Gå til innhold

Peppes eller dolly?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dolly pizza er knall godt, mens peppes blir litt mer tamt syns jeg.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Dolly er best!

Når jeg og kjæresten var på Peppes og hadde "spis så mye du vil for 99kr" så var pizzaen svindel. Bunden var grov og det gjorde at vi ikke klarte å spise så masse vi hadde tenkt til. Så vi endte med å spise to stykker hver :(

Skrevet
Dolly er best!

Når jeg og kjæresten var på Peppes og hadde "spis så mye du vil for 99kr" så var pizzaen svindel. Bunden var grov og det gjorde at vi ikke klarte å spise så masse vi hadde tenkt til. Så vi endte med å spise to stykker hver :(

Det hadde både jeg og kroppen min blitt mer glad for en skuffa over ;)

Skrevet

Jeg liker pizzaene til Dolly, jeg. Særlig Jean Paul sine høner, og Sult. Jeg har ikke opplevd så dårlig service at det gjør noe heller.

• 2 uker senere...
Gjest Henna maria
Skrevet
Hos meg er det litt etter dagsform, syns peppes og dolly er så ulikt. Nåken ganga vil eg ha peppes, andre ganga dolly. Men dolly mest til henting, er masse koseligare å sitte i peppes sine lokaler enn dollys:)

Enig med det nåken seie at peppes sin pizza ofte er våt, det er kjipt!

Ellers så har dei en merkelig regel på korleis dei skal skjære pizzaene, som at feks nr 4 skal delast i firkanta, imens nr 17 skal delast i åtte trelanta.. Ser ikkje heilt poenget..:P

Hvem bryr seg korleis stykkane er delde opp?

Forresten finnes det ingen pizza nr. 4, og pizzaene på dolly er alt annet en gode, og servicen der uakseptabel.

Skrevet

Peppes. Men det er på bakgrunn av at jeg fikk så ulidelig dårlig service den ene gangen jeg satte mine bein i en Dolly Restaurant, at jeg rett og seltt aldri har gjort det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...