Lilywhite Skrevet 2. februar 2009 #121 Del Skrevet 2. februar 2009 Så kjekt å snart være ferdig med invitasjonene får vi se? Og for at dere mest sannsynlig har fått ordnet med toastmaster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 3. februar 2009 Så kjekt å snart være ferdig med invitasjonene får vi se? Og for at dere mest sannsynlig har fått ordnet med toastmaster Dere skal få se så snart jeg får ræva i gir og tar noen bilder. litt jeg også for at toastmaster forhåpentligvis er i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 3. februar 2009 #123 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere skal få se så snart jeg får ræva i gir og tar noen bilder. litt jeg også for at toastmaster forhåpentligvis er i boks. Gleder meg til å se invitasjonene! Er snart ferdige med de jeg også. Og grattis med tm i boks! Jeg skal bruke storebroren min jeg da. Har prøvd å lage litt notater til han om hva han må huske på. Jeg kommer nok til å gjøre grovarbeidet for han, så kan han legge til detaljer han synes er viktige å få med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #124 Del Skrevet 3. februar 2009 for ferdige invitasjoner! Venter i spenning på å få se de Forresten bra at dere har fått tak i toastmaster Du er jo kjempeflink til å få ting unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til å se invitasjonene! Er snart ferdige med de jeg også. Og grattis med tm i boks! Jeg skal bruke storebroren min jeg da. Har prøvd å lage litt notater til han om hva han må huske på. Jeg kommer nok til å gjøre grovarbeidet for han, så kan han legge til detaljer han synes er viktige å få med. Jeg skal prøve å legge ut bilde så snart jeg bare kan. Så koselig med storebror som toastmaster da! for ferdige invitasjoner! Venter i spenning på å få se de Forresten bra at dere har fått tak i toastmaster Du er jo kjempeflink til å få ting unnagjort! *hihi* Det går framover i alle fall. Tenkte jeg skulle en tur på storcash i dag og sjekke ut om de har noe pynt eller servietter eller noe slikt som er fint. Jeg venter uansett til vi har vært på bryllupsmessen før jeg bestemmer meg for hvordan vi skal ha det, men det skader ikke å titte litt da! Vi må også lage ønskeliste snart. Tenkte vi kunne gå til en butikk à la Til Bords eller Glassmagasinet eller noe slikt og finne et fint servise. Ellers har jeg ikke anelse på hva vi kan ønske oss. Vi har liksom det meste og trenger så absolutt ikke mer fyll til de allerede stappfulle kjøkkenskapene våre. Kanskje reisegavekort eller gavekort generelt hadde vært noe? Dette må diskuteres med min kjære uansett. God tirsdag videre til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #126 Del Skrevet 3. februar 2009 Det høres ut som fornuftige valg av ting som man kan ønske seg Man pleier å få ganske god hjelp i butikkene der man lager liste, vi opplevde at de var veldig behjelpelig til å komme med ting ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 4. februar 2009 Det høres ut som fornuftige valg av ting som man kan ønske seg Man pleier å få ganske god hjelp i butikkene der man lager liste, vi opplevde at de var veldig behjelpelig til å komme med ting ihvertfall Det var godt å høre. Jeg har jo aldri giftet meg før ( ) og så vidt vært i et bryllup, så jeg vet ikke hva som er ''okei'' å ønske seg. Men da vet jeg i alle fall at det går an å ønske seg gavekort. Jeg har jo også sølv som jeg har samlet på fra konfirmasjon o.l., så vi kommer nok til å ønske oss det i tillegg. Jeg håpte at dersom min kjære ikke reiser ut i dag, kan vi ta oss en tur å se litt i ulike butikker. Det ble ikke noen tur til storcash i går, det ble heller Ringenes Herre 3. Jeg og en venninne har sett de to første, og nå var det nr. 3 sin tur. Årh, de er så sinnsykt bra de filmene der! :rødme: Legolas er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 4. februar 2009 #128 Del Skrevet 4. februar 2009 Det var godt å høre. Jeg har jo aldri giftet meg før ( ) og så vidt vært i et bryllup, så jeg vet ikke hva som er ''okei'' å ønske seg. Men da vet jeg i alle fall at det går an å ønske seg gavekort. Jeg har jo også sølv som jeg har samlet på fra konfirmasjon o.l., så vi kommer nok til å ønske oss det i tillegg. Jeg håpte at dersom min kjære ikke reiser ut i dag, kan vi ta oss en tur å se litt i ulike butikker. Det ble ikke noen tur til storcash i går, det ble heller Ringenes Herre 3. Jeg og en venninne har sett de to første, og nå var det nr. 3 sin tur. Årh, de er så sinnsykt bra de filmene der! :rødme: Legolas er heller ikke å forakte. Hørtes ut som en god substitutt for storcash. Elsker RH-filmene selv og har alle sammen på DVD. Håper du får deg en tur på butikken i dag i stedet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. februar 2009 #129 Del Skrevet 4. februar 2009 for toastmaster! Vi ønsker oss ikke så mye tradisjonelt vi, men ting vi har bruk for. Ringenes Herre er fine filmer. Husker jeg og kjære var på alle tre på kino. De viste de to første før premieren på den tredje. Ble litt lenge å sitte der i ca ti timer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 5. februar 2009 Hørtes ut som en god substitutt for storcash. Elsker RH-filmene selv og har alle sammen på DVD. Håper du får deg en tur på butikken i dag i stedet da. Ja, det var et godt alternativ. Jeg også elsker dem og siden venninna mi var usikker på om hun hadde sett alle så vi de likegodt alle sammen. for toastmaster! Vi ønsker oss ikke så mye tradisjonelt vi, men ting vi har bruk for. Ringenes Herre er fine filmer. Husker jeg og kjære var på alle tre på kino. De viste de to første før premieren på den tredje. Ble litt lenge å sitte der i ca ti timer da. for toastmaster ja! Oi, ti timer på kino? Det hørtes jo utrolig kult ut da, i alle fall med filmer så bra som disse. Jeg så den første filmen 3 ganger på kino jeg, da den kom... Nå har vi fikset ønskeliste på Presenta! Serviset vi valgte var Wedgwood Jasper Conran Platinum Lined - 12 middag og 12 kaffe - og var faktisk det billigste serviset de hadde. Det er jo veldig gøy da, at gjestene kan kjøpe litt mer, at de slipper å komme med én tallerken liksom. Så det er vi veldig fornøyde med. Vi var også å handla oss lerret i går som vi skulle ha på soverommet. Vi har leita så utrolig lenge etter et stort bilde å ha på veggen bak senga, men vi ble jo aldri enige. Så vi kjøpte lerret, som sagt, og et kjempestilig stoff (til bare 30 kr meteren! ) og stifta i vei. Det ble kjempevellykka, og jeg våkna opp til et stort og fint ''bilde'' i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #131 Del Skrevet 5. februar 2009 for ønskeliste og lerret Så flinke dere er Får vi se bilde av lerretet og serviset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 5. februar 2009 for ønskeliste og lerret Så flinke dere er Får vi se bilde av lerretet og serviset? Bilder skal dere få se. Jeg ble litt usikker på hvilket servise vi valgte ut, etter å ha sjekket hjemmesiden til Wedgwood. :klø: Det er Jasper Conran Platinum, og logikken tilsier at det er ''lined'' siden det er striper i selve porselenet (platinum er helt slett). Problemet er at jeg ikke finner det noe sted. *hmm* Nå tror jeg også det kanskje kan være Sterling og ikke Platinum. Jøss, var vanskelig dette her. Her er i alle fall link og som sagt er det enten Wedgwood Sterling med rund kopp ganske langt oppe, eller Wedgwood Jasper Conran Platinum Lined nesten nederst. Magefølelsen sier den nederste, siden den er billigst, men jeg vet rett og slett ikke. Uansett får vi greie på det når han sender oss info om listen vår. Kommer tilbake med flere bilder da! Lerret må jeg ta bilde av selv, så det kan jeg legge ut når jeg tar bilder av innbydelsene våre - forhåpentligvis til helga. Det er så gøy når dere er nysgjerrige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #133 Del Skrevet 5. februar 2009 Enkelt, elegant og stilrent servise må jeg få si Gleder meg til å se bilde av invitasjonene og lerret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 5. februar 2009 #134 Del Skrevet 5. februar 2009 Bilder skal dere få se. Jeg ble litt usikker på hvilket servise vi valgte ut, etter å ha sjekket hjemmesiden til Wedgwood. :klø: Det er Jasper Conran Platinum, og logikken tilsier at det er ''lined'' siden det er striper i selve porselenet (platinum er helt slett). Problemet er at jeg ikke finner det noe sted. *hmm* Nå tror jeg også det kanskje kan være Sterling og ikke Platinum. Jøss, var vanskelig dette her. Her er i alle fall link og som sagt er det enten Wedgwood Sterling med rund kopp ganske langt oppe, eller Wedgwood Jasper Conran Platinum Lined nesten nederst. Magefølelsen sier den nederste, siden den er billigst, men jeg vet rett og slett ikke. Uansett får vi greie på det når han sender oss info om listen vår. Kommer tilbake med flere bilder da! Lerret må jeg ta bilde av selv, så det kan jeg legge ut når jeg tar bilder av innbydelsene våre - forhåpentligvis til helga. Det er så gøy når dere er nysgjerrige! Det var fine serviser begge to. Sliter litt med å bestemme oss, men tror det blir Porsgrunds Nathalie i kaffe og Rosendahl Grand Cru i middag. :klø: Smart løsning med bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 5. februar 2009 #135 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjempefint servise! Uansett hvilket av de det er Gleder meg til å se bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Enkelt, elegant og stilrent servise må jeg få si Gleder meg til å se bilde av invitasjonene og lerret også Ja, vi er litt enkle vi. Liker det best når det ikke er altfor mye ''dill'' på noe som helst egentlig, så der er vi heldigvis like. Det var fine serviser begge to. Sliter litt med å bestemme oss, men tror det blir Porsgrunds Nathalie i kaffe og Rosendahl Grand Cru i middag. :klø: Smart løsning med bildet! Nathalie har jeg ikke sett, men Rosendahl er jo kjempeflott - veldig enkelt og stilrent. Min kjære fikk 2 kaffekopper og tefat av jobben til jul. Kjempefint servise! Uansett hvilket av de det er Gleder meg til å se bilder!! Takktakk! Skal prøve å ta bilder i dag siden min kjære har reist og jeg er heeeelt alene. *snufs* Vi fikk ønskelisten vår i går, men det står jo ikke hvilken modell det er. Eller jo, det gjør jo det, men de kaller det for noe helt annet enn hva det egentlig er. Jeg husker jo at han sa det da vi var i butikken. Winterling Roma står det på ønskelisten, men når jeg googler det finner jeg ingenting. Og når jeg nå sjekker prisene opp mot hverandre stemmer ingen av de to jeg trodde det var. :klø: Merkelig dette her, og det irriterer meg noe forferdelig. Jeg tror jeg må ta meg en tur til butikken for å få klarhet i dette her, ellers kommer jeg til å irritere meg over dette hele helgen. Ikke lenge til bryllupsmesse nå! Endret 6. februar 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Tenkte jeg skulle lage en listen liste for å få litt oversikt over hva som mangler. Det er så mye som svirrer rundt i hodet på meg nå, at det er lett å overse ting. Ferdig Ikke gjort Under planlegging/produksjon Antrekk til meg: Brudekjole Sko Ørepynt Diadem Slør Korsett Strømper Armbånd Neglisjè til bryllupsnatten Antrekk til brudgom: Bestilt leie av smoking (???) Sko Skjorte til smoking (???) Mansjettknapper Vielsen: Booket kirke Kirkeprogram Sende papirer til folkeregisteret Pynt og blomster til kirken Festen: Bestilt lokaler Laget gjesteliste Bestemt meny/drikke Pynt og lys Musikk Bryllupskake Andre kaker Gjestebok Laget invitasjoner Laget festprogram Toastmaster Annet: Blomster Frisør FotografTransport til/fra kirke Hotell/overnattingsalternativer Min forlover Samboers forlover Gifteringer Endret 6. februar 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 6. februar 2009 #138 Del Skrevet 6. februar 2009 Her var det jo mye på plass! Skjønner godt at du blir litt irritert når ikke ønskelisten stemmer helt. Dumt hvis gjestene plutselig dukker opp med et helt annet servise enn det dere ønsket i utg.pkt. fordi butikken har gjort en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #139 Del Skrevet 6. februar 2009 Håper du får ordnet med ønskelisten, som Honey skriver så er det utrolig kjedelig om det skulle vise seg å være feil Så fin liste du har laget deg Går jo unna det her Jipp, snart får vi se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 #140 Del Skrevet 6. februar 2009 Det var mye grønt på den lista da! Håper det fikser seg med ønskelista. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg