Gå til innhold

Hva har du bakt i dag?


TessaRosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Student_*
Jeg har bakt ristopper :)

Å, herlig! Ikke noe jeg kan bake så tidlig i hvertfall - da har jeg ingen igjen til jul! Holder de seg lenge i boksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å bake noe jeg fant inne på en tråd her på kg som heter sigarer. Men gad ikke :sjenert:

Tanken som teller!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hegepege
Å, herlig! Ikke noe jeg kan bake så tidlig i hvertfall - da har jeg ingen igjen til jul! Holder de seg lenge i boksen?

Ja, jeg må jo innrømme at det ikke er veeldig mange igjen her, lagde ikke så veldig mange da men, sambo elsker dem :)

Jeg pleier å ha de kjølig, gjerne i en kald bod eventuelt i kjøleskapet, da smelter de ikke! Da holder de seg ganske lenge, kan stå godt over jul iallefall..

Jeg liker de ikke når de blir myke, derfor dropper jeg delfiafett, kun sjokolade og ris,mmmmm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å bake noe jeg fant inne på en tråd her på kg som heter sigarer. Men gad ikke :sjenert:

Tanken som teller!!! :hoho:

Jeg har bakt sigarer :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg bakt peppernøtter og potetmelstopper med 17 3. klassinger...

Hjemme har jeg satt sammen et ferdigkjøpt pepperkakehus som skal pyntes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "bakt" kransekake stenger. Dvs kjøpt ferdig kransekake masse, kuttet stenger, stekt de i 8-10 min på 180 grader og dyppet endene i sjokolade. Utrolig enkelt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke bakt noe julete ennå... Bakte en runde med boller i går, og noen går nok i fryseren.

I morgen derimot, starter jeg den store lefsebakingen. Mange som har bestilt, så nå må jeg bare sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mocca_*

cubapyramider;

400g marsipan

3 cuba

2pl lys kokesjokolade

-skjær cuba i skiver ,pakk skivene inn i en bit med marsipan(skal være helt dekket),form de til pyramider og dyppes godt ned i smeltet sjokolade.

Har også lagd peanutt snacks i dag og det var også veldig godt.

da smeltet jeg lys kokesjokolade og hadde i godt med salte peanutter i.det skal være mest nøtter til en tjukk masse og hadde det oppi små muffinsformer/konfektformer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...