Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Håper du har fått hentet deg litt inn i helga :) Og ikke minst at S er blitt bedre!

Sender deg en :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Huff, skulle nesten ikke vært lov til å ha verken dagbok eller blogg når man oppdatterer så sjeldent! :fnise: Men nå har jeg hvert fall kommet med en lengere oppdattering i bloggen! ;)

Tror kanskje jeg kommer til å slette denne dagboken her snart..Vi får se! ;) Mer enn nok å holde styr på en av delene, kanskje! :gjeiper:

Har vært litt innom i blant og lest for å holde meg bittelitte gran oppdattert, men ikke tatt meg tida til å skrive noe verken hos meg selv eller hos andre. Så nå var det på tide! Og nå skal jeg ta meg ei lita runde igjen også! ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djiiises..... Ikke rart jeg aldri har tid til å gå innpå her mer..bruker jo timesvis, - hvert fall har jeg gjort det nå!! :fnise: Og jeg som skal på tidligvakt i morgen! :gjeiper: Skal jobbe 7 dager på rad fra i morgen, så er det to uker ferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så fint du er tilbake! :biggrin: Synes ikke du burde slette dagboka, og så synes jeg ikke det er like enkelt med blogg ... :sjenert: Please stay! ;)

:sjenert: Ja, man bruker fort litt for mye tid på KG når man først sitter her ... det er jo en grunn til at jeg ikke er her så mye ... :sjenert:;)

Høres ut som om en 2 ukers ferie er absolutt velfortjent nå snart! :Nikke:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært "flink" og vært innom ofte, så kan man jo faktisk kanskje nøye seg med en halvtime eller kanskje bare noen minutter, - hvis man ikke stikker innom ALLE hver gang... Men, men... Ikke like lett å få tid til alt, og KG får ikke førsteprioritet, kjenner jeg... :sjenert: MEN, litt mer spennende kanskje framover nå, og oppdattere hvis det skjer noe! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært "flink" og vært innom ofte, så kan man jo faktisk kanskje nøye seg med en halvtime eller kanskje bare noen minutter, - hvis man ikke stikker innom ALLE hver gang... Men, men... Ikke like lett å få tid til alt, og KG får ikke førsteprioritet, kjenner jeg... :sjenert: MEN, litt mer spennende kanskje framover nå, og oppdattere hvis det skjer noe! :lur:

Vel, jeg bruker mindre tid her nå enn tidligere fordi andre oppdaterer sjeldnere og da er det ikke så mye for meg å oppdatere meg i ... Som regel, iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det kan det så absolutt være noe i, Knøttet! ;) Ikke like lett å oppdattere så hyppig da man er småbarnsmødre i stede for gravide med førstemann! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det kan det så absolutt være noe i, Knøttet! ;) Ikke like lett å oppdattere så hyppig da man er småbarnsmødre i stede for gravide med førstemann! ;)

Hehe, det tror jeg så absolutt! Da jeg ikke hadde fått barn enda var jeg her mye mer enn jeg er nå! Prioriteringene blir jo litt annerledes, kan man si ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit, - mest rett det vel! ;)

FERIE!!! :hoppe: :hoppe:

Sant, sant. ;)

:hoppe: for ferie! :biggrin::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hvorfor er det sånn at "profilbildet" mitt synes i innlegg i dagbøker, men ikke i blogger...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Da har det blitt ticker igjen! :biggrin: Må jo nesten ha det, da jeg er gravid! :hjerte: Bare så synd at den ikke synes i bloggene, da det er der jeg er mest aktiv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...