Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #21 Skrevet 18. juni 2003 :D *smiler pent til Revetispa* Hei, fru Rev! Har du litt brus til oss? Ikke med orgelsmak, men med pæresmak? Såklart!!! *Spandere raust på Englemamma* *Hvisketiske* Har dere hørt det aller siste eller??? Litago er ei KU!!!!
Litago Skrevet 19. juni 2003 #23 Skrevet 19. juni 2003 *gulp, gulp. gulp* Ramla visst litt langt nedi den pærebrusflaska til lunsj jeg* :oops: *kave, kave, kave* Men NÅ er jeg klar altså! *hikk* :D Noen som vil høre det verste ryktet eller????????? *hviske, tiske, hviske, tiske* Revetispa er ingen rev, hun er en ku!
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #24 Skrevet 19. juni 2003 SISTE: Litago er kul! Synger: *Wish they all could be Californian girls* Kan ikke du sende meg en flybillett da vennen???
Litago Skrevet 19. juni 2003 #25 Skrevet 19. juni 2003 Fyyy flate Revetispa! Du loooooovte å holde dette for deg selv du! Dessuten er det ikke sant engang! Så det så!!!!!!!!! Men hevnen er søt....... Hehe! *snur meg med et bredt glis og kaster meg opp på surfebrettet.*
Litago Skrevet 19. juni 2003 #26 Skrevet 19. juni 2003 Her er billetten din vennen min! (håper hun ikke sjekker den og ser at det er en engangsbillett til England midt under reve-jakten!)
Litago Skrevet 19. juni 2003 #27 Skrevet 19. juni 2003 Neida! Bare tullet jeg. :D Vil veldig gjerne ha besøk jeg alstå. Også kan du bli sånn Californian girl med langt lyst hår, enda lengre ben, oppblåsbare pupper og lepper, masse Botox og null bodyfat! Det blir schtiiiiiilig det!
Tilde Skrevet 19. juni 2003 #30 Skrevet 19. juni 2003 Juhuuu! :D :D Jeg vil også bade! Reker og andre godsaker tar jeg etterpå! *vrikker lystig på dotten og hopper uti*
Tilde Skrevet 19. juni 2003 #31 Skrevet 19. juni 2003 VRÆÆÆÆÆL!!!!!!! Iiiiiiiisssskaaaallltttt... iiiissskaaallllttt...... Tror jeg får krampe... HYYYYYL!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #33 Skrevet 19. juni 2003 Her er billetten din vennen min! (håper hun ikke sjekker den og ser at det er en engangsbillett til England midt under reve-jakten!) Har det blitt farlig å være KU i England under revejakta også nå???
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #34 Skrevet 19. juni 2003 Neida! Bare tullet jeg. :D Vil veldig gjerne ha besøk jeg alstå. Også kan du bli sånn Californian girl med langt lyst hår, enda lengre ben, oppblåsbare pupper og lepper, masse Botox og null bodyfat! Det blir schtiiiiiilig det! Ja... jeg må nok minst ta en Pamela.... og så nytter det ikke med Brazilian... må nok ta en Hollywood.... *Græbber med meg en dunk rød pærebrus før jeg kaster meg på flyet* Sorry jenter... festen er flytta til Stillehavskysten et sted!
Tilde Skrevet 19. juni 2003 #35 Skrevet 19. juni 2003 Hvis du er en rødkodlet ku så kan det visst være farlig... Mange gamle lorder som ikke ser så godt... *flater ut godt innpakket i håndklær på en strandstol"
Tilde Skrevet 19. juni 2003 #36 Skrevet 19. juni 2003 Bai bai tispa! Fortsetter festen alene jeg. Men disse rekene så litt "vissne" ut...Hmmm.....fins det ikke noe annet snacks her mon tro?! Juhuu! :D En skål med bamsemums! *mumse mumse*
Litago Skrevet 19. juni 2003 #37 Skrevet 19. juni 2003 Kan dere ikke komme hele gjengen da? :D :D :D :D :D :D Blir borte litt. Skal ut å kose med en hest. :o Men regner med å være tilbake før dere lander. Det tar tross alt litt tid.........
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. juni 2003 #38 Skrevet 19. juni 2003 *Huldra svinger innom festen for å si hei og prate med alle de andre englene, særlig Brad* Liker ikke reker, men er glad i hvitvin, så jeg har med masse hvitvin! Varmt og deilig å ligge ved bassengkanten! Dete var kos!
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #39 Skrevet 19. juni 2003 Forresten jenter... Viggo ble med meg Dere får dele på Pitter'n, dere
Gjest Cruella Skrevet 22. juni 2003 #40 Skrevet 22. juni 2003 OOOPPPSSSss...Revetispa, Viggo kom, men han forlater festen med meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå