Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #41 Skrevet 22. juni 2003 Du Lisa-Beth.... Jeg tok med meg Viggo til California for å besøke Litago på torsdag jeg altså!!! Så vil du ha'n får du komme hit og ta'n!!!!
Bertha Skrevet 22. juni 2003 #43 Skrevet 22. juni 2003 Hvorfor er det ingen som spør etter reker og pærebrus lenger? *liste-liste* Har ikke spist middag i dag. Da tar jeg med meg godsakene bort her i kroken så lenge, jeg... *slurpe-slafse-knaske-tygge-slurpe-slafse-knaske-tygge*
Væren Skrevet 22. juni 2003 #44 Skrevet 22. juni 2003 *setter seg i kroken sammen med Bertha og gnafser reker* Mmmm.... Reiks are good!!!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #45 Skrevet 22. juni 2003 Hvorfor er det ingen som spør etter reker og pærebrus lenger? Kankje fordi jeg ikke spiser reker? Fordi det holder lenge med Viggo? Fordi jeg har en sekk bamsemums? og fordi jeg tok med ei diger kanne pærebrus på flyet??
Bertha Skrevet 22. juni 2003 #46 Skrevet 22. juni 2003 Viggo meg her og Viggo meg der... Men Bamsemums???? :o Du kan da ikke sitte der med en hel sekk helt alene vel? Stakkars deg! Skal jeg og Væren avlaste deg litt, kanskje? *uskyldig blikk*
Litago Skrevet 23. juni 2003 #47 Skrevet 23. juni 2003 Velkommen til California! Kast av dere skoene og slipp løs håret! Hvis alle ser rett frem så ser dere Japan. Ihvertfall hvis dere er veldig langsynte og har god tro. Til venstre har dere Los Angeles og San Diego og til høyre San Francisco. Bak dere ligger Sierra Nevada. Nærmeste pub med bamsemums og pærebrus er rett rundt hjørnet! Enjoy!
Gjest Revetispa i.i. Skrevet 23. juni 2003 #48 Skrevet 23. juni 2003 Kom du Bertha, og ta med deg Væren også, og alle de andre. *Hvisketiske med Litago om hva det koster å chartre et fly* JAA (Joyful Angels' Airways) rute 5463 fra KG Airport til SF har avgang klokken 11.00. Utgang Perleporten. C Ya!! PS Ta med mer pærebrus PPS Husk Pitter'n PPPS Ta med rød pærebrus også PPPPS ... Og brunost og knekkebrød i tilfelle lenghjemsel
Bertha Skrevet 23. juni 2003 #49 Skrevet 23. juni 2003 Berthas situasjonsrapport fra kabinen på flight JAA5463: De bakerste seteradene måtte før avgang tas ut for å få plass til all bagasjen. Det vil primært si badetøy og agurkstoler, samt kassevis med pærebrus, ekno og bamsemums. Helt innerst anes også et par gåstoler - hva nå det måtte bety? :o Det var så mye lyd ved takeoff at kapteinen låste døra til cockpit med streng beskjed om å dempe musikken. For en treiging... Vi spiller ufortrødent videre på siste CD til Tom And the Rølpers - full guff! *rai-rai* Pittern er flyvert, og suser glisende rundt med et brett med pærebrus. Gjett om det er mange bestillinger! Han har også tatt med seg et par kamerater som garantert kommer til å falle i smak over there. I tillegg har noen låst seg inne på toalettet, men det er jeg ikke helt sikker på hvem er....? Det kommer mystiske knaselyder der inne fra. Inntil videre må resten av oss knipe igjen. :oops: Forøvrig er flyet fylt til randen av feststemte engler med sol, sommer og party i blikket. En stor takk til Litago for gjestfrihet og flott initiativ!
Ruby Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #50 Skrevet 23. juni 2003 I tillegg har noen låst seg inne på toalettet, men det er jeg ikke helt sikker på hvem er....? Det kommer mystiske knaselyder der inne fra. Inntil videre må resten av oss knipe igjen. :oops: :oops: Det er nok meg som er den skyldige der, jeg er så ille glad i peanøtter skjønner dere, og en pose er ikke nok for meg. Ikke vær sure da, for at det ikke blir noen peanøtter på dere.....
Væren Skrevet 23. juni 2003 #51 Skrevet 23. juni 2003 :D Dette er livet! Har drømt om en sånn tur så lenge jeg kan huske! Og tenk at jeg skulle få alle småenglene mine med meg, da! Litago, dette skal jeg aldri glemme! Du verden, som du fikser opp for oss! *legger hodet bakover i setet og nyter musikken og de nøgne flyvertene som suser omkring og yter fantastisk service* *SUKK*
Litago Skrevet 23. juni 2003 #52 Skrevet 23. juni 2003 Står på SFO med norske flagg og venter..... .....og venter...... .... og venter.... :-? Kommer dere ikke snart da?????
Gjest Cruella Skrevet 23. juni 2003 #53 Skrevet 23. juni 2003 Kjære Litago, er så lite kjent over there at for meg betyr SFO skolefritidsordning.... :oops: Håper jeg får bli med allikevel.
Væren Skrevet 23. juni 2003 #54 Skrevet 23. juni 2003 Selvfølgelig får du bli med, Lisa-Beth! Jeg tenkte også på Skolefritidsordningen!
Litago Skrevet 23. juni 2003 #55 Skrevet 23. juni 2003 Det er forkortelse for flyplassen i San Francisco! Ligger rett sør for byen. Dårlig med skolefritidsordninger der ja!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #56 Skrevet 23. juni 2003 Og her står jeg da.... på SFO som ikke er skolefritidsordning, med et grepa tak rundt Viggo, og koser meg i det nyyyydelige været sammen med Litago (som muligens er og muligens ikke er ei ku, men det bryr vi oss ikke det spøtt om om sommeren) og venter på et fly stappfullt av engler med påfyll av pærebrus, glede latter, peanøtter og bamsemums.... og så Pitter'n... Ser dere noe til Elvis og Kurt Cobain der oppe??? Eller er de på det andre stedet?
Gjest Cruella Skrevet 23. juni 2003 #57 Skrevet 23. juni 2003 Okei da, Revetispa, hold et tak rundt Viggo.. Så storsinnet som jeg er, har vist det i andre tråder, så får vi dele på ham. Vet også om et par andre kandidater; Keanu Reeves er jo ikke så dum. Men nå vil jeg bade og ha meg en drink, sånn som jentene i Sex og Singelliv! Noen som kan anbefale noe, kremt...er ikke så glad i pærebrus. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #58 Skrevet 23. juni 2003 Jepps Lisa-Beth: Ta den røde pærebrusen. Den både smaker og virker mye bedre!!! Finnes ikke pærer i den vettu
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juni 2003 #59 Skrevet 23. juni 2003 Næh, søren altså ! Har jeg gått glipp av NOK en fest her inne. Dette var jo ekstra sørgelig siden det befant seg reker her og alt, hulk
Bertha Skrevet 23. juni 2003 #60 Skrevet 23. juni 2003 Slapp av Hilde - det er ikke for sent ennå. PLING! *sender Hilde over til California via email* Ta i mot da, Litago.... Catch!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå