Coxy Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1301 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ser på tickeren min at nå er lillebaby ca 10 cm lang. :rødme: Ikke like flink til å følge med denne gangen, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1302 Del Skrevet 20. oktober 2010 Innom og kikker på tickeren igjen.. Dette går unna, allerede 14 cm!! Og jeg kjenner liv!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. oktober 2010 #1303 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Så gøy at du kjenner liv allerede! Når skal du forresten på ordinær UL? Det er jo ikkje mange vekene til no! Eg tippar at du får gutt denne gangen også. Endret 20. oktober 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1304 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ordinær UL 12.november! Hehe, ja kjønnet er jeg jammen meg spent på!! Har alltid trodd at jeg bare kom til å få gutter, men de siste ukene har jeg plutslig fått litt jente-følelse. Men det kan godt være bare fordi jeg syns det hadde vært moro med ei jente også! Blir spennende å se! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2010 #1305 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ordinær UL 12.november! Hehe, ja kjønnet er jeg jammen meg spent på!! Har alltid trodd at jeg bare kom til å få gutter, men de siste ukene har jeg plutslig fått litt jente-følelse. Men det kan godt være bare fordi jeg syns det hadde vært moro med ei jente også! Blir spennende å se! :rødme: Ordinær ultralyd på I. sin bursdag - KULT! Ja, det blir spennande å få vita om det blir gutt eller jente denne gangen. Eg har iallfall skikkelig guttefølelse, av ein eller annan grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. november 2010 Forfatter #1306 Del Skrevet 9. november 2010 Har måttet flytte UL'en nå, så det blir den 18.nov i stedet.. Men det går bra, tida flyr jo, så går fort til det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. november 2010 #1307 Del Skrevet 9. november 2010 Du må oppdatera her inne, så fort du har vore på UL! Er så spent på å høyra korleis det har gått, skjønnar du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #1308 Del Skrevet 10. november 2010 Skal gjøre det!!! Men oppdatteringa kommer nok kanskje i bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. november 2010 #1309 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Skal gjøre det!!! Men oppdatteringa kommer nok kanskje i bloggen! Det går heilt greit, så lenge du oppdaterer! Eg er innom bloggen din innimellom, og skal garantert hugsa på å ta turen innom 18. november! Endret 10. november 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1310 Del Skrevet 13. november 2010 Det må du gjøre! Syns jeg er mindre nå enn det jeg var i forrige svangerskap på samme tida. Egentlig heeelt greit det, altså...!! Og jeg er snart halvveis...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1311 Del Skrevet 14. november 2010 19 uker....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1312 Del Skrevet 14. november 2010 Fra Babyverden, 19 uker: Vekt: 250 g CRL: 15 cm Full lengde: 21,5 cm Et fettlag begynner så smått å legges under huden. Det vil hjelpe barnet å opprettholde riktig kroppstemperatur etter fødselen. Lanugohårene dekker nesten hele kroppen nå. Hos jenter dannes eggceller til den store gullmedaljen under svangerskapet, og er på ett tidspunkt i millionklassen. I motsetning til guttene, fødes jenter med alle kjønnsceller de noen gang vil ha. Innen fødselen vil antallet eggceller minke dramatisk. Hos gutter dannes testiklene i bukhulen (det samme gjelder jentenes eggstokker), og vil først synke ned i pungen nærmere fødselen. Hos enkelte guttebarn skjer ikke dette før etter at de er født, men så å si alle guttebarn har testiklene i pungen innen ettårsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1313 Del Skrevet 20. november 2010 Halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 20. november 2010 #1314 Del Skrevet 20. november 2010 Oi, så fort tida går unna. Gratulerer med halvveis fullført svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1315 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, helt utrolig så fort dette her flyr av gårde....!!! Turbosvangerskap!! Blir nok fort slik da man har andre unger fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1316 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) *dobbel post* Endret 23. november 2010 av Coxy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. november 2010 #1317 Del Skrevet 23. november 2010 Gratulerer med halvveis! Håper alt er bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. november 2010 #1318 Del Skrevet 25. november 2010 Litt treig, men jeej for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå