Litago Skrevet 23. juni 2003 #61 Skrevet 23. juni 2003 *kikker på klokka og trommer med fingrene* Jøssamega, kommer de ikke snart da? Nei, dette gidder vi ikke Revetispa. Det er tross alt Sankthans og greier. (selv om de folkene som bor her ikke vet hva det er....) La oss stikke en tur til kysten mens vi venter! Kanskje vi kan tenne på et bål et eller annet sted? Da får vi garanterte besøk av "our heroes, the firefighters". Mye pent å se på blandt den gjengen.......
Væren Skrevet 23. juni 2003 #62 Skrevet 23. juni 2003 Nå nærmer vi oss visst flyplassen! Fasten seatbelts!!! Inn for landing!!! Å, jeg gleder meg som et barn til å komme på SFO og treffe Litago og Revetispa igjen! De skal få en kjempeklem!!! De står vel ytterst på rullebanen og venter på oss, tenker jeg! Kanskje de har tent bål på rullebanen for å feire st. Hans og ønske oss velkommen?! *tømmer pærebrusdrinken og fester sikkerhetsbeltet* AUÆHHHHH!!!! :o TUUURRR--- BBB----UUU----LLLLL----EEEE---NNN---SSS!!!! *riste-riste*
Bertha Skrevet 23. juni 2003 #63 Skrevet 23. juni 2003 F-f-f-fyy-t-t-t-te-rakk-k-k-ern! *skrangler i gjekslene* Øøøøh-øy! Hvem startet bølgemaskinen allerede? :o Litagoooooo......!?! Hjææææææællp! DUNK! Puh... Endelig nede! *gliser bråkjekt*
Væren Skrevet 23. juni 2003 #64 Skrevet 23. juni 2003 PUH!!! Det var friske saker, gitt!!! Nå fikk vi ristet liv i pinnakjøttet, ja! Neimenn!!! Hvem er de to utålmodige skikkelsene som står der borte og tripper? LITAGOOOOO!!!! REEEVETISPAAA!!!! :D JUHU!!! *vifter frenetisk med venstre forbein* Here we are, you know! Finally over here! *Klemmer livskiten ut av reven og kua*
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #65 Skrevet 23. juni 2003 Heiaaaaaaaaaaaaaaaa Blir helt blå av all klemminga, jo! Nå tenner vi et skikkelig StHansbål dere, så kan Pitter'n og Viggo varte oss opp.... Og så Keanu da...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #67 Skrevet 23. juni 2003 Det er dessverre tomt LilleBille... Dvs, det er masse igjen, men nå lukter de riktig ille. Ikke vær lei deg du, for Litago kjenner en kar som driver med reketråling oppover kysten her. Du får sikkert bli med ham, ikke sant vel Litago?
LilleBille Skrevet 23. juni 2003 #68 Skrevet 23. juni 2003 Finner frem svømmevesten og er klar for båttur når som helst...
Bertha Skrevet 23. juni 2003 #69 Skrevet 23. juni 2003 Schlæppa' da. Seteradene 34A-C ble satt av til kasser med nykokte, lettsaltede reker fra Reinhartsen i Kristiansand. Vi har så det holder ut uka, skulle man tro. Slafs i vei, Lillebille! Næmmen, der er jo Tispa og Kua vår jo!!! *kleeeemmmmme* Men hvor er turbussen henne? For vi skal vel rett på fest vel?
Litago Skrevet 23. juni 2003 #70 Skrevet 23. juni 2003 Turbuss? :o Du e'kke i Norge nå vet du Bertha. Har bestilt limousin jeg. En veeeeeldig lang en, men plass til oss alle! Med pærebrus-bar........... Ååååå så deilig med norske reker! Ingenting er som norske reker!!!!!!!!! Du må ta en tur med den lokale reketråleren LilleBille, men du få neppe oppleve noen reker der....... Krabber derimot! Synd det er utenfor krabbesesongen, men kapteinen er jo kjekk uansett! Hva vil dere se først? *tar på seg guide-capsen*
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #71 Skrevet 24. juni 2003 *Jeg vil ta trikken* *Jeg vil ta trikken* *Jeg vil ta trikken*
LilleBille Skrevet 24. juni 2003 #72 Skrevet 24. juni 2003 Båt med kjekk kaptein... -- kan klare meg uten reker jeg da.... :oops: (Men Bertha har sørget for at det er litt å spise....) ...
Bertha Skrevet 24. juni 2003 #73 Skrevet 24. juni 2003 Man blir jommen tørst gett, av all den salte maten. *raaap* Får helle innpå desto mer pærebrus da... Shhhhhhh..... Ups! Koordineringsevnen holder visst ennå ja. Men nå er jeg lei av å spise hele tiden. Lurer på hva slags underholdning som Litago har ordnet til beach-partyet....? Åh, en palme! Nei, to - tre - masse palmer! Ai låv itt!
Væren Skrevet 24. juni 2003 #74 Skrevet 24. juni 2003 Dette er livet! Har bare kjørt limo en gang før i livet, jeg, men denne er minst 15 ganger så laaaaaaaaaaang!!! *lener seg tilbake og leker storsau med pærebrusglasset i hånden bak de sotede vinduene*
Bertha Skrevet 24. juni 2003 #75 Skrevet 24. juni 2003 Hva med litt stemning i bilen, jenter? *tar frem reisebanjoen* Pling-pling-plang-klonk *kremt* *hark* IIIIIIII LOOOOOVVE NOOOORWEEEEGGIIIAAN COOOUNTTTRYYY..... :o :o :o Næmmen jøssenavn, hvorfor ble alle så stille plutselig???
Væren Skrevet 24. juni 2003 #76 Skrevet 24. juni 2003 Det er fordi vi er stumme av beundring, Bertha! Ante ikke at du kunne spille banjo, vet du!
Bertha Skrevet 24. juni 2003 #77 Skrevet 24. juni 2003 Åh! Tusen takk, Væren. Da tar jeg likegodt en til... Pling-pling-pling-klonkkk *må stemme litt, for å imponere enda mer* Uuuuuuut mot haaaavet......!!
Litago Skrevet 24. juni 2003 #78 Skrevet 24. juni 2003 Oki, - nå er vi fremme på Market Street. Alle hopper ut! Har bestilt egen Cable Car (gammeldags trikk) til oss! Alle omboooord! Jada, jada, jada Væren, - det er helt i orden at du henger på utsiden. :D På høyre side passerer vi Union Square hvor alle de ekslusive kjente designerne har egne butikker. Hoooooold dere fast!! Nå går det oppover!!!!!!!!! Ouuuuups! :o Og nedover! Enda mer nedover! Kan det bli brattere nå??? :o Opp igjen! *ser at Revetispa sklir ut av vognen og drar henne inn igjen* Puh! *tørker svette* På toppen av den siste bakken: Ser dere Alcatraz der ute? Nååååååå går det nedover igjen! Weeeeeeee! Norsk flagg til høyre: Sjømannskirken! Og så er vi fremme! Fisherman's Wharf som alle turister vil besøke ligger rett her borte! Men skal vi gidde å gå dit? *rister på hodet* Rett oppi gaten her ligger North Beach distriktet. Kjent for koselige restauranter, pubber og nattklubber. Vi vil heller dit, ikke sant??? *nikke, nikke, nikke, nikke*
Gjest Kira Skrevet 24. juni 2003 #79 Skrevet 24. juni 2003 Shpongle ... Titter innom her, jeg. Hvordan har dere det? Dere virker veldig stresset her. Og kjære ærebødige ku. Du må stresse ned litt. :-? Vi vil ikke ha skummet melk enda, skjønner du. Egentlig snakker jeg bare for meg selv her nå, jeg vet ikke helt med de andre enda. Noen som vil ha milkshake med en dært flekk på? 8) Oi! Hvem lå under trikken? :o
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #80 Skrevet 27. juni 2003 Hallo??? Er det her dere har gjemt dere??? :Holde seg for hodet: Fyttikatta for en hangover jeg har.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå