Purple Basil Skrevet 11. desember 2008 #41 Skrevet 11. desember 2008 Jeg syntes Dolly pizza er mye bedre enn Peppes
Gjest tyttebær Skrevet 11. desember 2008 #43 Skrevet 11. desember 2008 Dolly! Men det har vel noe med kva ein er vant med å gjera! Peppes pizza smakte eg for fyrste gong når eg flytta til byen! Der eg vaks opp hadde me berre Dolly, og då var det det eg var vane med. Eg må sei at eg ikkje syntest Peppes var god! Men, det er godt me har forskjellig smak alle sammen!
Red headed girl Skrevet 11. desember 2008 #44 Skrevet 11. desember 2008 Hos meg er det litt etter dagsform, syns peppes og dolly er så ulikt. Nåken ganga vil eg ha peppes, andre ganga dolly. Men dolly mest til henting, er masse koseligare å sitte i peppes sine lokaler enn dollys:) Enig med det nåken seie at peppes sin pizza ofte er våt, det er kjipt! Ellers så har dei en merkelig regel på korleis dei skal skjære pizzaene, som at feks nr 4 skal delast i firkanta, imens nr 17 skal delast i åtte trelanta.. Ser ikkje heilt poenget..
Rødtoppen86 Skrevet 11. desember 2008 #45 Skrevet 11. desember 2008 Foretrekker ingen av dem, da vi gang på gang har opplevd å få feil mat, svidd mat, ventet en time på pizza osv hos peppes. Dolly har jeg ingen formening om. Det som er plassen derimot er Pizzanini. De har skikkelig god pizza, ikke så dyrt som peppes og det tar bestandig 15 min før man får maten
Fallen Skrevet 11. desember 2008 #46 Skrevet 11. desember 2008 (endret) PEPPES! Uten tvil! Veldig koselig sted til alle annledninger Men savner colaen Jeg spiste en pizza fra dolly engang med kylling osv. Den var kjempe god! Men fant den aldri igjen! Var på dolly med kjæresten i høst; de hadde nesten kun pizza med ting jeg ikke liker/tåler: pepperoni og bacon! Vi bestilte taco pizza, et pluss at det følger med salsa osv. MEN Rio Grande på peppes er best <3 Elsker peppes hvitløkskrydrede kjøttboller, sausen og rømmedressingen! De kan man jo kjøpe på butikken og lage god pizza selv! Utrolig godt Når noen sier at de ikke liker firkantede stykker; be om å få den i slicer! Og hvis dere får en helt våt pizza, håper jeg for all del at dere klager? Mmmmm... nå fikk jeg lyst på peppes pizza <3 Filmdeal med the dark knight! En av årets beste filmer Endret 11. desember 2008 av Fallen
FrizzleSizzle Skrevet 11. desember 2008 #47 Skrevet 11. desember 2008 Peppes hvis jeg har valget mellom de to. Beste pizzaen hadde de på en kebabsjappe på Gjøvik...
Gjest Pascale Skrevet 11. desember 2008 #48 Skrevet 11. desember 2008 Peppes. Dolly sine pizzaer smaker ikke godt.
Daria Skrevet 11. desember 2008 #49 Skrevet 11. desember 2008 Har flere dårlig erfaringer med servicen på Dollys, men smaksmessig har jeg ikke de store preferansene. Har spist mye bedre pizzaer andre steder, men helt greit til sitt bruk.
Bomull Skrevet 11. desember 2008 #50 Skrevet 11. desember 2008 Peppes! Dollys har så forferdelig dårlig service! Vi ventet i 2 timer en gang uten å få den maten vi skulle, og det vi fikk var enten feil eller kaldt
Gjest as Skrevet 11. desember 2008 #52 Skrevet 11. desember 2008 Dolly har definitivt den beste pizzaen. Men servicen der er elendig. Unge, vimsete jenter som ikke aner hva de driver med (og det er jo ikke spesielt avansert heller...). Når det er sagt så har jeg opplevd ganske varierende service hos Peppes også da.
Marinella Skrevet 11. desember 2008 #53 Skrevet 11. desember 2008 Jeg kjenner ikke forskjell skal jeg være ærlig, men nå spiser jeg pizza èn gang i skuddåret også.
loffen Skrevet 11. desember 2008 #54 Skrevet 11. desember 2008 Dolly sucks! Flere i vårt selskap fikk ikke mat engang etter to timer! Da er det vanskelig å si hva man synes om smaken. Og budbilen kjørte frem og tilbake hele tiden mens vi satt der og var sultne.
sp33d Skrevet 12. desember 2008 #55 Skrevet 12. desember 2008 Helt klart PEPPES! Dolly dimples = Dårlig og simpelt
Fantomina Skrevet 12. desember 2008 #56 Skrevet 12. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Brukernavn Skrevet 16. desember 2008 #57 Skrevet 16. desember 2008 Pizzaen på Dollys er kanskje god, men jeg har SÅ dårlig erfaring med servicen der FLERE ganger, så nå har jeg sluttet å spise/bestille der. Min erfaring med Dollys er TREG servering (hvis man i det hele tatt får det man har bestilt), feil levering, unge uerfarne ansatte som ikke vet hva de holder på med osv osv. Nei, takke meg til Peppes!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #58 Skrevet 16. desember 2008 Den italienske pizzaen til Dolly er i hvert fall utrolig dårlig, bunnen er som en kornmo-kjeks. Når det gjellder "vanlig" pizza så er ikke forskjellen merkbar syns jeg.
Gjest Eurodice Skrevet 16. desember 2008 #59 Skrevet 16. desember 2008 Foretrekker ingen av dem, da vi gang på gang har opplevd å få feil mat, svidd mat, ventet en time på pizza osv hos peppes. Dolly har jeg ingen formening om. Det som er plassen derimot er Pizzanini. De har skikkelig god pizza, ikke så dyrt som peppes og det tar bestandig 15 min før man får maten Nå vet ikke jeg hvor du bor, men hvis det er i Sarpsborg, er jeg enig med deg. På Pizzanini opplever jeg førsteklasses service, blide og oppmerksomme kelnere, nydelig tilberedt mat (selvfølgelig også velsmakende pizza), og ikke lang ventetid. Anbefales på det sterkeste!
Fi Skrevet 16. desember 2008 #60 Skrevet 16. desember 2008 Mmmmm, Peppes! Sausen på New Orleans pizzaen er bare helt himmelsk. Syned Dolly-pizzaene ofte smaker snodig eller ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå