Bertha Skrevet 27. juni 2003 #81 Skrevet 27. juni 2003 Puhhh..! Godt å se at du er i god behold, Revetispa. Jeg er visst førstemann tilbake igjen etter tidenes leteaksjon. Men det var jo en interessant "allergirsk" reaksjon du fikk på pærebrusen, må jeg si. Uansett... Mon tro hvor de andre er... Jeg trenger uansett noe å slappe av på nå etter alle disse nye inntrykkene. *popp!* Ei magnumflaske med pærebrus (utgått på dato selvfølgelig) tar seg jo nydelig ut her ved poolen til Litago... Sukk... Har hatt verre stunder, ja... *slu-hikk-rp!*
Litago Skrevet 27. juni 2003 #82 Skrevet 27. juni 2003 Utrolig godt å ha dere alle samlet igjen. Ble litt paff (i den andre tråden) da jeg så Revetispa sjekke opp gutta i Gay Pride Paraden, men,men. Skal vi stikke til Maverick eller? Og se på surfe-gutta? *jekker opp en flaske pærbrus*
Bertha Skrevet 27. juni 2003 #83 Skrevet 27. juni 2003 Gay-parade??? Hvorfor sa du ikke noe om det til meg, Revetispa?? La gå at de ikke er på "vårt" lag, men det er kjekt å ta en titt på muskuløse kropper uansett. :oops: *hikk* Nei, nå tror jeg at jeg må ha en liten pause... For mange inntrykk på en gang. *dunk! ned i en agurkstol ved poolen* Den skal være god som klarer å overtale meg ut av agurkstolen nå, ja... ahh! *zzzzzzzzzzzzzzzz*
Ruby Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #84 Skrevet 28. juni 2003 *plasker i bassenget så Bertha blir klissvåt....*
Ruby Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #86 Skrevet 29. juni 2003 He he, tenkte at det fikk deg ut av agurkstolen Bertha..... Nå er det tid for å ta en lite sykkeltur inn i Gullepleskogen, og du er valgt til å lede oss andre..... *Enstemmig vedtatt av englene*
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #87 Skrevet 29. juni 2003 Jøss!!! Er det Gullepleskog her i San Fransisco også????
Ruby Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #88 Skrevet 29. juni 2003 Eeeeh, jeg sa ikke at det var en snarsykkeltur......
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #89 Skrevet 29. juni 2003 Æsj Jeg vil heller late meg her jeg :D
Bertha Skrevet 29. juni 2003 #90 Skrevet 29. juni 2003 Jeg må også innrømme at jeg foretrekker å late meg... *dovenslask* Men vi kan jo alltids ta en mental sykkeltur inn i en virtuell gullepleskog? Legger meg tilrette under parasollen her, jeg. Må jo ha ordentlig ro og fred for å konsentrere meg. Kom igjen, Ruby - du er vel med???
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #91 Skrevet 29. juni 2003 DET var lurt Bertha!!! *Latesegsykle*
Litago Skrevet 29. juni 2003 #92 Skrevet 29. juni 2003 Er det noe folk er flink til her så er det å ta mentale turer inn i virtuelle verdener. Eller oppsøke ro og fred ved hjelp av ymse øvelser eller innhaleringer....... Say no more. Peace and love!
Væren Skrevet 29. juni 2003 #93 Skrevet 29. juni 2003 *Røyker fredspipe med en hawairose i ulla bak det venstre øret* Peas and love, everybody! Erter og kjærlighet!
Bertha Skrevet 29. juni 2003 #94 Skrevet 29. juni 2003 Fredspipe? Hvem er det du har kranglet med, Væren? *klar for en saftig historie*
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #95 Skrevet 29. juni 2003 *Peace Man* *Hvisketiske litt til Bertha om hvor vi er og hva som foregikk her for ca 35 år sia*
Bertha Skrevet 29. juni 2003 #96 Skrevet 29. juni 2003 Jo, men... 35 år siden, Tispa??? Væren va'kke gammel nok til sånt no' da...! :o Men når jeg tenker meg om, så har jo sauer generelt sett et helt naturlig forhold til gress!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #97 Skrevet 29. juni 2003 Jo, men... 35 år siden, Tispa??? Væren va'kke gammel nok til sånt no' da...! :o Itte je hell!
Ruby Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #98 Skrevet 1. juli 2003 Jeg må også innrømme at jeg foretrekker å late meg... *dovenslask* Men vi kan jo alltids ta en mental sykkeltur inn i en virtuell gullepleskog? Legger meg tilrette under parasollen her, jeg. Må jo ha ordentlig ro og fred for å konsentrere meg. Kom igjen, Ruby - du er vel med??? Jepp, er alltid med jeg, det er derfor jeg er her.... *forbereder seg mentalt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå