk: Jaja, det var nå greit å gå å se litt uansett. Jeg syntes ingen av brudekjolene (det var brudeshow etterpå) var noe særlig fine, det er vel et godt tegn på at jeg har funnet min drømmekjole. :fnise: Ellers har det vært en rolig helg egentlig. Jeg har bestemt meg for å kjøpe den brosjen jeg har linket til ovenfor, frakten var ikke så veldig dyr. Det hele kommer vel på 200 kr, noe jeg synes er en veldig grei pris. :jepp:

Det var det som skjedde i løpet av min helg - ikke så mye med andre ord. :fnise:

Fortsatt god mandag til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, bilder! :hoppe: De ble jo veldig fine. :jepp:

Bra du ikke falt helt for en annen kjole på messa da. :fnise: Men det var jo kjedelig at den var så dårlig.

Søt brosje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, bilder! :hoppe: De ble jo veldig fine. :jepp:

Bra du ikke falt helt for en annen kjole på messa da. :fnise: Men det var jo kjedelig at den var så dårlig.

Søt brosje. :)

Tusen takk! :sjenert: Jeg vet jo at de ikke kan måle seg med deres, men vi sparte inn der og tar det igjen på bordkortene. :jepp:

:fnise: Det skulle tatt seg ut at jeg hadde falt pladask for en annen kjole da.

Igår var vi endelig på storcash, og gjett om jeg storcasha! :skratte: (tørr humor eller?) Jeg fikk kjøpt inn alt materiale til bordkortene og løper til bordene - 24 m! :overrasket: Jeg brukte 1000kr på det, og har sååå dårlig samvittighet idag. Men som mamma og søster sa i går: det er dyrt å gifte seg. :dåne:

Bordkortene skal være i sølv, med sølvbånd og en liten klatt av sølvløper på, med noen sølvhjerter (metall) og navnet som ''stikker ut'' (fra sånne puter). Så da er fargene bestemt hos oss: sølv og blå. Jeg tror jeg må gå for blå, siden det er umulig å finne pynt i blålilla, og siden blomstene er mer blå enn lilla blir det blå. Vi skal ha blå lys, blå ''dryssepynt'' og blå(lilla) blomster oppi noen stilige små vaser med sølvsteiner eller sølvperler i. Altså, så få blomsteroppsatser som mulig da vi synes det er finest uten. Enkelt og stilrent, det er oss. :fnise: Serviettene skal også være sølv, med en stor mørkesølv og en lysere mindre inni. Men dette skal vi ikke kjøpe før vi har funnet ut hvordan vi skal ha bordene, så det kan bli ganske så mye stress dagen før, ja...blir nok ikke Transformers på meg nei. :sjenert:

Uansett, det er så herlig å kunne krysse enda en ting av listen. Vi har jo veldig god tid på bordkortene, men siden det kommer til å ta en stund er det greit å gjøre litt innimellom.

God tirsdag til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flotte invitasjoner :strix: Kjempeflink er du! Likte også lerretet veldig godt, oppfinnsomt å gjøre det slik :jepp:

Du er jo kjempeflink til å kjøpe inn ting, og lage selv :klappe: Jeg er imponert :jepp:

Selv så bestiller jeg det meste og bordbynten tar cateringselskapet seg av så en mindre ting å tenke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :sjenert: Jeg vet jo at de ikke kan måle seg med deres, men vi sparte inn der og tar det igjen på bordkortene. :jepp:

:fnise: Det skulle tatt seg ut at jeg hadde falt pladask for en annen kjole da.

Våre? Eller mente du sånn generelt til alle oss her inne? For våre var ganske enkle (og billige) å lage. :) Men ble jo veldig fornøyd med dem, og det syns jeg du kan være med deres også. :Nikke:

Bordkortene blir nok kjempeflotte. Kan være lurt å begynne så smått nå når man har god tid, så man slipper å stresslage. :jepp:

Tirsdags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte invitasjoner :strix: Kjempeflink er du! Likte også lerretet veldig godt, oppfinnsomt å gjøre det slik :jepp:

Du er jo kjempeflink til å kjøpe inn ting, og lage selv :klappe: Jeg er imponert :jepp:

Selv så bestiller jeg det meste og bordbynten tar cateringselskapet seg av så en mindre ting å tenke på ;)

Ja, jeg liker veldig godt å sitte å dille med slike ting, så jeg var fast bestemt på å lage selv. I tillegg er det mye billigere enn å kjøpe (jeg kom jo på at jeg bare betalte 400 kr for alt bordkort-materiell - det var løperen på 25 m ( :overrasket: ) som var dyr), så da er vi fornøyde. :jepp: Men det hørtes helt himmelsk ut at cateringselskapet fikser bordpynten da, det kommer til å være en av de største stressfaktorene rett før dagen tror jeg.

Våre? Eller mente du sånn generelt til alle oss her inne? For våre var ganske enkle (og billige) å lage. :) Men ble jo veldig fornøyd med dem, og det syns jeg du kan være med deres også. :Nikke:

Bordkortene blir nok kjempeflotte. Kan være lurt å begynne så smått nå når man har god tid, så man slipper å stresslage. :jepp:

Tirsdags- :klem:

Ja, det var akkurat deres jeg mente ja. :sjenert: Syntes de var veldig fine jeg, og de så ikke så veldig enkle ut i mine øyne da. Men tusen takk for det i alle fall. Jeg skulle gjerne hatt en finere håndskrift, men det fikk holde. Jeg kunne jo ikke akkurat spør venninna mi (som har nydelig håndskrift) om å skrive 50+ invitasjoner for hånd. :fnise:

Jeg håper at bordkortene blir vellykket. Skal legge ut bilde når jeg har begynt. :Nikke: Jeg og mamma snakket også om å ta en liten ''workshop'' denne uken, så går det nok veldig fort dette her. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum pris for borkort det :jepp:

Je de skal pynte med litt blomster og lys, men vi har igrunn ikke gått så mye inn på detaljene med de ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat deres jeg mente ja. :sjenert: Syntes de var veldig fine jeg, og de så ikke så veldig enkle ut i mine øyne da. Men tusen takk for det i alle fall. Jeg skulle gjerne hatt en finere håndskrift, men det fikk holde. Jeg kunne jo ikke akkurat spør venninna mi (som har nydelig håndskrift) om å skrive 50+ invitasjoner for hånd. :fnise:

Jeg håper at bordkortene blir vellykket. Skal legge ut bilde når jeg har begynt. :Nikke: Jeg og mamma snakket også om å ta en liten ''workshop'' denne uken, så går det nok veldig fort dette her. :hoppe:

Takk for skryt. :rødme:

En workshop hørtes jo veldig bra ut. :jepp: Gleder meg til vi får se bilder. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum pris for borkort det :jepp:

Je de skal pynte med litt blomster og lys, men vi har igrunn ikke gått så mye inn på detaljene med de ennå ;)

Ja, er veldig fornøyd med pris! :strix:

Takk for skryt. :rødme:

En workshop hørtes jo veldig bra ut. :jepp: Gleder meg til vi får se bilder. :hoppe:

Bare hyggelig med litt skryt! :jepp: Tenkte å ha workshop i morgen dersom mamma kan, det skal bli gøy. :hoppe:

Så fine invitasjoner :)

Tusen takk! :rødme:

I går lagde jeg 5 bordkort! :hoppe: Så vi er litt på vei i alle fall. :fnise: Skal legge ut bilder i kveld, så får dere se.

En liten gladnyhet må vi også ha i dag: en kompis av min kjære har fridd til dama. :skya: Vi er førstemann i kompisgjengen hans (min også forresten), så kanskje min kjære får litt mindre pes om bryllup og alt det der i fremtiden når han ikke er den eneste lenger? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å se bilder av bordkortene :hoppe:

Så koselig med frieri! Virker som om enkelte trenger det at en kamerat/venninne gifter seg før de får ut fingeren selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om enkelte trenger det at en kamerat/venninne gifter seg før de får ut fingeren selv :fnise:

Uff, sånn frykter jeg at min er og det er noe av det dummeste jeg kan tenke meg!

Hurra for Belle-mann som var førstemann i gjengen! :duskedame:

Gleder meg til å se bordkort! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder av bordkortene :hoppe:

Så koselig med frieri! Virker som om enkelte trenger det at en kamerat/venninne gifter seg før de får ut fingeren selv :fnise:

:fnise: Det er ofte sånn, at de ikke vil være først. Men nå er det vi som har vært aller lengst sammen i hele gjengen hans da (selv om halvparten av dem har fått barn både en og to ganger :klaske: ), så kanskje det er litt av grunnen.

Uff, sånn frykter jeg at min er og det er noe av det dummeste jeg kan tenke meg!

Hurra for Belle-mann som var førstemann i gjengen! :duskedame:

Gleder meg til å se bordkort! :biggrin:

Huff, det er ikke noe gøy å føle det sånn ihvertfall. :troest: Men trøst deg med at jeg også trodde min var slik. :Nikke: Og jeg er veldig glad for at han var førstemann ut! :rødme:

Som dere ser, så ble det ingen bilder av bordkort i går kveld, glemte det helt ut. :klaske: Men jeg skal prøve å få gjort det i kveld, i alle fall i morgen. Er litt nervøs også, så jeg håper dere er snille i dommen deres. :fnise:

I går kveld ble det nemlig guitarhero på meg, bror og søster. :hoppe: Bror har kjøpt seg sånn med trommer, gitar og mikrofon, og jeg må si at jeg begynner å få teken på trommene altså. :sjenert: På gitar suger jeg hardt, men på trommene er jeg oppe på medium allerede. :skya: Kjempegøy er det!

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vi først i min gjeng til å gifte oss og nr 2 i hans gjeng. Vi skulle vært nr 1, men en kamerat av han som forøvrig hadde vært forlovet lenger enn oss bestemte seg for å fremskynde bryllupet sitt til i fjor, gjør meg ingenting for da får man ikke den følelsen av at ingen tør være først ;)

Så gøy med guitar hero :hoppe: Vant du da?

Skal du noe gøy i helgen kanskje? God helg må du ha uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er først ute med å gifte oss i begge våre vennegjenger. Men vi har jo vært sammen lengst også da. :rødme: Kanskje vi blir de første til å få barn også? Jeg og ei venninne snakker om at det hadde vært veldig gøy om vi fikk barn ca samtidig. Morsomt om det hadde klaffet. :)

Guitar Hero er veldig gøy! Kanskje særlig trommer. :jepp:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke noe gøy å føle det sånn ihvertfall. :troest: Men trøst deg med at jeg også trodde min var slik. :Nikke: Og jeg er veldig glad for at han var førstemann ut! :rødme:

Jo, min kunne nok funnet på å overraske han også, skal aldri si aldri ;)

Vi er nok de i gjengen som er mest seriøse/voksne (det hørtes fælt ut, men du skjønner sikkert :fnise:), så det ville vært ganske naturlig om vi ble først. Men så kan jo plutselig noen av de andre vokse opp da, hadde ikke vært så dumt det heller :gjeiper: Dessuten hadde det vært litt okey å ha vært i bryllup før jeg gifter meg selv, jeg har ALDRI vært i bryllup, kommer ikke over det. Synes virkelig det er på høy tid :ler:

Gleder meg fortsatt til å se bordkort da ;) Skal ikke være kritisk :fnise:

Endret av Nuni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi først i min gjeng til å gifte oss og nr 2 i hans gjeng. Vi skulle vært nr 1, men en kamerat av han som forøvrig hadde vært forlovet lenger enn oss bestemte seg for å fremskynde bryllupet sitt til i fjor, gjør meg ingenting for da får man ikke den følelsen av at ingen tør være først

Så gøy med guitar hero Vant du da?

Skal du noe gøy i helgen kanskje? God helg må du ha uansett :klemmer:

:fnise: Ja, det er kanskje greiest å ikke være først heller. Da får man ikke så veldig stort ''press'' på seg.

Vi spiller band vi, så da er vi sammen om å klare sangene. Har ikke prøvd å spille mot noen andre enda, men det kommer vel det også.

Ingenting spesielt som skjer i helgen, nei. Svoger og kona kommer på besøk (fra Sørlandet) i dag, men de reiser igjen i kveld på hundeutstilling. Veldig greit egentlig, for jeg har lite lyst til å ha 14 ( :overrasket: ) hunder i leiligheten i natt. :ler: De har sikkert ikke alle med seg da, men de har virkelig 14 ( :overrasket: ) hunder.

God helg til deg MaiL! :klemmer:

Vi er først ute med å gifte oss i begge våre vennegjenger. Men vi har jo vært sammen lengst også da. :rødme: Kanskje vi blir de første til å få barn også? Jeg og ei venninne snakker om at det hadde vært veldig gøy om vi fikk barn ca samtidig. Morsomt om det hadde klaffet.

Guitar Hero er veldig gøy! Kanskje særlig trommer. :jepp:

Første mann ja, det er vi også, i begge gjengene. Men ikke med barn da, siden mange av kompisene hans nærmer seg 30 og har supersperm. :skratte:

Det hadde vært utrolig morsomt, da har dere jo hverandre å støtte dere på og utveksle erfaringer og sånn. Det er nok lenge til noen av venninnene mine får seg barn, så jeg får bare være alene om den første ihvertfall.

Jeg også liker å spille trommer, er det jeg er best på, og bror liker ikke å spille trommer så da er det egentlig greit.

God helg til deg Muffin! :klemmer:

Jo, min kunne nok funnet på å overraske han også, skal aldri si aldri

Vi er nok de i gjengen som er mest seriøse/voksne (det hørtes fælt ut, men du skjønner sikkert :fnise:), så det ville vært ganske naturlig om vi ble først. Men så kan jo plutselig noen av de andre vokse opp da, hadde ikke vært så dumt det heller :gjeiper: Dessuten hadde det vært litt okey å ha vært i bryllup før jeg gifter meg selv, jeg har ALDRI vært i bryllup, kommer ikke over det. Synes virkelig det er på høy tid :ler:

Gleder meg fortsatt til å se bordkort da ;) Skal ikke være kritisk :fnise:

Tenk så gøy d hadde vært da, bryllup på Nuni og Bruce. :fnise: Det er en fordel å ha vært i bryllup ja, å se litt hvordan det fungerer i praksis. Vi har vært i ett bryllup før vi gifter oss, og det var bryllupet til svoger i fjor. Veldig nylig med andre ord...

Nå kommer bordkortene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...