Gå til innhold

Vi giftet oss...


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med nytt nick-navn! Veldig søtt også. Tenker på den ene Disney-prinsessa med gul kjole (tror jeg :klø: ).

Leste det med budsjettbekymring. Jeg tenker også litt sånn innimellom. Har ikke mye penger å rutte med vi heller. Hadde nok ikke blitt den festen som det blir hadde det ikke vært for at mamma og pappa har gått inn for å sponse nesten all drikke og mat. Vi må kanskje legge ut litt der selv i tillegg, men jeg er så utrolig takknemlig for det. Vi får ikke noe annen gave da selvsagt. Men jeg tror de gladelig bruker så mye penger når deres eneste datter skal gifte seg og i tillegg med en mann de er så glade i som de har kjent i ti år og som er far til to flotte barnebarn.:) Jeg har ikke dårlig samvittighet for at de bidrar såpass. Jeg ville helst gifte meg i kirken og det ville samboer også, og da passer det fint med en litt fin fest etterpå. Men vi dropper nok både proff-musikk, luksusbil til transport, hotellrom, bryllupsreise og jeg kjøper ikke dokurver og bordkortholdere og slikt som utgjør ganske mye penger til slutt. For oss er det viktig at vielsen blir fin, og derfor må vi blant annet bruke en del penger på leie av den spesielle kirken vi vil ha og solisten som vi begge forguder. Men jeg har også ei venninne å sammenlikne med. De brukte bl.a. 5500 kr for en veteran Rolls Royce til å kjøre de til og fra kirken. Det kunne jeg aldri i livet hatt samvittighet til å bruke siden vi skal ha festen 200 meter unna kirken. Det var veldig flott, men veldig unødvendig også på mange måter. Synes ikke hennes bryllup blir noe bedre enn det vi skal ha av den grunn.

Takk, liker det veldig godt. Og hun har gul kjole ja, fra Skjønnheten og Udyret. :rødme:

5500 kr for en bil i noen timer? :hakeslepp: Jøssemeg, den var litt drøy da! Vet ikke helt hva vi skal gjøre med bil, men er vi heldige får vi låne Porchen til en kompis. :lur: Da blir jeg veldig fornøyd!! Uansett, så gidder vi ikke å betale for bil, så da får vi gå rundt på bygda å låne en annen.

Det er jo kjempebra da, at det bare er 200m til lokalet. Vi har 30min med bil vi! *huffameg* Så bil må vi ha uansett. Skulle likt og sett meg med brudekjole joggende i 2 mil! :fnise:

Det er godt med noen god-ord. Jeg har innfunnet meg med at vi kan rett og slett ikke bruke penger i vilden sky, så da får jeg bare gjøre det beste ut av situasjonen slik den er. Så lenge folk koser seg i bryllupet vårt, blir jeg fornøyd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge folk koser seg i bryllupet vårt, blir jeg fornøyd. :jepp:

Det er det som er det viktige. Og ikke minst at dere koser dere selv, og at dere får en så fantastisk dag som dere har drømt om. Og jeg har skjønt at det hvertfall ikke kommer an på hvor mye penger man bruker, men den gode følelsen man har inni seg når man får den man elsker. :rødme:

Gratulerer med nytt nick forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er det viktige. Og ikke minst at dere koser dere selv, og at dere får en så fantastisk dag som dere har drømt om. Og jeg har skjønt at det hvertfall ikke kommer an på hvor mye penger man bruker, men den gode følelsen man har inni seg når man får den man elsker. :rødme:

Gratulerer med nytt nick forresten! :)

Ja, helt enig med deg. Det er jo det jeg gleder meg til egentlig da, å faktisk gifte meg med ham. Og brudekjolen... :fnise:

Jeg har forresten kommet ett skritt nærmere når det gjelder planlegging. Jeg var på fest i helga, og der var det en venninne av søster som liker å lage kaker og sånn. Flink er hun også. Så der fikk jeg spart inn en del kroner! :lur:

Vi snakket litt om hvordan vi ville ha kaken og sånn, men siden hverken jeg eller min kjære er noen kakemonser bryr vi oss egentlig ikke om hvilken kake det er eller hvordan den ser ut. Men jeg tror det blir sjokoladekake med marshmellow-lag slik at den blir hvit. Ellers er det egentlig fritt fram for om det blir i etasjer eller med bro eller hva det blir. Vi tar det billigste, så kan vi bruke pengene andre steder der vi virkelig har en ''visjon''. :fnise:

Har dere noen planer for hvilken kake dere vil ha? Hvordan den skal se ut og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen planer for hvilken kake dere vil ha? Hvordan den skal se ut og slikt?

Vi har ikke tenkt grundig igjennom det, men jeg har lekt med tanken om å lage den selv. Men jeg vet ikke om jeg takler det stresset dagen før bryllupet. Tror jeg skal spørre stedet der vi skal ha det om de kan ordne det eller så hører vi med den lokale konditoren og får de til å lage den. Synes det er utrolig mye penger for ei kake, men vi trenger gudskjelov ikke den størst og tror vi kommer unna med 1500 kr. Vi bryr oss ikke med at den skal være så fancy, så vi kunne like gjerne hatt en stor firkantet lukket valnøtt vi. Mulig vi blir mer opptatt av det den dagen vi skal ta et endelig valg på kaka. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tenkt grundig igjennom det, men jeg har lekt med tanken om å lage den selv. Men jeg vet ikke om jeg takler det stresset dagen før bryllupet. Tror jeg skal spørre stedet der vi skal ha det om de kan ordne det eller så hører vi med den lokale konditoren og får de til å lage den. Synes det er utrolig mye penger for ei kake, men vi trenger gudskjelov ikke den størst og tror vi kommer unna med 1500 kr. Vi bryr oss ikke med at den skal være så fancy, så vi kunne like gjerne hatt en stor firkantet lukket valnøtt vi. Mulig vi blir mer opptatt av det den dagen vi skal ta et endelig valg på kaka. :klø:

Heeelt enig med deg! Jeg ser ikke helt vitsen med en kake til flere tusen kroner som blir ''ødelagt'' så snart folk forsyner seg av den. Jeg kunne likegodt hatt fyrstekake eller krumkaker jeg, i stedet for en svær og dyr kake! :fnise: Men som sagt så er vi ikke noe særlig glad i kaker noen av oss, så det er jo relativt alt det der.

Hun som skal lage kaken ville kun ha betaling for ingredienser og evt en symbolsk sum på en hundrelapp eller noe slikt. Så vi setter max 1000 kr på kaken tror jeg.

et spørsmål: noen som vet hvor vi kan få tak i billig stativ til etasjekake, eller billige former til hjertekake? Kakedama vår snakket om at det kostet 400kr bare for å leie et etasjestativ! :hakeslepp: Men som mamma sa, så går det også veldig fint å ha 2 firkanta kaker oppå hverandre, men med forskjellig størrelse. Så vi får se hva det blir! :) Kake er ikke det jeg stresser mest med for å si det sånn... :fnise:

Ellers så har jeg snart juleferie nå, kun resten av dagen og i morgen igjen så har jeg juleferie i nesten 2 uker. Gleder meg utrolig mye nå, trenger virkelig litt ferie! :søvn:

:strix: snart bare et halvt år igjen til bryllup!!!!!!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nissevink: (Siden det er jul snart)

Da har jeg lest igjennom hele boken din :nigo: Så gøy at vi skal gifte oss på samme dag! Må følge med her ja ;)

For et romantisk frieri :hjerte: Forloveden din høres utrolig søt ut :jepp:

Hun som skal lage kaken deres kjenner kanskje til det fra før, men stativ til kake kan kjøpes for en billig penge på for eks Ebay :nigo: Sjekk også ut: Festkaker for denslags, de er nok dyrere enn Ebay!? Men en fin side til inspirasjon og ingredienser/utstyr.

Selv lurte vi på ostekake ;) Enkelt og greit ihvertfall..

Så nydelig bukett du skal ha :hjerte: Jeg elsker de fargene selv, så leker med tanken på a ha noe blått i min bukett også!

Det er såmangt dere kan spare penger på til bryllupet, og det ser ut til at dere er på god vei til å spare endel penger allerede! Selv så kommer bryllupet vårt til å koste endel, men det er stortsett mat/drikke og lokale som koster, og det har jeg ikke lyst til å spare noe særlig penger på ;) Vi får litt sposing av foreldrene våres, de betaler for litt av drikkevarene, og jeg må få tilføye at jeg er evig takknemlig for det, for jeg hadde absolutt ikke regnet med noe sponsing.

Ble langt det her, men det er jo ofte sånn når man er innom en ny bok og skal kommentere alt :fnise:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte jeg kunne hilse på her også ;)

Så du hadde skrevet på frste sidien at det hastet med toastmaster.... Tror vi kom fram tila t vi ville ha toastmaster 2 uker før festen og spurte 1,5 uker før :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nye folk i dagboken min! :strix:

:nissevink: (Siden det er jul snart)

Da har jeg lest igjennom hele boken din :nigo: Så gøy at vi skal gifte oss på samme dag! Må følge med her ja ;)

For et romantisk frieri :hjerte: Forloveden din høres utrolig søt ut :jepp:

.....

Frieriet ja...er veldig fornøyd med det, og jeg liker veldig godt å fortelle historien. Problemet er bare at ikke alle er like interessert i det som meg. :fnise:

Oi, tusen takk for link. Har leita etter sånne inspirasjonssider, men har ikke funnet så veldig mye, så det er bare gøy med tips! Skal sjekke ut ebay også, om jeg finner noe der. Ostekake er jo veldig greit. Ikke min favoritt, men jeg vet jo at det er mange som liker disse da. Er nok sikkert bare jeg som er merkelig. :nigo:

Ja, den buketten er bare helt nydelig. Tror det var en av de første jeg fant da jeg startet min internett-jakt for et halvt år siden. Jeg har bilder av alt fra blomster til brudekjoler til tiaraer til bordkort inne på mailen min. Obsessed? Jeg? :fnise:

Jeg elsker den fargen der. Blålilla kaller jeg den for. :ler: Ville ikke bare ha hvite blomster, er veldig fargerik av meg i klesstilen (tror ikke jeg eier et svart plagg en gang), så noe farge må jeg ha. Og den fargen liker min kjære også, så da var det i boks.

Ja, det er i grunnen maten vår som koster. Vi kjenner ingen som kan lage, så da måtte det bli catering. Og etter å ha tatt (som noen sa her inne) doktorgrad i lokaler og cateringfirma i byen min, fant jeg ut at det ligger på ca. 300kr per person uansett. Så da ble det mat inkludert i lokalet (som vi kun betaler 1000kr for forresten.. :lur: ). Ellers synes jeg vi har vært flinke til å finne alternative løsninger på ulike ting, og vi har spart inn en del kroner ja. :)

PS! Sponsing er gøy! :nigo:

:vinke:

Tenkte jeg kunne hilse på her også ;)

Så du hadde skrevet på frste sidien at det hastet med toastmaster.... Tror vi kom fram tila t vi ville ha toastmaster 2 uker før festen og spurte 1,5 uker før :sjenert:

Hei!

*hehe* ja, men da har vi ikke så veldig dårlig tid sånn egentlig da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse:

Ønsker deg og dine en riktig

god jul!

:tree::hug::gullengel:

-----------------------

Når det gjelder kaken så har faktisk kjære ganske klare oppfatninger på hva han vil ha. :fnise: Han som ikke orker mer enn et halvt stykke. Tror vi skal bruke Anna Gran. Hun lager hvertfall veldig fine kaker. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, kake er kanskje en av de få tingene jeg har en klar formening om i et eventuelt fremtidig bryllup ;)

Drømmer om en klassisk, hvit (..kunstverk av en..) kake i flere etasjer, men med mørk, deilig sjokoladekake inni.

Så det på en eller annen totalt amerikansk tv-serie for mange år siden, når jeg ikke visste at det var mulig å ha sjokoladekake som så sånn ut :ler:

Men så har jeg et sinnsykt kjærlighetsforhold til sjokolade da.

Snart juleferie! Late siste timer på jobb, tar meg til og med tid til KG :fnise:

God jul, Belle :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:nisse:

Ønsker deg og dine en riktig

god jul!

:tree::hug::gullengel:

-----------------------

Når det gjelder kaken så har faktisk kjære ganske klare oppfatninger på hva han vil ha. :fnise: Han som ikke orker mer enn et halvt stykke. Tror vi skal bruke Anna Gran. Hun lager hvertfall veldig fine kaker. :nigo:

Mmm, kake er kanskje en av de få tingene jeg har en klar formening om i et eventuelt fremtidig bryllup ;)

Drømmer om en klassisk, hvit (..kunstverk av en..) kake i flere etasjer, men med mørk, deilig sjokoladekake inni.

Så det på en eller annen totalt amerikansk tv-serie for mange år siden, når jeg ikke visste at det var mulig å ha sjokoladekake som så sånn ut :ler:

Men så har jeg et sinnsykt kjærlighetsforhold til sjokolade da.

Snart juleferie! Late siste timer på jobb, tar meg til og med tid til KG :fnise:

God jul, Belle :nisse:

God jul og godt nyttår til alle sammen! :strix:

Jeg har ikke vært her inne i hele juleferien fordi jeg har vært syk hele juleferien! Veeeldig typisk...og når jeg endelig begynner å bli frisk igjen, er det jobb og hverdag som gjelder. *aaaaaargh*

Nuni: Jeg heller visste ikke at det gikk an å få en hvit sjokoladekake, men det funker visst veldig bra. Da er det noe marshmellows-greier utenpå, i stedet for marsipan. :jepp:

Nytt år og nye muligheter, og planleggingen settes i høygir. Nå må vi starte på innbydelsene, toastmaster må finnes og utenlandsgjester må telles opp og plasseres. Men kanskje jeg kan vente til i hvert fall en uke inn i det nye året? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten fortvilese som må ut nå: Jeg og min kjære prøver og prøver å få en liten spire til å sitte. Har prøvd i over et år nå, men så langt har den ikke kommet. Og nå fant jeg nettopp ut at han er borte når jeg har eggløsning. *aaaaargh* :kjefte: Vi klarer jo ikke å få noen spire når han er borte!! Men jeg skal få henvisning av doktoren min idag til spesialist, så får vi se hva som skjer. (Vet at det ikke er min kjære det er noe galt med, han testet seg for noen år siden...håper bare at det ikke er noe altfor alvorlig galt med meg da... :sukk: )

Ellers snakket meg og min kjære om innbydelsene igår, og jeg tror vi ble enige om hvordan vi ville ha dem. Vi finner bare et bilde av oss sammen, og printer det ut på dataen. Enkelt og greit. Det er jo bare en papirlapp som kastes etterpå allikevel. Så da tenkte jeg jeg skulle starte med å finne et dugelig bilde av oss to. Men jeg er imidlertid litt i tvil om hva som skal stå på selve innbydelsen? Er det noen som vet om noen gode internettsider der det kan stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

God nyttår forresten! Håper du hadde det litt koselig selvom du var syk :jepp:

Ang innbydelsene så var jo det en lur idè, billig og bra :hoppe: Tror jeg søkte på innbydelsestekst eller noe sånt jeg for å finne tekst til innbydelsene.

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

God nyttår forresten! Håper du hadde det litt koselig selvom du var syk :jepp:

Ang innbydelsene så var jo det en lur idè, billig og bra :hoppe: Tror jeg søkte på innbydelsestekst eller noe sånt jeg for å finne tekst til innbydelsene.

Jada, hadde det så koselig som overhodet mulig med over 39 i feber... :fnise: neida, jeg hadde en veldig koselig juleferie, jeg var jo ikke så syk hele tiden da!

Tror nok vi går for den typen innbydelse, ja. Men problemet er at vi ikke har noen særlig fine bilder av oss sammen, som ''sømmer'' seg som bilde på bryllupsinvitasjon. Jaja, nå i disse digitalkamera-dager får vi bare knipse i vei til vi blir fornøyde! :hoppe: Jeg skal prøve å google litt, så får vi se hva jeg finner. Dilemmaet vårt er jo om vi skal ha det på nynorsk eller bokmål, for dialekten vår er veldig langt borte fra begge to egentlig. Mens min kjære snakker mye penere enn meg, vil jo han ha bokmål. Jeg snakker veldig bredt, og vil ha nynorsk. Men som alle bokmålsbrukere tror jeg nok han kommer til å steile ganske hardt dersom jeg foreslår nynorsk på innbydelsene. Og på akkurat den biten tror jeg han må få viljen sin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd du har vært syk da. Det har vært mye sykdom denne jula har jeg skjønt. Men godt du er bedre nå. :kose:

Trist med spiren som ikke vil sitte. Håper det klaffer for dere snart. :)

Det er ikke bare bare med invitasjoner og hva det skal stå. Men nå er heldigvis våre sendt ut. :hoppe:

Det høres veldig koselig ut med bilde av dere på invitasjonen da. :jepp:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, jeg synes det hadde vært så kult med innbydelser på nynorsk da! Tror jeg var eneste bokmålsungdom som faktisk likte å ha nynorsk på skolen. Tarjej Vesaas o.l., synes kanskje det høres mer poetisk ut ;)

Kan jeg spørre hvor du er fra?

Det kommer nok til å løse seg med den lille spiren. Jeg tipper den sitter når tiden er helt perfekt, sånn at det er gått omtrent 12 uker like etter bryllupet kanskje? ;)

Er tydelig at det er mange som er syke om dagen ja. Jeg er sykmeldt med bihulebetennelse ut uken :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd du har vært syk da. Det har vært mye sykdom denne jula har jeg skjønt. Men godt du er bedre nå. :kose:

Trist med spiren som ikke vil sitte. Håper det klaffer for dere snart. :)

Det er ikke bare bare med invitasjoner og hva det skal stå. Men nå er heldigvis våre sendt ut. :hoppe:

Det høres veldig koselig ut med bilde av dere på invitasjonen da. :jepp:

Ja, det er utrolig mange som har vært syke i jula. Ett sted må jeg jo ha fått basseluskene fra. :fnise:

Jeg så deres invitasjoner. Kjempefine! :jepp: Vi får bare snikre sammen noe som skal stå på våre. Som sagt, så er jeg nynorskbruker, så jeg liker ikke når det står ''dere er herved invitert til'' og slikt. Vi sier da aldri noe sånn. Men vi får sette oss ned og brainstorme litt tror jeg.. :fnise:

Spiren vår ja...utrolig frustrerende når det ikke går sånn som vi vil. Ser på alle kompisene hans, de fikk det jo til på første forsøk, uten å prøve en gang. Merker det på min kjære at han føler seg litt mindre som en mann på en måte, når vi ikke får det til. At han ikke klarer å gjøre ''jobben'' sin. :fnise: Ingen av mine venner har fått barn enda, så jeg har veldig mange jeg kan snakke om det med uten at det blir mas om hvordan det går og sånn. Har forstått det slik at det blir mye mer mas når de har fått barn selv. Så der er jeg heldig! :jepp:

Åh, jeg synes det hadde vært så kult med innbydelser på nynorsk da! Tror jeg var eneste bokmålsungdom som faktisk likte å ha nynorsk på skolen. Tarjej Vesaas o.l., synes kanskje det høres mer poetisk ut ;)

Kan jeg spørre hvor du er fra?

Det kommer nok til å løse seg med den lille spiren. Jeg tipper den sitter når tiden er helt perfekt, sånn at det er gått omtrent 12 uker like etter bryllupet kanskje? ;)

Er tydelig at det er mange som er syke om dagen ja. Jeg er sykmeldt med bihulebetennelse ut uken :forkjola:

Nynorsk er utrolig mye mer poetisk synes jeg. Jeg husker på skolen når vi hadde eksamen og tentamen og slikt, at når vi skulle velge hva vi ville ha på sakprosa og skjønnlitteratur, så valgte jeg alltid nynorsk til skjønnlitteratur. Bokmål blir veldig klinisk synes jeg. Men av en eller annen grunn liker jeg ikke å lese bøker på nynorsk, det blir feil. Har jo alltid lest bøker på bokmål. Det er vel kanskje grunnen til at nynorskelever oftere er flinkere til sidemålet sitt enn hovedmålet, bokmål er jo over alt.

Jeg er fra Haugesund, eller litt utenfor da. Min kjære er ekte bygutt, så nynorsk på invitasjonene blir heeelt uaktelt skulle jeg tro. :fnise:

Håper spiren sitter snart. Det blir jo litt vanskelig når min kjære er borte halvparten av eggløsningene mine, men vi får håpe den sitter snart.

Det hadde ikke gjort meg noe å være gravid i bryllupet egentlig, er derfor vi ikke har sluttet å prøve. Dersom jeg blir gravid nå (eller, det blir jo neste måned da), er jeg bare 4-5 mnd på vei når vi gifter oss. Og kjolen min strammer ikke over magen, så jeg skal nok klare å komme nedi den. :) Selv om jeg gjerne ikke skulle vært gravid (da tenker jeg ikke bare på kjolen, men på utdrikningslag og alkohol generelt), har vi prøvd så lenge nå, at det er helt uaktuelt å slutte å prøve i alle fall. Så dersom det skulle skje, får vi bare ta det som det kommer. :jepp:

Huff, bihulebetennelse høres slett ikke bra ut! Du får ha god bedring og håpe det går fort over! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at spiren ikke vil sitte som den skal. Jeg kjenner altfor godt til den situasjonen, men vi fikk det til til slutt etter cirka fem år etter pilleslutt (!). Ble ikke tatt alvorlig av legene fordi jeg i begynnelsen var så ung (ca 21 når jeg slutta med pilla) og derfor måtte jeg bare gå og gå. Men nå var jeg en del overvektig og når jeg hadde slanket meg 20 kg så satt den første spiren.:) Da hadde vi kommet i gang med å planlegge bryllup og så viste det seg at jeg hadde termin bare tre uker før planlagt dato. Vi la derfor planene på is, for vi ville helst nyte begivenhetene hver for seg med litt tid i mellom. Da vi bestemte oss for å gifte oss igjen gikk det ikke mer enn et par måneder så var vi gravide igjen gitt. :) Vi ville ikke vente med nummer to siden den første tok så lang tid. Også denne gangen falt termin bare tre-fire uker før planlagt bryllupsdato. Ganske komisk. Så vi la planene litt på is for å se hvordan alt gikk. Vi bestemte oss når jeg var høygravid sommeren i fjor at vi ville prøve å få gjennomført bryllupet i august i år. Så nå SKAL jeg gifte meg. Nå går jeg rundt og håper på å IKKE bli gravid, og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle tenke for noen år siden.;)

Jeg håper virkelig det bare er tilfeldigheter som gjør at dere ikke blir gravide og at den sitter snart. For meg var det i alle fall slik at når jeg var som mest opptatt med andre ting og hadde gitt opp tanken på gravid så satt den. Uansett så er det hjelp å få på det området, og jeg er sikker på at det klaffer til slutt. Trøsteklem fra meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at spiren ikke vil sitte som den skal. Jeg kjenner altfor godt til den situasjonen, men vi fikk det til til slutt etter cirka fem år etter pilleslutt (!). Ble ikke tatt alvorlig av legene fordi jeg i begynnelsen var så ung (ca 21 når jeg slutta med pilla) og derfor måtte jeg bare gå og gå. Men nå var jeg en del overvektig og når jeg hadde slanket meg 20 kg så satt den første spiren.:) Da hadde vi kommet i gang med å planlegge bryllup og så viste det seg at jeg hadde termin bare tre uker før planlagt dato. Vi la derfor planene på is, for vi ville helst nyte begivenhetene hver for seg med litt tid i mellom. Da vi bestemte oss for å gifte oss igjen gikk det ikke mer enn et par måneder så var vi gravide igjen gitt. :) Vi ville ikke vente med nummer to siden den første tok så lang tid. Også denne gangen falt termin bare tre-fire uker før planlagt bryllupsdato. Ganske komisk. Så vi la planene litt på is for å se hvordan alt gikk. Vi bestemte oss når jeg var høygravid sommeren i fjor at vi ville prøve å få gjennomført bryllupet i august i år. Så nå SKAL jeg gifte meg. Nå går jeg rundt og håper på å IKKE bli gravid, og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle tenke for noen år siden.;)

Jeg håper virkelig det bare er tilfeldigheter som gjør at dere ikke blir gravide og at den sitter snart. For meg var det i alle fall slik at når jeg var som mest opptatt med andre ting og hadde gitt opp tanken på gravid så satt den. Uansett så er det hjelp å få på det området, og jeg er sikker på at det klaffer til slutt. Trøsteklem fra meg. :klem:

Takk for trøstende ord. Det hjelper litt når det er andre i samme båt. Det er lett å føle seg utrolig utilstrekkelig og alene om problemet når det er noe vi ønsker så sterkt.

:fnise: Det var jo utrolige sammentreff da! Vi hadde det sånn før jul vi. At dersom jeg ble gravid, og var enten høygravid eller skulle ha termin rett før bryllupet, skulle vi bare utsette det. Barn er tross alt viktigere for oss enn bryllup.

Og :overrasket: og kjempebra med 20kg vektnedgang da! Jeg har ingen problemer med det, så da er det liksom ikke så mye mer vi kan gjøre på egenhånd. Heldigvis er doktoren min utrolig koselig og forståelsesfull, og vi er visst heldige som bor her vi bor siden de har noe spesialist-greier i en såpass liten by som dette. Så jeg håper jeg kommer meg til spesialist ganske så snart for å finne ut om det er noe galt med meg eller ikke. Har jo hørt om de som ikke har eggløsning og sånn. Det er nesten sånn at jeg håper at det er noe slikt som feiler meg, så er det bare å få noen piller og vips! jeg er gravid. :fnise: Virkelighetsfjern? Jeg? :ler: Jaja, vi får bare håpe på det beste, og se hva som skjer.

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...