Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkna her ligger også med hodet opp, og beina ned.. det vil si, hun ligger ganske sidelengs... hehe.. kjenner mest aktivitet helt nede ved lysken på begge sider... kommer jo til å få en underlig fasong på magen dersom dette er favoritt posisjonen videre hehe..

Spennende med bud da! syns jo snart det er deres tur altså =)

Lykke til!

Hehe! Ja, det kan du si! Får håpe de snur seg med hodet ned innen fødsel da i allefall :P

Hodet var på (min) høyre side og litt ovenfor navelen.

Ja, syns egentlig jeg også! Har fortsatt ikke hørt noe mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe hus i dag heller :( Kom et nytt bud på ytterligere 50 000,- over vårt. Folk er jo helt gale, de skal bare ha huset de har sett seg ut..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke ordnet seg med hus denne gangen heller! Men tiden vil komme! :) Kanskje det er noe annet dere må få i boks først? Bare for å slenge ut en liten alternativ tanke..hehe :)

Håper det står bra til ellers!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke ordnet seg med hus denne gangen heller! Men tiden vil komme! :) Kanskje det er noe annet dere må få i boks først? Bare for å slenge ut en liten alternativ tanke..hehe :)

Håper det står bra til ellers!

:blomst:

Hehe! Selge huset mener du?

Er vel det eneste i allefall, selv om det ikke hadde vært noe stort problem det heller. Hadde egentlig vært veldig greit å funnet et hus snart, for de vi har sett på det er som regel litt som må gjøres før snøen kommer. Og det trenger jo ikke være så altfor lenge til. Hehe!

Ellers ringte det en raring i går som hadde flyttet fra den H****** eksdama og var veldig interessert da. Søstra hans bodde i "byen" her, så da passer det jo veldig bra.

Han hadde mulighet til å komme å se om en uke eller noe da :)

Han spurte om det hadde vært noe interesse. Mannen sa som sant var at det hadde vært litt, men at vi ikke hadde hørt noe mer. Han fyren skulle visst få i gang mølla for oss sa han.

Velger å stole på det jeg :ler:

Ellers er alt bra vet du :) Håper det er bra med deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Selge huset mener du?

Ellers ringte det en raring i går som hadde flyttet fra den H****** eksdama og var veldig interessert da.

Han fyren skulle visst få i gang mølla for oss sa han.

Hehe... blant annet selge huset ja! :fnise: Men det kan jo også være noe annet som ikke dreier seg om hus i det hele tatt. (min alternative tankegang slår til..hehe)

Det er mange rare folk ute og går! :ler: Men så lenge han er interessert, så er jo det eneste dere trenger å tenke på. Hørt noe mer fra han? Blir jo på en måte så engasjert i "jakten" deres, så da er det bare å komme med oppdatering jevnlig! Hehe.. ;)

Håper helgen er fin! Her feirer vi fortsatt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende og kjedelig på en gang med disse budrundene synes, jeg. Det er så spennende mens det står på, men jeg synes tiden går ufattelig tregt frem til budet går ut.. :ler: Dette til tross for at vi har vært igjennom prosessen en hel gang selv. ;)

Men huset "deres" dukker nok opp til slutt skal dere se! Jeg har ikke bladd bakover i boka di, men skulle ikke dere leie ut huset i begynnelsen? Jeg skjønner jo at det er greit å få solgt det når man skal kjøpe seg et nytt også, men jeg forstod det slik at det ikke var noen hast med det? Det er mulig jeg har misforstått litt ;) Har en tendens til å gjøre det ;)

Sånn ellers :hoppe: jeg litt for hvor langt du har kommet! Kjære tid. Jeg synes du snart tar meg igjen, jeg. :ler: 115 dager igjen nå. Og det går nok radig for seg vil jeg tro. Plutselig er det jul, og så kommer jenta di snart! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta: Hehe.. Vi har vel egentlig aldri snakket seriøst om å leie ut. Mest pga vi måtte hatt såpass mye for å dekke utgiftene at det hadde blitt et umulig prosjekt tror jeg.

Men tror nok det skal gå greit å få solgt egentlig - bare den rette dukker opp :fnise:

Budrunder tar på litt ja. Særlig de som går over natten, ødelegger jo alt av søvn :sukk:

Men.. Får håpe det ikke blir så mange runder til nå.

Hehe! Ja, vi er jo på "20-tallet" begge to nå :P Men du runder snart 30 nå da og da er du brått på god vei lenger enn meg igjen ;)

Men satser på at det går fort likevel. Det er så mye som skjer framover nå og brått er det desember, årets koseligste måned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med husbying ja! Håper det ordner seg for dere!

Nå har vi endelig vært på utredning, så håper det ordner seg med en ligen baby for oss etterhvert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med husbying ja! Håper det ordner seg for dere!

Nå har vi endelig vært på utredning, så håper det ordner seg med en ligen baby for oss etterhvert :jepp:

Takk! Det håper jeg også :jepp: Skal se på et eller noe hus i dag. Rekkehus faktisk :P Mannen er absolutt ikke for det, men jeg mener vi bør vurdere det også. Får hus som er en del mindre å gjøre på til samme pris og da syns jeg det kunne vært greit et par år i allefall.

Men han skal bli med å se da, så får vi se :P

Ja, håper virkelig det for deres skyld! Trist at det skal være så vanskelig for noen :( Kjenner et par hvor hun har PCO (tror jeg det var). Hun har blitt gravid en gang, men mistet desverre. Men godt å vite at det er mulig da!

Krysser fingrene for dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klippet ut det jeg skrev i januar/februar-klubben:

Var en tur på sykehuset i dag jeg!

Merket i hele går og i natt at det var blitt mye roligere i magen, nesten ikke noe spark i det hele tatt.

Så fikk med meg mamma inn da jeg ikke hadde noe bil. Etter en times ventetid kom vi inn og fikk se på UL at alt var bra med lillejenta i magen

Trodde vel egentlig at det ikke var noe farlig og at hun bare lå med ansiket mot ryggen eller noe, og det stemte veldig bra :P

Merket også litt mer liv på vei inn og mens vi ventet så føltes litt flaut, men veldig greit å få bekreftet at alt var bra! Så fikk den kommende mormoren se babyen i magen også, noe jeg tror hun syns var veldig rørende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke var noe å bekymre seg over! Holdt pusten når jeg begynte å lese de første setningene! :dåne:

Synes ikke rekkehus er en dum ide, men samboeren min har samme tankegang som samboeren din. Han begrunner det med at naboene kan være støyete o.l. hvis man treffer på de "riktige". I tillegg mener han at man ikke har noe privatliv. Skjønner det på en måte, men så er det slik du skriver også med at det er mindre arbeid, og når det først er noe som må gjøres så er det ikke et helt hus. Og det finnes mange lekre rekkehus med fine planløsninger. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i rekkehus og stortrives! Er ikke lytt mellom veggen i det hele tatt - og jeg syns det er litt trygt å vite at det er folk i nærheten om det skulle skje noe når jeg er hjemme alene.. og vi har ingenting innsyn fra naboene på noe vis. Verken vinduer, verandaen eller hagen. Så kommer nok helt an på huset og beliggenhet.

Masse lykke til i alle fall - og godt å høre at alt var bra med lillejenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Ikke meningen å skremme deg, Arhirwen ;)

Var og så på rekkehuset i dag og kommer til å legge inn bud i morgen :jepp: Samboeren ble positivt overrasket, selv om det for øyeblikket ikke er helt privat på terrassen og i hagen.

Men de ved siden av skal også selge, så godt mulig de nye er interessert i å sette opp en slags glasskjerm eller noe så hjelper det mye.

Den vi så på er endeleiligheten da og det er positivt syns jeg. Var mye muligheter og mye bedre standard enn på de husene vi har sett på i samme prisklasse (og over for den saks skyld).

I 2. etasje er det et lite bad, vaskerom og tre soverom. Mulig vi river veggen mellom badet og vaskerommet og heller har vaskerom i kjeller. Blir litt smalt og avlangt bad bare, men vi får se på det. De ved siden av har gjort det sånn i allefall.

I kjelleren er det også mye muligheter. Bra takhøyde og egentlig ganske klart.

Eneste er vinduene som er for små, men går jo an å bruke et rom som tv-stue/lekerom f.eks :)

Vi håper virkelig på det her altså, så kryss fingrene for oss! :P

Ikke langt til foreldrene mine, gangavstand til byen (mye oppoverbakker hjem da), to matbutikker rett rundt hjørnet og det ligger forholdsvis rolig til. Nærme skoler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten ikke særlig lytt heller. Det er bare badet og trapper som er inntill veggen mot naboen og i mellom er det støpt pga brannregler, så det hjelper jo mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...