Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Kjenner meg vel delvis igjen i det du sier. Hadde en periode hvor jeg jobbert 100%, studerte 100% og var gravid. Gjør ikke det igjen for å si det sånn :riste: Men alt går som regel mens det står på!

Både 100% jobb og 100% studier??!! Guuud....hvordan fikk du til det da...?! Jaja, det var vel med førstemann, så du ikke hadde flere å ta deg av..men LELL!!!!! Godt gjort!! :tommelopp:

Men er som du sier, det meste går mens det står på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D er også en klatrer, og har har klatret i tripp-trapp-stolen en stund. Men nå har han også funnet ut at han kan skyve den rundt i stua for nettopp å bruke den som trapp til å klatre opp andre spennende steder! Phu, jeg angrer på at vi ryddet vekk lekegrinda for lenge siden :fnise: Heldigvis vet han at han ikke får lov, så han er ikke så ille som han var en periode - da var det jo umulig å forlate ham alene i 2 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er også en klatrer, og har har klatret i tripp-trapp-stolen en stund. Men nå har han også funnet ut at han kan skyve den rundt i stua for nettopp å bruke den som trapp til å klatre opp andre spennende steder! Phu, jeg angrer på at vi ryddet vekk lekegrinda for lenge siden :fnise: Heldigvis vet han at han ikke får lov, så han er ikke så ille som han var en periode - da var det jo umulig å forlate ham alene i 2 sekunder.

Høres akkurat ut som poden vår! :fnise: MEN, han har allerede NÅ funnet ut at han kan skyve rundt på stoler for å klatre opp andre steder..... Guuud, altså..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj....nå mååååå jeg legge meg.. Skulle jo bare en liiiten tur innom. Og så har jeg plutselig sitter her i nesten to timer..... :sjenert: Er jo så forbanna forkjøla at jeg trenger virkelig å sove masse nå....! Kommer til å svi for dette i mårra..... Hmm...jaja.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg levert mappeeksamen for i år til eksamenssensor!! :nigo: KUN bachelor igjen! :strix:

Jobbet dagvakt to dager på rad, og i går hadde kjære bursdag. I kveld har vi vært i bursdag. Ergo: masse kaker to dager på rad... :fnise:

...og ikke nok med det, i helga har mamma bursdag, og vi reiser dit i morgen. Blir HELT SIKKERT enda mer kake.... ;)

S har sagt "hadet" ei stund nå, men han har ikke klart å si det på rett tidspunkt. Han har ALLTID sagt det ETTER at vi har gått/kommet ut døra, osv. Men i dag sa han det til rett tid to ganger! :hjerte: Første gang da jeg hentet han etter jobb, og andre gang da vi skulle reise fra der vi var på besøk i kveld. *smelt* :rødme:

Gutten vår er sååå herlig!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen fra en koselig helg hos mamma og pappa. Deilig å få sove lenge om morgenen begge to, TO dager på rad! :nigo: Mamma tar jo MEEEER enn gjerne barnebarnet sitt når han vil opp.. ;)

Tror det snart blir senga på meg. Selv om jeg har sovet lenge om morgenen nå, er jeg fortsatt trøtt... Men må vente på at en vaskemaskin skal bli ferdig...

Apropo; nå kan vi bare IKKE VENTE LENGER, men å kjøpe ny maskn. Fant ut i dag da jeg skulle brette sammen en ullvask før helga, at noe hadde faktisk blitt ødelagt. Og vi har da for pokker ikke råd til at den skal ødelagge masse klær! Så nå blir det ingen mer ullvask, før vi har ny maskin i hus.... :nei:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:hoppe: for levert mappeksamen! :biggrin:

Så herlig at S har begynt å si hadet til riktig tid! De er så herlige når de lærer nye ting! :biggrin:

Teite vaskemaskin! :kjefte: Fått tak i en god, ny en nå?

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er innom og leser litt av og til, men sjelden jeg har tida til å legge igjen noen spor... :sjenert: Har vel egentlig ikke det nå heller, men....... ;)

Driver med bachelor-oppgava, og nå er det bare en liten måned igjen. Guuuuuud, som jeg gleder meg til den er innsendt!

Ny vaskemaskin har det blitt ja! :hoppe: Endte opp med en AEG Electrolux 6kg med 1400omdreininger. Jeg er veldig fornøyd! :)

Irriterer meg litt over alt det nye med layout'en her nå. Jeg kjenner det ikke ennå, og da får jeg mindre motivasjon til å gå innpå her...... :sjenert: Men, kommer seg vel! :jepp:

Nå må jeg gjøre klar knuppen og kjøre i barnehagen. Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er snuppen levert i barnehagen, og jeg måååå bare ha liiiitt mer KG-tid... ;)

Har endret dagboktittelen fra "Baby-liv" til "Coxys verden". S er jo absolutt ingen baby lenger! ;)

Bloggene er rare nå...hvrdan finner jeg igjen lista over de som jeg har merka som mine favoritter?

Og kan noen fortelle meg hvordan jeg kommer til der hvor jeg sist leste i en blogg eller dagbok? Jeg kommer hele tida bare til helt på starten!! :kjefte:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Koselig at du titter innom! :nigo:

Du finner nok ikke noe favorittliste over bloggene lenger :sukk: Men når du er inne på bloggene er det en knapp som heter "Go" øverst til høyre - der ser du alle bloggene du har tilgang til :) Gi beskjed om du ikke har til min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du titter innom! :nigo:

Du finner nok ikke noe favorittliste over bloggene lenger :sukk: Men når du er inne på bloggene er det en knapp som heter "Go" øverst til høyre - der ser du alle bloggene du har tilgang til :) Gi beskjed om du ikke har til min :)

Å ja, jammen det var vel for så vidt like greit, kanskje... ;) Da har man jo lett oversikt over de man har tilgang til, - en påminnelse om å følge med! :nigo: MEN: Da har jeg ikke tilgang til bloggen din lenger, pysepusen!! :snurt: VIL HA!!! Spesielt nå i disse tider! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor får jeg nå redigert hvem som har adgang til MIN blogg? Og dette med å legge til "venner", - hva slags betydning har det? Guuuud, så mye å sette seg inn i på nytt her nå.... :sjenert:

Ikke finner jeg igjen mange dagbøker heller....!! Er de bare "borte" for meg, eller har de fleste sletta dagbøkene sine nå, og er kun i bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare sende igjen noen spørsmål...håper noen kan svare meg!

- Hvordan kommer jeg til der hvor jeg sist leste i et blogginnlegg eller dagbok? Jeg kommer hele tida bare til helt på starten!! :kjefte:

- Hvor ser jeg og får redigert hvem som har tilgang til bloggen min?

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig med bloggene som har blitt så teite! :kjefte:

Jeg tror ikke man kan komme til "slutten" på en dagbok automatisk, du må bare klikke deg inn på vanlig måte og så på <<siste>>. Kan hende jeg tar feil, men jeg har ikke funnet noen måte ... :sjenert:

For å forandre innstillingene på bloggen så går du på bloggsidene, trykker på den røde knappen med "go" og "manage your blogs" trykker på "options" på din egen blogg, "endre innstillinger" og så velger du "privat klubb" under "blogginnstillinger synlighet" og skriver opp de du vil skal ha tilgang i lista der det står "privat klubb". :)

Håper du får det til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig ... jeg kommer inn på bloggen din, men når jeg skal inn og se hele innlegget du nettopp har lagt ut får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...