Coxy Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1181 Del Skrevet 16. desember 2009 Da må du sikkert jobbe :gjeiper: Hehe, nei da, skal ikke være gledesdreper Det er godt å være ferdig med studentlivet. Hva om du tar en skikkelig innspurt nå før jul, så bare finpussen står igjen på nyåret?? Du har det sikkert travelt fra før da... Så kanskje blir det vanskelig. Her er det ikke bare igjen å gjøre en skikkelig innspurt, desverre....her er det igjen MYE, og oppgava får bare bli som ho blir. Skal mye til at jeg stryker uansett.....! :gjeiper: Også er det noe med den tida også, ja....!! Får ikke gjort noen ting da S er hjemme, den tid er forbi.... Også jobber jeg jo en del også... Men, jeg må bare stå på, er uansett best på skippertak!!! Jeg slipper nok å jobbe neste jul også, så lenge jeg fortsatt har den jobben jeg har nå. Hihi!!! De er kjempereale med å gi småbarnsforeldre fri på julaften, hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #1182 Del Skrevet 16. desember 2009 Forresten, husker ikke om jeg har skrevet det, men.. S går!! Han gikk ganske greit allerede ved 1 årsdagen, men da datt han eller satte seg gjerne ned etter 10-15 skritt. Halvannen-to uker etterpå gikk han som en gud!! Og siden da har han stabba rundt rimelig stabil og trygg! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. desember 2009 #1183 Del Skrevet 23. desember 2009 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2009 #1184 Del Skrevet 27. desember 2009 Så moro at S har begynt å gå Håper dere har hatt, og fortsatt har, en fin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. desember 2009 #1185 Del Skrevet 27. desember 2009 Gratulerer med gående gutt! Håper det står bra til ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. desember 2009 #1186 Del Skrevet 29. desember 2009 Grattis til flinke S., som har begynt å gå! Håpar du har hatt ei fin jul saman med familien din. Ønskjer deg eit riktig godt NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. januar 2010 #1187 Del Skrevet 2. januar 2010 Forresten, husker ikke om jeg har skrevet det, men.. S går!! Han gikk ganske greit allerede ved 1 årsdagen, men da datt han eller satte seg gjerne ned etter 10-15 skritt. Halvannen-to uker etterpå gikk han som en gud!! Og siden da har han stabba rundt rimelig stabil og trygg! :rødme: Så moro Her venter vi bare på at lillemor skal begynne å springe rundt for fullt Rekorden er sju skritt til nå, så vi venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. januar 2010 #1188 Del Skrevet 2. januar 2010 Så moro Her venter vi bare på at lillemor skal begynne å springe rundt for fullt Rekorden er sju skritt til nå, så vi venter i spenning litt ivrig på fronten kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #1189 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei og hå! En kjapp oppdattering fra en travel småbarnsmamma som sitter oppe midt på natta og skriver oppgave, men nå trengte en liten pause... Jada, her går det i ett. Akkurat ferdig med årets 2. omgangssjuke, og akkurat DET tærer virkelig på kreftene.. Men nå satser jeg med friskt mot! Skolet tar alle de ekstra kreftene jeg har uten om småbarnstilværelsen og jobb, så husarbeid.....? :klø: Det har vi ikke sett.... Eller forresten, akkurar i dag har jeg faktisk "shaua" litt her! Men jeg tør ikke engang tenke på hvor lenge det var siden sist...... Driver med SISTE mappeeksamen nå, innleveringsfrist på mandag. Får ikke ro på meg annet enn når det er helt stille i huset, så da er det bare å ta natta til hjelp. I helgene, sådan, orker jo ikke å stå opp grytidlig om mårran hvis jeg har sitti oppe til 3-4..... Ellers har vi gjenneom hele januar også hatt fult opp med forelesninger og forberedelser til bacheloroppgaven. GUD som jeg gleder meg til å bare komme ordentlig i gang med den nå. Da har vi ingen mer forelesninger, og kan kun konsentrere oss om en ting! Jobber to dager i uka og hver tredje helg. Det tilsvarer 60% stilling. Og en dag i uka har jeg kosedag hjemme med vår lille S, som begynner å bli så stooor!!! Begynner faktisk å tenke at "et svangerskap tar jo 9mnd'er, og S utvikler seg MYE på den tida....." Joda, jeg begynner å kjenne at jeg har lyst på nummer to. Men det får vente enda! Er jo bestemt på at jeg skal være ferdig med skolen før jeg skal ha en til. Greit å ha mulihet til å jobbe seg opp skikkelig i fht permisjonslønn også! Men jeg håper da at jeg er gravid innen utgangen av 2010! Mange til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 7. februar 2010 #1190 Del Skrevet 7. februar 2010 Koselig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. februar 2010 #1191 Del Skrevet 7. februar 2010 Høyrest ut som du har travle dagar! Håpar ting roar seg litt, når du er ferdig med alle oppgåver og styr, som held deg våken til langt på natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. februar 2010 #1192 Del Skrevet 7. februar 2010 Godt å høre at alt står bra til. Er nok lurt og bli ferdig med skolen før neste ja, greit å "bare" ha jobb og tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1193 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Takker for hilsninger, Cloudberry, Mirabella76 og Tussi!! Jada, er travle dager... Og nå sitter jeg jammer her igjen.. Satt oppe til 05.30 og skrev i natt som var. La meg, og kl 12.40 kom kjære og S inn med frokost på senga til meg! I natt kan jeg ikke sitte så lenge, skal jo opp og kjøre S i barnehagen i morgen..... I så fall må jeg være oppe til han har våknet, og legge meg ETTER jeg har kjørt han i barnhagen. Men det blir nok ikke noe av, gitt!! Neida, er egentlig ikke langt unna ferdig heller. Driver med avslutningen, men ble plutselig helt blank, og trengte en liten pause. Skal skrive ferdig avslutningen nå, og deretter legge meg. Så blir det en siste finish i morgen før jeg sender inn. Can't wait! Åååå, forresten!! Gleder meg såååååå VILT MYE til første helga i mars!!! Jeg og tre venninner har bestilt oss JENTETUR til Oslo!! Skal ligge på flotte Radisson Blu Scandinavia Hotell i Oslo, og lørdagskvelden skal vi på show med Raske Menn! Ellers skal vi nok kose oss i svømmebassenget, spise god mat, slappe av og shoppe litt!! Det blir SÅ bra!! Endret 8. februar 2010 av Coxy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. februar 2010 #1194 Del Skrevet 8. februar 2010 Så flink du er! Godt du snart er ferdig nå da. Jentetur til Oslo hørtes helt herlig ut,og velfortjent, må kooooose deg! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. februar 2010 #1195 Del Skrevet 8. februar 2010 Fint å høyre frå deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 21. februar 2010 Så flink du er! Godt du snart er ferdig nå da. Jentetur til Oslo hørtes helt herlig ut,og velfortjent, må kooooose deg! Ha en fortsatt fin dag! GJETT OM jeg skal!! Fint å høyre frå deg igjen Koselig at du stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1197 Del Skrevet 21. februar 2010 Jadda; på torsdag som var fant jeg ut at mappeoppgavene skal leveres til EKSAMENSSENSOR allerede PÅ FREDAG!!!! Guuud....tar aldri slutt dette her!!! :gjeiper: Har hatt full jobbhelg nå i helga, og ellers har jeg blitt SYLTE forkjøla, så jeg sitter nå her med en hel armè av myke papirlommetørkler og en krem som jeg til stadighet smører på/rundt nesa for å slippe å bli så j***i sår. Ligner mest på Rudolf! S er i storform. Litt snørrete, men det er han jo omtrent hele tida. Han er HØYT (og ikke noe særlig lavt) hele tida, den gutten klatrer jo OVERALT!!! Pappa'n skulle bare en tur på do her en kveld som jeg var på jobb, og da han kom tilbake satt S OPPÅ kjøkkenbordet....! Og han klatrer opp og ned og opp og ned på tripptrappstolen. Omtrent ALLE som ser han "i aksjon" reagerer på alt han får til. "Slik har aldri mine unger gjort/vært", sier de... Han finnes ikke tam!!! Jaja, han er frisk og fin da, og mer kunne jeg ikke ønsket! I morgen har S fri fra barnehagen, og jeg har "kose-meg-hjemme-dag" med gullet mitt. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. februar 2010 #1198 Del Skrevet 21. februar 2010 Kjenner til den der med høyt og lavt altså Tripptrapp stol er fint, men det tar desverre ikke så lang tid før den fungerer som trapp og vips når man opp overalt Høres ut som du har travle dager, men det er vel bare en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1199 Del Skrevet 21. februar 2010 Kjenner til den der med høyt og lavt altså Tripptrapp stol er fint, men det tar desverre ikke så lang tid før den fungerer som trapp og vips når man opp overalt Høres ut som du har travle dager, men det er vel bare en periode? Nja, hatt det slik egentlig hvert fall siden jeg begynte å jobbe igjen.. Det å kombinere å være 50% student (som nå går siste året med tilhørende bachelor-jobbing), jobbe 60% og være 100% husmor er travelt, gitt! Hvert fall hvis en skal prøve å få med seg noe sosialt innimellom også....og det MÅ jeg bare...!! Men får tro det roer seg mer etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. februar 2010 #1200 Del Skrevet 21. februar 2010 Nja, hatt det slik egentlig hvert fall siden jeg begynte å jobbe igjen.. Det å kombinere å være 50% student (som nå går siste året med tilhørende bachelor-jobbing), jobbe 60% og være 100% husmor er travelt, gitt! Hvert fall hvis en skal prøve å få med seg noe sosialt innimellom også....og det MÅ jeg bare...!! Men får tro det roer seg mer etter hvert! Kjenner meg vel delvis igjen i det du sier. Hadde en periode hvor jeg jobbert 100%, studerte 100% og var gravid. Gjør ikke det igjen for å si det sånn Men alt går som regel mens det står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå