Gå til innhold

Nattpatruljen sine funderinger


Nattpatruljen

Anbefalte innlegg

Er fersk på forumet, men går inn i ny fase i livet i disse dager og trenger et sted å ventilere hvor jeg kan være meg selv - fullt og helt, ikke stykkevis og delt!

Har ikke gjort dette før, så jeg forsøker meg frem! :)

Her ved erklærer jeg første blad i resten av mitt liv som åpnet -

velkommen nye venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger opp med status quo:

33 år, separert og bor sammen med Tenåringen, et normalt eksemplar av arten som består av hormoner med armer og bein ;)

Fast jobb og leid leilighet - dette blir basen en stund framover..

Ble dumpet av mannen min for en tid siden, og kjenner at jeg pr i dag er sint på han som gir avkall på ekteskapet og familieforpliktelsene for "å finne seg selv" som han sier det. Har vært innom sorg, savn og fortvilelse - men aksepterer nå at det ikke lenger er oss to - og forsøker å motivere meg selv til å tenke at jeg vil ikke ha han som ikke vil ha meg. Men sårt er det likevel.. Savner for tiden familien hans også, de har jeg hørt lite fra og nesten ikke sett siden bruddet. Hvordan kan man være kjempeglad i noen den ene dagen, for så å ikke engang sende en sms når et "familiemedlem" er trist og har det vanskelig?? Det skjønner jeg nesten ikke... Kanskje det er pga lojalitet til sønn/bror/svigerbror/onkel.

Har gode venninner som sier de ønsker å stille opp for meg, og endel av mine kollegaer har også vært til uvurderlig støtte disse ukene som har gått. Har mye familie rundt meg, og de gjør så godt de kan for meg og Tenåringen.

Har kommet til et punkt der jeg føler meg så alene, savnet av hudkontakt og nærhet er stort for tida.. Slo derfor til på en "avtale om å ha en avtale" for kos med en jeg kjenner fra før, men utgangspunktet her er kun møter "når det passer seg slik", ikke for å innlede et langvarig forhold.. DET er jeg ikke klar for! Gikk inn i dette med viten og vilje om at dette er for å kjenne litt på bekreftelsen av at Jeg er OK, uten å måtte løpe på byen for å treffe vilt fremmede. Det tar litt av fokuset bort fra han som forlot meg, og det er deilig å være ukonsentrert!

Dagens opptur:

Har jogget meg morgentur på 50 minutter, og det kjentes ut som at jeg hadde kunnet løpe enda lenger! Formen blir definitivt bedre av å ha mer tid til meg selv, for meg selv.

Dagens visdomsord:

Ingen kjenner dagen før sola har gått ned..

Hadde en kjempeflott start på dagen, men gikk på en smell da jeg fikk separasjonspapirene i handa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en natt som blir søvnløs her på huset. Jobber i et stødig vaktlag denne natta, så ting kjennes trygt og godt.

Sliter med søvnen mellom nattevaktene for tida, sover max 4-5 timer og det blir jeg veldig sliten av i lengden. Sovner fort, men våkner og klarer ikke å sove mer når jeg alt er våken. Kanskje det er mørketida som tuller med meg? Har endel jobbrelaterte bekymringer rundt praktiske ting for tida, så jeg har bestemt meg for å avvente til jeg har fått klarhet i dette før jeg bestemmer meg for å evt skifte beite - men på sikt må jeg finne på noe annet om jeg ikke får orden på sovinga. Hva vil jeg evt bli? Hmmm.. Tanken må modnes!

Kjenner jeg har gått over i lilla modus og er veldig klar for advent i år. Må pakke ut siste rest og få tømt den boden min.. Og i allefall finne fram adventsstake og julekalenderen som Tenåringen etterlyste her om dagen :) Så stor, men samtidig opptatt av at ting skal være som de alltid har vært. Lite blir uttrykt om tanker rundt separasjonen fra den unge, men mammaen kjenner på det at hun får litt ekstra omsorg - gjennom en som ikke like villig er ute hele kvelden som før.. Det er en flott Tenåring jeg har i hus, håper og tror han har fått med seg gode verdier i sin ryggsekk. Kjenner jeg har dårlig samvittighet for at han måtte gjennomgå dette å måtte flytte fra Stefaren som han var så glad i - men jeg kan ikke tvinge meg på Mannen som ikke vil ha meg.

Har vært hos nav med papirene for dobbel barnetrygd. Bestemte meg for den ydmyke fremgangsmåten, og fikk denne gangen god service - og en tredje tolkning av regelverket som støtter min grunntanke om systemets oppbygging.. Ser ut til at Tenåringen får en god utbetalning i ettertid for de ukene som har gått - kjedelig når det er NÅ vi har dårlig råd!!

Dagens opptur: Har fått uventet masse skryt for å være flott på bildene fra julebordet - tror ikke de vet hvor glad jeg blir for de gode ordene :) Takk, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme og syk i dag, det er nok kombinasjonen lite søvn og stress som er årsak.. Så i kveld blir det en rolig fredag foran tven helt alene. Det blir godt!

Ville bare få ned de siste dagenes opptur: hyppige tilfeller der jeg og Bestevenninna ringer hverandre når den andre tenker på å ringe :) Er så glad for mine gamle venner som kjenner meg godt og liker meg likevel - for den jeg er på godt og vondt.

Har også fått bekreftet det en annen eks har sagt tidligere: "Det er bare tull at gutter vil være kompisen din, du er ei flott dame som de til syvende og sist ønsker seg til sengs med!". Jeg har mange ganger måttet bite i meg min naivitet, for han har hatt rett mens jeg har tatt feil gang på gang.. Og det irriterer meg, jeg vil ikke ha sex med alle gutta som jeg liker og synes er morsomme å tilbringe tid med. Spesielt ikke om de er etablerte på alle ender og bauger, det virker ikke som om enkelte har samvittighet for sine livsledsagere i det hele tatt - mens jeg sitter med dårlig samvittighet overfor henne bare fordi vi har møttes på cafe! Kjenner jeg blir skuffet når jeg tror en venn er en venn, men så har den andre en skjult agenda.. Ikke kast bort tiden min, jeg vil behandles med respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Hadde skrevet så masse, og så ble det bare borte foran meg fordi jeg kom borti noe!!!

:frustrert:

Tar igjen og skriver litt senere, kjenner jeg har behov for mine 4t med søvn etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke huske helt hva jeg hadde skrevet tidligere i dag, men jeg får gjøre mine nedtegnelser ut fra hva som er viktig for meg i øyeblikket..

Ble så happy da jeg fredag fikk en telefon fra Elskeren etter at han hadde vært på julebordet - "kan jeg komme hjem til deg?" Hadde ikke ventet at han skulle komme til meg, og de siste dagene har han vært noe distansert/fjern.. Det er vel hans privilegie å ikke svare på meldinger, vår løse avtale tilsier ikke ringing, sms eller kosemose i hytt og gevær - det er vel mer for et forhold å regne da.. Men jeg tenker på han mer enn det jeg trodde jeg skulle gjøre, er så glad for den gode kjemien på alle områder. Godt å føle seg flott og prøve ut nye ting, være 100% ærlig og ikke være stresset i nærheta av Han. Hadde selskap til langt utpå ettermiddagen.. :rødme: Godt at vi begge er kosete av oss i utgangspunktet, det er DEILIG å ikke våkne og se rett i en rygg, men heller to søvnige øyne og et stort smil, to armer som trekker meg nærmere og holder meg tett inntil.. Fantastisk å være så ukonsentrert som jeg er for tida..

Eksmannen er et annet kapittel. Møtte han såvidt pga praktiske ting - snakker ikke til meg om oss eller bruddet om jeg ikke tar det opp først. Har imidlertid sagt til han nå at jeg har gitt han opp, og det for en stund siden. Hadde ikke noen kommentar til det heller. Hvordan i all verden fikk jeg han til å snakke med meg før? Hvordan trodde han at han skulle klare å holde på min oppmerksomhet når han stenger meg ute og ikke lar meg ta del i hvem han finner ut at han er? Men hans oppførsel gjør oppgaven "glemme" enklere enn det kunne ha vært, så lenge jeg ikke forstår han og han holder seg borte, går det av seg selv..

Jeg er fortsatt trist over å ha gått på tryne i mitt livsprosjekt - for det var en av de etablerte sannhetene i livet mitt som nå er totalt forandret, jeg hadde giftet meg en gang for alle.. Til tross for våre "ting" hadde jeg en god hverdag sammen med han - men mangelen på kommunikasjon, fellesskap og lite tosomhet i forholdet klarer jeg meg nok uten i den nye hverdagen.

Dagens hverdagsgleder:

Hjalp mormor med praktisk ting, hun har kommet over det at jeg nå er separert og er bare trivelig og pratsom igjen..

Elskeren ringte, bare for å høre hvordan dagen min hadde vært! :jepp: Jeg som hadde bestemt meg for å gi han luft, ikke være masete.. Gjett hvem som har lyst å stikke innom på ettermiddagsvisitt i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skikkelig ute og sykler med den døgnrytmen min igjen.. Har akkurat startet på en skikkelig langfri-periode, og dagen i dag startet ikke før i 12-tida hos Elskeren etter mange timer med søvn og litt kos. Nå begynner klokka å bli mange, men jeg er ikke trøtt - så det blir vel også litt husarbeid unnagjort før jeg finner loppekassa :sjenert: Det trengs, og det er hyggelig å ha ting unnagjort torsdagen før helga når Tenåringen er hjemme og vi bare kan kose oss!!!

Dagens refleksjon:

Begynner nå på 4. dagen i desember, og også i år forsøker jeg på en shoppefri desember.. Ikke det at jeg ikke handler i det hele tatt, men jeg pleier å ha en måned hvor jeg ikke kjøper klær til meg selv..

Unntaket er sokker og undertøy og ting jeg evt lager selv! Gaver er også tillatt, så pengene jeg har fått i gave av den eldre generasjonen blir å gå til nye bukser og undertøy.. Etter innsatsen i 2008 har jeg redusert kroppsmassen såpass at det ser ut til at jeg har lånt mormors' bh, og det er triste saker å ha slakk i bh'en for ei dame som har havnet i singel-kategorien!!!

Erfaringene fra i fjor var at det gikk helt greit å ikke handle meg klær på en måned, jeg hadde bare noen episoder der jeg sto med billige bomullsgensere på H&M som jeg ikke tok med meg til kassa. Greit å reflektere over eget forbruk innimellom - synes i allefall jeg!!

Dagens gode gjerning:

Gledet naboen med et brød fra fryseren så han og ungene får hjembakt brød til frokosten i morgen - han er en koselig kar som trenger litt omsorg midt i eksamensperioden! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta det siste først; nabo P takket veldig for frokosten han og ungene fikk brød til! :) Koselig med litt takknemlighet for gode gjerninger og overraskelser.

Har starta helga i rolig modus - la meg før RBK hadde spilt ferdig kampen sin, Tenåringen lurte på om det virkelig var nødvendig at mammaen satt og halvsov i sofaen.. hehe, jeg ble sendt til sengs!!! :fnise:

Det ble lite søvn natta før, selv om jeg satt her våken i ensom majestet.. Facebook har en egen evne til å holde meg våken litt for lenge, men jeg kom i kontakt med en jeg ikke har snakket med på lenge - koselig det i utgangspunktet. Etter å ha chattet litt, beskriver han plutselig, ut av intet hvordan min neste type kommer til å se ut, sier videre at han får opp informasjonen i bilder.. Kort fortalt, han spør om han kan ringe meg. Koselig å prate med denne karen som jeg kjenner fra mange år tilbake i tid, vennskapelig oppdatering av livene våre.. Han forteller meg videre endel fra ekteskapet som jeg ikke har fortalt noen, at Eksen kommer til å ønske meg tilbake.. Spør meg om hva jeg kommer til å gjøre da, hva jeg ønsker meg i en mann - av et forhold.. Sier at han godt kan komme på besøk så han kan gi meg flere svar på mine spørsmål, og DET tror jeg jaggu at jeg skal takke ja til!

Tenker at jeg inviterer han over hit når Tenåringen er hos faren neste gang!

Har ikke store planene for helga, utover å lage noe godt til fredagsunderholdninga i kveld + se kampen Tenåringen spiller i morgen tidlig.. Har en halv plan om å kjøpe noen julegaver i morgen, bruke de gavepengene fra mormor/oldemor i allefall så DET er unna vei og vi kan konsentrere oss om det som skal handles til andre når lønninga kommer. Søndag er det basketkamp som jeg og venninne I blir å dra på, muligens med Mannen i huset. Kommer ikke til å se noe til Elskeren i helga, han har besøk av familie og kompis, men kanskje til uka :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter!

Gikk på en liten nedtur i går kveld, kjente på litt av problematikken rundt min søvnløshet når jeg er alene - får meg ikke til å gå til sengs i vettig tid!

Savner nærhet, bli holdt rundt, det å være elsket for den jeg er.. Det er deilig med begjæret og impulsiviteten som følger med Elskeren, men når jeg får for mye tid alene med mitt eget hode blir jeg gående og gruble - og det er ikke noe særlig! :tristbla: Fikk om ikke annet luftet dette via sms med min gode kollega A som trøstet og motiverte meg etter beste evne, og jeg fikk meg til slutt noen timer på øyet.

Gikk meg en liten kveldstur for et par timer siden, skulle innom Eksmann med noen ting.. Kjente jeg fikk "vondt" i magen da jeg gikk gjennom min gamle gate og så bilen stå på sin vante plass. Hva om han hadde besøk av ny dame?? Ingen åpnet.. så jeg la tingene igjen og bare gikk. Litt lettet, men også litt trist. Hadde tenkt å fortelle han ting jeg har grunnet på gjennom helgen, men jeg får ta det om jeg får noen minutt med han alene en gang.

Ønsket å si at jeg har tilgitt han for å ha såret meg, og ønsker at han snart finner det han søker etter - at han får det bra videre i livet.

Jeg synes fortsatt det er trist å ha investert så mye tid og energi i en fyr som gir seg allerede, jeg hadde sett på dette som et livsprosjekt etter å ha tenkt meg om før vielsen. Det var oss to, gjennom gode og onde dager, sykdom og alt det der.. Men jeg vinner ingenting på å være bitter og det er på tide å takke Eksmann for den livsvisdommen jeg får ut av dette.. Det er alltid noe å lære som er viktig å ta med seg videre i livet. Om hundre år er allting glemt, og nå som jeg har vært skikkelig på bunnen må det jo bare bli bedre!!!

En klok kar sa til meg at "Det er egentlig ikke så verst å bli dumpet, for da kan man ikke angre!" Det er noe i det han sa.. Om Eksmannen kommer og ønsker meg & Tenåringen tilbake i hans liv, vet jeg at jeg kommer til å takke pent nei.. Jeg kan ikke leve med hans hyppige tillitsbrudd, løgner.. Familien hans som har vendt meg ryggen etter bruddet, vårt elendige kjeksuelle samliv.. Det har i tillegg gått et par måneder siden bruddet nå, og jeg har det egentlig bra. Kan ikke ta han tilbake bare fordi jeg er selskapssyk!! Det blir helt feil, JEG fortjener så mye bedre...

Jeg ønsker meg etterhvert en Kjæreste som utfyller meg på alle de viktige områdene.. Som får meg til å le, varter meg opp og får meg til å føle meg som VIP i hans liv, gir meg gåsehud ved berøringer, strekker seg litt lengre for 2-somheten, tar meg med på tur og blir med om jeg har lyst å finne på noe.. Ser virkelig fram til resten av mitt liv, må bare legge disse siste årene på rett hylle så jeg kommer meg videre og blir klar for det som ligger foran meg!!

Jeg kan knapt vente... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Setter fram denne til min nye venn Nessa!

Så hyggelig at du gir deg til kjenne, jeg har lurt litt på hvem andre enn jeg det er som kikker i dagboka.. Skulle egentlig skrive et lite forundringsnotat om emnet nå, faktisk! Har på ingen måte enerett til denne dagboka, fint med noen å kaste ball med - så bare spør om det er noe som bør utdypes.. Det hjelper å sette ord på tingene som rører seg, og jeg er så glad for alle mine som har lånt meg tid, ører og orket å drikke kaffe og te sammen med meg de siste månedene!!

Dagen i dag har startet godt, har jogget en morgentur til deilig energigivende glad-musikk og sett andre mennesker reise på arbeid. Jeg elsker å jobbe turnus!!! Fant de forlagte nøklene mine også, og har fått koselig sms fra Elskeren :romeo:

For å toppe dagen skal jeg besøke mormor, bake brød og lage en tidlig middag til Tenåringen, kikke gjennom julepynteskene og pakke bort det som ikke skal opp i år. Adventstjerna fra i fjor hadde fått seg en bulk, så den blir vel erstattet før jeg pakker bort det som er oppe i år. I tillegg har jeg DREPT engelen min som bodde i glasskulen med snø i.. Jeg tror hun rett og slett frøs i hjel, for vannet hadde sprengt sund hele kula.. Dårlig tegn? Satser på at det er en annen engel som kan ta vare på meg!!!

Resten av dagen? Sniker meg et par timer hos Elskeren og tar ting som de kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott ettermiddag og kveld.. Ble plukket opp av Elskeren når jeg hadde funnet julegaven til meg selv fra den eldre garde. Helt eksepsjonelt, bare nydelig å være i hans armer igjen etter nesten en uke borte fra han.. :duskedame: Sliter om han finner på å avbryte vår avtale nå, kjenner jeg.. Men heldigvis sier alle mine fornemmelser at vi kommer til å se mer til hverandre i allefall en tid fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk Tenåring in the house... Stressnivået steg til ekle høyder da jeg ikke fikk tak i han på telefonen, løp inn i heimen med hjertet i halsen.. Heldigvis var han ikke avsvimt - bare sov tungt! Tilbringer kvelden på sofaen med Ibux innabords, kvalm og svimmel :(

Avsluttet kvelden i går med en koselig melding fra Elskeren, han skrev blant annet at senga var tom for damer som strøk han på ryggen - tolker villt og håper det betyr at han savner meg!! Snille, snille mannen :klemmer:

Edit: skrivefeil

Endret av Nattpatruljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, bare 12 dager igjen til JUL! :jepp: Her må jeg få ut finger'n snart om jeg skal bli klar til den 24de desember!!!

Har hatt en ålreit dag til nå, startet den tidlig da jeg sov og sto opp hos Elskeren. Har spist "julefrokost" med kollegaene som inviterte meg med etter at de var ferdige på jobb - det var koselig! Lunsj med tantegullet, søster mi, Tenåringen og Eksmannen, koselig det! Og jeg har endelig fått ut fingeren og fått handlet litt julegaver, sånt som skal tvers over landet og noe til en som reiser fra byen snart.. Fant gaven til Tenåringen fra oldemora, det var litt av en jobb men vi kom i mål uten å bli uvenner :) Og i tillegg fant jeg en ålreit skalljakke som jeg kan bruke året rundt, så da er min julegave fra mine foreldre også i boks.

Skal kaste meg rundt og gjøre meg klar til lønningspils hos en kollega, det blir sikkert ålreit :skaal: Men får prøve å huske på at jeg skal være supertante i hele morgen, og derfor drikke lurt i kveld. Godt å ha intensjonene på plass om ikke annet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble med de gode intensjonene, det ble litt av en fest og vi hadde kjempestemning..! :kline: Fant meg plutselig på vei til Elskerens hule som selskapsdame for en natt med "bare" armkrok - det var kos!

På vei hjem i dag tidlig gjorde jeg ferdig et par julegaver, har også vært på svømming med den yngre garde.. Kvelden ble tilbringt hos foreldrene mine, så på at lillejenta vår åpnet noen av sine julegaver (litt tidlig pga julefeiring hos den andre familien i år). Koselig å tilbringe tid sammen med henne, det er virkelig noe ekstra å få lov å være tante! Kombinerer mine søvnløse timer med husarbeid som gjør seg selv, og pakking av julegaven til Elskeren :sengekos: i vente om jeg får være med å bruke den..

Har lekeavtale med en kompis og hans barn i morgen, så det blir litt oppdatering over en kaffe mens ungene får herje :) Grei deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den store handle-julegave-dagen i går.. Siste innspurt i morgen tenker jeg, for jeg begynner snart å jobbe igjen. Blir godt med litt fastere struktur i hverdagen!

Tilbringte noen kveldstimer sammen med venninnene fra ungdomsskolen i går, det var skikkelig koselig med det årlige førjulstreffet vårt. Oppdateringer på hverdagsliv, familiekonstellasjoner og unger som vokser. Årets opptelling: 7 barn; 9 mnd - 13 år, 1 nyseparert, 1 med ny kjæreste, 1 med kjæreste under oppsigelse, 1 uten noen som helst forandring i hjerte statusen, 2 par som fremdeles har det flott sammen :)

Snakket med Elskeren på tlf i dag.. Han er bekymret for om jeg tenker for mye og for langt fremover når det gjelder oss, at jeg skulle ønske meg mer enn det han kan være med på. Har berolighet han med at jeg ikke klarer tanken på kjæreste nå, er veldig fornøyd med tingenes tilstand slik verden er nå.. Vi har om ikke annet en avtale på å utforske litt på julegaven han fikk sammen, boblevann og bildebok slo an! :nissekonekyss:

Snakket med Eksmann for noen kvelder siden, og da han gikk var det bare godt. Var ikke lei meg i det hele tatt, kjenner at jeg har fått lukket dørene og akseptert at det nå er meg og Tenåringen som skal leve livet sammen. Han er hjertelig velkommen til å fortsatt ha kontakt med oss, men noe tett og nært vennskap er jeg ikke interessert i å ha.

Skal komme meg ut på en liten løpetur nå, har kastet bort hele dagen på å være fyllesyk.. Senere i kveld skal det lages julekort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at du er raskere med oppdatering enn meg selv :popcorn:

Å takk for Kaffen ;) Følger med ennå, har bare vært hektisk med en syk tass å julegave handling her også!

Ser at man ikke legger fra seg bekymringer når barna har vokst seg til å er syke! Man slutter vell aldri å bekymre seg for sine søte små :)

Syntes ikke du trenger å legge noe til eller fra! Skriv om dagene dine som du vil! Det jeg syntes er så greit med å skrive dagbok er at man kan få ut tanker, bekymringer og klager uten å a hensyn til noen foruten deg selv ;) Sånn nesten hvertfall :bond:

Når skal den hemmelige elskeren bli en kjæreste da? :hjertesmil: Kjæreste matriell? Eller bare Kose matriell? Gleder meg til å høre mer!

Btw, Riktig god Jul :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god jul til alle! :nissevink:

Bare timer igjen til jeg endelig har juleferie.. Gleder meg som en ulv til friuke nå. Må ta en kjapp runde over huset med tryllestaven når jeg kommer hjem om jeg klarer å holde øynene åpne - men drar til foreldrene mine på juleferie i etter middag :) Det blir kos med hjemmejul!

Elskeren er fremdeles bortreist.. Vi har hatt et par tlf samtaler, men egentlig litt lite kontakt.. Tenker på han 100 ganger for hver gang jeg sender melding.. Kunne på en måte tenke meg å oppgradere han til kjærestemateriale, men samtidig er det litt godt å være "for meg selv" når jeg ønsker det - kunne feige ut uten å være redd for at noen blir lei seg.. Som menneske er han herlig - har masse godt med seg og er absolutt en kar jeg kunne hatt et langtidsprosjekt med. Seksuelt er alt bare fantastisk, vi har en vanvittig kjemi! Og det tror jeg at jeg skal fortsette å verdsette, uten å presse på mot noen avklaring som helst. Vi har fortsatt vår avtale, men det er ikke superhemmelig lenger - felles venner vet det, og noen stykker til.. Har ikke informert Eksmannen, men han har vel ikke noe med det å gjøre?? Jeg er jo tross alt oppsagt.

Må avslutte her, pliktene kaller... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med et lite dagboknotat - ironisk at jeg som er ett nattemenneske skriver "dagbok"?!

God Jul til både Nessa! & Marianne E som jeg ikke har hilst på før - hyggelig at du legger igjen en hilsen :) Skal se til deg senere!

Har hatt hyggelige dager sammen med La Familia. Jeg sov leeenge i dag og det var deilig etter kun få timer med søvn mellom de siste nettene mine med jobb. Var så sliten i går at jeg gråt mine modige tårer når barnekoret i gudstjenesten på tv sang "En stjerne skinner i natt".. Fikk rettet på sminken igjen før jeg ble hentet til juleferien hos mine voksenpersoner :) Er lettrørt til vanlig, men det der var litt i meste laget, selv for meg!

Tenåringen har vært oppslukt i den bærbare pcen han fikk til jul.. Tydelig at det var den STORE gaven i år, men vi klarte likevel å få han med oss på julebesøk hos den eldre garde av familien vår uten protester.

Jeg er mest av alt glad for god mat og ikke minst kvalitetstid med familien, godt å bare være sammen!!! Er likevel godt fornøyd med julegavene jeg har fått: bøker, klær, tursag, vin, julepynt, hobbysaker, stor musematte (som skal være bra til å spille på), gavekort på kinobillett, spaghetti-beholder fra Alessi (den gamle beholdt Eksmannen), telys, "smykkedame", tørkerull-nisse :fnise: (laget av venninne på 26), kjøkkenhåndklær.. Tror det var det.

Sånn hjertemessig irriterer jeg meg litt over "spillet" mellom kjønnene, lurer på hvorfor Elskeren ikke sender livstegn litt oftere.. Det tar bare 1 minutt, liksom! :sukk:

Andre sender meldinger i hytt og pine, men det er ikke noen som jeg gidder å bruke tid på å savne eller tenke fremover med.. En gammel flørt fra forrige singelperiode har meldt meg til de rareste tidspunkt i det siste, mest fra festlige lag og når han er pusset.. Naboen min er veldig på flørtern på Facebook, og så er det han ungdomskjæresten med flere barn som fortsatt er i forhold som også har mye hyggelig å si når man chatter med han.. En kollega kysset meg intenst da han var på vei til å gå etter ett kaffebesøk..

Hvorfor er det slik at karer som er i et forhold tror jeg er så veldig mer interessert i dem nå som jeg er singel?? Kjenner jeg sliter litt med samvittigheta mi, bare fordi jeg vet at de kan være utro mot jentene sine bare jeg sender 1 sms.. Fatter ikke det, og er skeptisk til Menn generelt etter det de viser... Nei, takke seg til å flørte med de single for en tid framover... Selv om man blir smigret over alle godordene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...