Cuba Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #841 Skrevet 6. januar 2010 Så hyggelig å se dere her jenter Var jo hos JM i dag og hun mente det jeg har tenkt selv. At sengekosen setter i gang rier, men at de stopper pga kroppen kanskje ikke er helt klar osv. Har jo ikke startet spontant av seg selv enda.. Men samtidig sa hun at det jo sikkert kunne påvirke litt da, rier er ikke helt unødvendig. Så.. I kveld skal vi bare slappe av i sofaen med pizza! Satser på en god natts søvn og så tar vi en ny runde i høyet i morgen tidlig Regner med at det blir rier ut av det igjen, men like mye at de stopper igjen. Men det får heller være, får tenke at det kanskje korter inn litt på selve fødselen når den først starter - eller noe.. Ha en fin kveld alle sammen
Viktoria85 Skrevet 7. januar 2010 #842 Skrevet 7. januar 2010 Her er det spennende tider altså Jeg skal logge meg inn å følge med hver dag fremover
thumbalina Skrevet 7. januar 2010 #843 Skrevet 7. januar 2010 Hehe kos dere! Litt misunnelig på at du er i form til å i det hele tatt tenke tanken på Lenge siden jeg har vært i nærheten!! Stakkars mannen er tålmodig! Om ikke annet så blir du litt mentalt klar for riene, når du har litt borti de et par ganger allerede. Satser på at det skjer noe om ikke så lenge da!!
Cuba Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #844 Skrevet 7. januar 2010 Hehe kos dere! Litt misunnelig på at du er i form til å i det hele tatt tenke tanken på Lenge siden jeg har vært i nærheten!! Stakkars mannen er tålmodig! Om ikke annet så blir du litt mentalt klar for riene, når du har litt borti de et par ganger allerede. Satser på at det skjer noe om ikke så lenge da!! Hehe.. Må si at det ikke er superfrivillig da. Og når det er litt "selvpåtvunget" er det ikke den beste sexen akkurat. Men men.. Ja, det er sant! Enda en grunn til å sette i gang igjen Har spist litt frokost nå, så har mannen time i senga kl. 9
pusilus Skrevet 7. januar 2010 #845 Skrevet 7. januar 2010 Lenge siden jeg var inne Det er jo en liten på vei like om svingen nå :rødme: Så spennende Cuba. Ønsker deg lykke til på siste delen av ferden
Cuba Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #846 Skrevet 7. januar 2010 Lenge siden jeg var inne Det er jo en liten på vei like om svingen nå :rødme: Så spennende Cuba. Ønsker deg lykke til på siste delen av ferden Tusen takk, pusilus Skjedde svært lite etter runden i dag tidlig. Litt murring, kynner og et par svaaaake rier i ettermiddag, men ikke noe å snakke om en gang. Mulig vi prøver igjen i morgen tidlig
Britt Banditt Skrevet 11. januar 2010 #847 Skrevet 11. januar 2010 Kom over denne dagboka først nå, jeg Har det skjedd noe her da?
Cuba Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #848 Skrevet 11. januar 2010 Kom over denne dagboka først nå, jeg Har det skjedd noe her da? Heisann! Så hyggelig med et nytt "ansikt" Har nok ikke skjedd stort nei.. Ble litt sengekos i dag tidlig (ca. kl. 6 faktisk - jeg fikk ikke sove ) og har hatt noen tak i løpet av dagen, men nå har det nok stoppet ja. Ikke noe stort sjokk akkurat.
Gjest Arhirwen Skrevet 11. januar 2010 #849 Skrevet 11. januar 2010 litt for at det skal skje noe snart!
Cuba Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #851 Skrevet 14. januar 2010 Så koselig med hopping og heiing I morgen er faktisk termin! Hadde ikke trodd jeg skulle sitte her i dag med mage etter føden-turen forrige mandag. Har vært noen slitsomme og smådeprimerende dager, men nå er det faktisk bedre Klarer å slappe av mer og ta det litt som det kommer. Er tydeligvis ikke mye vi får gjort likevel. Prøvde oss på litt sengekos i går kveld igjen, men skjedde ikke så veldig mye. Noen svake tak kanskje og en del murring. I dag skal jeg i begravelse Gruer meg veldig til det! Er moren til en kamerat/mannen til venninna mi. Hun døde helt "ut av det blå", så kom som et sjokk for alle. Ble funnet død hjemme bare.. Ønsker alle en fin dag
thumbalina Skrevet 14. januar 2010 #852 Skrevet 14. januar 2010 uff da, begravelser er ikke noe hyggelige - men litt bra også å få satt "punktum" for noe å komme seg videre i prosessen.... Termin og greier i morra ja... jeg har fortsatt ei uke igjen her.... i natt hadde jeg mye sterke kynnere, så tydlig at magen driver å forbereder seg her.... spent på når det skjer noe... blir nok mest sannsynlig om natta, siden det er da jeg har disse kynnerene... prøver å sove en del på dagene nå, sånn at jeg får ladet opp litt energi... har en følelse av at jeg kommer til å trenge det! Lykke til videre!!
Cuba Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #853 Skrevet 15. januar 2010 Termin i dag ja! Ikke tegn på noe action foreløpig i allefall.. Mamma hadde termin med meg 15. (august) og jeg ble født 16. Tar gjerne en reprise på den Ellers er det bare å vente ja.. Har det ikke skjedd noe innen mandag/tirsdag kommer jeg til å bli virkelig utålmodig! Ha en fin dag alle sammen
thumbalina Skrevet 15. januar 2010 #854 Skrevet 15. januar 2010 Termin i dag ja! Ikke tegn på noe action foreløpig i allefall.. Mamma hadde termin med meg 15. (august) og jeg ble født 16. Tar gjerne en reprise på den Ellers er det bare å vente ja.. Har det ikke skjedd noe innen mandag/tirsdag kommer jeg til å bli virkelig utålmodig! Ha en fin dag alle sammen Masse lykke til! spennende dager dette! Mamma fikk oss to første to uker før termin, men ser ikke ut til at gener har hatt noe å si så langt for meg i dette svangerskapet.. krysser fingrene for at du har mer "flaks"
Happy Feet Skrevet 15. januar 2010 #856 Skrevet 15. januar 2010 Innom og litt for at det skjer ting i helg! Alltid like spennende å titte innom dagboka di nå om dagen!
Kvist Skrevet 16. januar 2010 #857 Skrevet 16. januar 2010 Ser at ingen har sladra her, bare på facebook, så jeg tar meg den friheten jeg Ei jente kom til verden i dag 08.23. Veier 3470 g og er 52 cm! Gratulerer så mye igjen til dere alle sammen. Og velkommen til verden til vesla. :hoppe:
thumbalina Skrevet 16. januar 2010 #858 Skrevet 16. januar 2010 Grattis så masse!! Håper alt står bra til med mor og barn :rødme: Ser ut til at du fikk rett - den 16. er tydeligvis en god dato i familien din!
Gjest Arhirwen Skrevet 16. januar 2010 #859 Skrevet 16. januar 2010 Turte ikke å si noe før evnt noen andre her gjorde det. Men gratulerer så mye Cuba!
Kvist Skrevet 16. januar 2010 #860 Skrevet 16. januar 2010 Turte ikke å si noe før evnt noen andre her gjorde det. Lurte litt jeg også men en god ting kan ikke sies for ofte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå