Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Ta det med ro Belle.. Vi skal heller ikke sende ut invitasjonene før mot slutten av januar ihvertfall :fnise:

Årh, det var godt! :fnise: Tror jeg må slutte å titte på andre sine dagbøker jeg, før jeg har kommet litt lengre (ikke at det kommer til å skje da...) for jeg kjenner stresset komme snikende hver gang. Spesielt med dere som har samme dato som meg. *grøss-og-gru* :ler:

Nå er jeg hjemme fra jobb, min kjære kommer snart hjem og da blir det litt middag, How I Met Your Mother og :sengekos: . Så da sier jeg god tirsdag til dere alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årh, det var godt! :fnise: Tror jeg må slutte å titte på andre sine dagbøker jeg, før jeg har kommet litt lengre (ikke at det kommer til å skje da...) for jeg kjenner stresset komme snikende hver gang. Spesielt med dere som har samme dato som meg. *grøss-og-gru* :ler:

Nå er jeg hjemme fra jobb, min kjære kommer snart hjem og da blir det litt middag, How I Met Your Mother og :sengekos: . Så da sier jeg god tirsdag til dere alle! :klemmer:

Tror ikke du trenger å få helt panikk ;) Blir nok bryllup om du sender ut i februar også :fnise: Heller vi som er tidlig ute...

Høres ut som dere har hatt en koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turte ikke å lese noen av bryllupsdagbokene før jeg giftet meg, jeg. Ble dårlig hver gang jeg forsøkte. Hehe. Det er alltid noen som kommer til å styre mer enn deg og være tidligere ut enn deg. Vi sendte ut innbydelsene våre 3 måneder før vi giftet oss, men vi giftet oss ikke i fellesferien. Dere kan jo eventuelt gi beskjed til folk om datoen så de vet at de ikke skal reise bort da, og så kan dere sende innbydelsen når dere rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å få helt panikk ;) Blir nok bryllup om du sender ut i februar også :fnise: Heller vi som er tidlig ute...

Høres ut som dere har hatt en koselig kveld :)

Ja, det skal nok bli bryllup. :fnise: Prøver å roe meg selv ned, for jeg blir så utolig stressa av sånne ting jeg. Nå har jeg bestemt meg for at vi skal finne bilde til å bruke på invitasjonene IDAG! :ler:

Ja, vi hadde en koselig kveld foran TVen, han så på TV og jeg leste. :fnise: Herlig det også av og til. :jepp:

Jeg turte ikke å lese noen av bryllupsdagbokene før jeg giftet meg, jeg. Ble dårlig hver gang jeg forsøkte. Hehe. Det er alltid noen som kommer til å styre mer enn deg og være tidligere ut enn deg. Vi sendte ut innbydelsene våre 3 måneder før vi giftet oss, men vi giftet oss ikke i fellesferien. Dere kan jo eventuelt gi beskjed til folk om datoen så de vet at de ikke skal reise bort da, og så kan dere sende innbydelsen når dere rekker det.

Ja, det var jo en god ide, men jeg klarer ikke å holde meg unna uansett jeg... :sjenert:

Alle vet jo når vi skal gifte oss, så det er ikke det jeg stresser for. Men bare det å ha det gjort liksom, begynne å tenke på neste skritt i planleggingen. Men som _lene_ sa, så blir det nok bryllup selv om vi er litt senere ute enn andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke dere er så sent ute, det er bare noen av oss andre som er veldig tidlig ute. :fnise:

Skulle ønske jeg var en person som klarte å være tidlig ute. *drømme* (som sagt: meg=skippertak)

Bryllup blir det, det er helt sikkert Belle :nigo:

Bryllup skal det bli MaiL! :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal nok bli bryllup. :fnise: Prøver å roe meg selv ned, for jeg blir så utolig stressa av sånne ting jeg. Nå har jeg bestemt meg for at vi skal finne bilde til å bruke på invitasjonene IDAG! :ler:

Har du funnet bilde? Spent på hva du velger!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her, jeg! :hallo:

Du har jo kjempemye klart! Og kjolen var helt nyyydelig, hvor er den fra?

Ser du lurer på invitasjoner og bordkort, og skjønte det sånn at du liker det enklest mulig? Jeg har ikke så mange forslag til invitasjon, for jeg har lyst til å lage selv, men jeg har et par kule bordkort :)

Her er et enkelt sammen med servietten, veldig stilrent

post-25813-1232222370_thumb.jpg

Morsomt og enkelt

post-25813-1232222424_thumb.jpg

Ferdigkjøpt, morsomt, men dyrt

post-25813-1232222474_thumb.jpg

Håper det var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet bilde? Spent på hva du velger!

Ha en fin helg! :klem:

Vi har ikke funnet bilde enda, men jeg håper vi får gjort det i kveld. Begynner virkelig å haste nå, så jeg kjenner stressnivået øke for hvert minutt. :lete::fnise:

Titter innom her, jeg! :hallo:

Du har jo kjempemye klart! Og kjolen var helt nyyydelig, hvor er den fra?

Ser du lurer på invitasjoner og bordkort, og skjønte det sånn at du liker det enklest mulig? Jeg har ikke så mange forslag til invitasjon, for jeg har lyst til å lage selv, men jeg har et par kule bordkort :)

Her er et enkelt sammen med servietten, veldig stilrent

post-25813-1232222370_thumb.jpg

Morsomt og enkelt

post-25813-1232222424_thumb.jpg

Ferdigkjøpt, morsomt, men dyrt

post-25813-1232222474_thumb.jpg

Håper det var til hjelp :)

Oi, tusen takk Koukla! Det er alltid gøy med nye folk her inne hos meg. :)

Det første bildet likte jeg kjempegodt. :jepp: De to andre blir nok litt for dyre for oss skulle jeg tro. :sukk:

Tusen takk for kjolekompliment. :sjenert: Jeg kjøpte den i Polen, men husker ikke hvilket merke det er. Aspira kanskje? :klø: Noe i den duren i alle fall.

Da var det godt å være tilbake på KG. Er nesten en uke siden sist, så jeg kjente abstinensene (abstinensen? :klø: ) komme snikende etter hvert... :fnise:

På bryllupsfronten er det ikke blitt gjort så mye denne uken. Vi diskuterte invitasjoner igår, og går for å finne et fint bilde til forsiden ikveld. Vi har også klart sånn ca. hva som skal stå inni og slikt. Gleder meg til å sende dem, bare for å få det ut av verden og starte på neste ''fase'' i planleggingen. Bordkort har jeg lyst til å begynne på ganske snart, da det er sånn ''dillearbeid'' som er greit å ta litt innimellom alt det andre. Fotograf må også fikses og toasmaster selvfølgelig. Så sånn egentlig står planleggingen på stedet hvil for tiden. :fnise: Det gjør også spire-groingen. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tenkte jeg kunne hilse på litt her :)

Og jeg syns ikke du er sent ute med invitasjonene, men vi sendte de vel ut 2mnd før festen og gjestene fikk en knapp måned på seg til å svare ;) Ikke noe kjære mor her i gården.

Det går nok bra skal du se! Har u lagt ut link/bilde av kjolen tidligere i dagboken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tenkte jeg kunne hilse på litt her :)

Og jeg syns ikke du er sent ute med invitasjonene, men vi sendte de vel ut 2mnd før festen og gjestene fikk en knapp måned på seg til å svare ;) Ikke noe kjære mor her i gården.

Det går nok bra skal du se! Har u lagt ut link/bilde av kjolen tidligere i dagboken din?

:goodbye: Strix! Det er bare hyggelig at du hilser på! :)

Det er godt noen ikke er så ultradisiplinerte og sender ut invitasjoner tidlig, føler meg ikke så alene da. :fnise:

Jeg har ikke link til kjolen, men jeg har lagt ut vedlegg, så da kan du vel finne det lett ved å trykke på bindersen? Jeg har ikke bildet på denne dataen skjønner du. Ellers tror jeg den ligger på noen av de første sidene. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du ;) Dere har jo kommet et godt stykke på vei allerede :klappe:

Selv har jeg laget utkast til både bordkort og kirkeprogram, greit å ta det innimellom som du selv sier (og når jeg har dødtid på jobben :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å lure på hvor du var blitt av :fnise:

Blir gøy å følge med framover da, er vel mye som skjer fram mot bryllupet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du ;) Dere har jo kommet et godt stykke på vei allerede :klappe:

Selv har jeg laget utkast til både bordkort og kirkeprogram, greit å ta det innimellom som du selv sier (og når jeg har dødtid på jobben :lur: )

Et godt stykke og et godt stykke Fru Blom. :fnise:

Jeg lurer litt på om det er nødvendig med kirkeprogram. Skal huske å høre med kirka om det. :klø:

Begynte å lure på hvor du var blitt av :fnise:

Blir gøy å følge med framover da, er vel mye som skjer fram mot bryllupet nå :)

:fnise: Jeg var i Bærgæn halve uken jeg, derfor jeg ikke har vært innom på en stund.

Ja, det blir nok mye som skjer framover ja. Skal prøve å legge ut bilder av alt vi bestemmer oss for, synes det er så gøy å vise forskjellige ting til folk som faktisk er interessert i det. :fnise:

Aaaargh, det ble ikke noen bilde-leting igår kveld på oss. Vi er så utrolig forskjellige - her snakker jeg ild og vann, salt og pepper eller fugl og fisk - så det er så vanskelig å bli enig om noe som helst. Jeg likte de bildene som var litt humoristiske, sånne ''stick figures'' som kysser e.l. mens han liker blomster og bjeller og sånn. :fnise: Nå høres det jo ut som om jeg har den feminine kjæresten. :ler: Jeg tror han er veldig opptatt av at det skal være klassisk og tradisjonelt, mens for meg gjør det ingenting å gjøre noe utenom det vanlige. Jaja, vi får håpe at det blir enighet i løpet av helgen. Det det bli, for nå henger disse j**** invitasjonene over meg og hjemsøker meg altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt stykke og et godt stykke Fru Blom. :fnise:

Jeg lurer litt på om det er nødvendig med kirkeprogram. Skal huske å høre med kirka om det. :klø:

Aaaargh, det ble ikke noen bilde-leting igår kveld på oss. Vi er så utrolig forskjellige - her snakker jeg ild og vann, salt og pepper eller fugl og fisk - så det er så vanskelig å bli enig om noe som helst. Jeg likte de bildene som var litt humoristiske, sånne ''stick figures'' som kysser e.l. mens han liker blomster og bjeller og sånn. :fnise: Nå høres det jo ut som om jeg har den feminine kjæresten. :ler: Jeg tror han er veldig opptatt av at det skal være klassisk og tradisjonelt, mens for meg gjør det ingenting å gjøre noe utenom det vanlige. Jaja, vi får håpe at det blir enighet i løpet av helgen. Det det bli, for nå henger disse j**** invitasjonene over meg og hjemsøker meg altså. :fnise:

Nei, det er ikke nødvendig med kirkeprogram, alle vet jo hva som skal skje :fnise: Men det er et sted du kan skrive opp alt som skjer, samt teksten til salmene og takk til prest og lignende.

:opplyser: Kirken kan legge ut salmebøker for dere om dere ikke har kirkeprogram :jepp:

Dere får ta stein, saks, papir på hvilket bilde dere skal ha på invitasjonene :fnise:

God helg Belle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, det er ikke nødvendig med kirkeprogram, alle vet jo hva som skal skje :fnise: Men det er et sted du kan skrive opp alt som skjer, samt teksten til salmene og takk til prest og lignende.

:opplyser: Kirken kan legge ut salmebøker for dere om dere ikke har kirkeprogram :jepp:

Dere får ta stein, saks, papir på hvilket bilde dere skal ha på invitasjonene :fnise:

God helg Belle!

Okei, greit. For jeg har nemlig aldri sett et ''personifisert'' kirkeprogram før, men jeg føler alle brudene her inne skal ha det. Så vi får se hva det blir til.

Stein, saks og papir skulle funke greit tror jeg. :fnise:

God helg til deg også MaiL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ekstra morsomt å se hva dere ender opp med når dere er forskjellige! Sambo og jeg er også ganske forskjellige, for eksempel når vi skulle innrede leilighet. Det som var så fint med det er at jeg synes det ble en helt perfekt blanding.

Sånn blir det sikkert med dere også, en perfekt blanding av det tradisjonelle og det utenom det vanlige ;)

God helg og lykke til videre med planlegging! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bryllupsfronten er det ikke blitt gjort så mye denne uken. Vi diskuterte invitasjoner igår, og går for å finne et fint bilde til forsiden ikveld. Vi har også klart sånn ca. hva som skal stå inni og slikt. Gleder meg til å sende dem, bare for å få det ut av verden og starte på neste ''fase'' i planleggingen. Bordkort har jeg lyst til å begynne på ganske snart, da det er sånn ''dillearbeid'' som er greit å ta litt innimellom alt det andre. Fotograf må også fikses og toasmaster selvfølgelig. Så sånn egentlig står planleggingen på stedet hvil for tiden. :fnise: Det gjør også spire-groingen. :skratte:

Du skal jo gifte deg etter meg, og vi har ikke sendt ut invitasjoner ennå *stresser*

Men jobber med saken. Som deg tenker jeg at det skal bli godt å komme til neste fase, invitasjoner er liksom det første store "hinderet", blir godt å få krysset det av listen.

Ha, ha, ha, nå så jeg for meg kjæresten din som hoppet glad rundt i en blomstereng, komplett med glad, klassisk musikk :grinele:

Unnskyld, det var ikke vondt ment, jeg syns egentlig han høres fin ut. Jeg er nok som deg og hadde sikkert også gått for en litt avslappet, humoristisk stil, men jeg tror jeg hadde satt virkelig pris på en mann som er litt tradisjonell og ikke er redd for å virke feminin. Min mann er litt sånn halvmacho og hadde aldri i verden plukket ut blomster og bjeller. Hvis han snøfter av sånne valg (som da måtte ha kommet fra meg) pleier jeg å spørre om han blir homo hvis vi velger blomster og bjeller, og da må han jo le (så han er jo ikke så verst da :rødme: ).

Jeg både skal i og skal ha bursdag i helgen, så det blir ikke mye tid til annet, men mandag håper jeg å ha innbydelsene nogenlunde klare, hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...