Idnar Skrevet 9. desember 2008 #41 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå har jeg fått laget sigarer, kokusmakroner og krumkaker Da gjenstår pepperkaker, konfektkake og kanskje en liten delfiakake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. desember 2008 #42 Del Skrevet 9. desember 2008 Nissebrød! namnam Hva er nissebrød? Oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 9. desember 2008 #43 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er det blitt bakt colakaker her. nam nam I går bakte jeg Sarah Bernard.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. desember 2008 #44 Del Skrevet 9. desember 2008 I dag kom peppekakehuset på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 11. desember 2008 #45 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi har bakt pepperkaker, fra ikea deig. Skal bli julegave til besteforeldre i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. desember 2008 #46 Del Skrevet 11. desember 2008 Har lagd marsipanfigurer av ferdiglaget marsipan. Og så har jeg lagd risboller og krumkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlowMotion Skrevet 11. desember 2008 #47 Del Skrevet 11. desember 2008 Idag har jeg laget kransekake, brune pinner, kakemenn og brente mandler. Kjenner julestemningen kommer snikende nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 16. desember 2008 #48 Del Skrevet 16. desember 2008 I dag har jeg bakt suksessterte og puttet i fryseren. Der krangler den om plassen med dajmkake som jeg har lagd tidligere, samt en bunn til marsipankaken. Så har jeg brune pinner, risboller, sigarer, kokosmakroner, bountyboller, marvposteier, pepperkaker, hjemmelagd marsipan, brente mandler, salte mandler, sjokoladefugde og smultringer. Det gjenstår krumkaker og pisjasjeboller, så er jeg fornøyd. Vi er glad i julekaker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå