Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer på etterskudd! :danser::hoppe::blomst:

Ble litt på etterskudd, men jeg har vel gratulert på FB også, så jeg håper jeg er tilgitt. :lur::fnise:

Håper det går bra med den lille familien! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen! :)

Ja, da er praksisen min over. Egentlig bare veldig trist, har trivdes så utrolig godt!!! Men men...sånn er det bare! :)

Har ikke hatt nett da jeg har vært borte, nesten ikke mobil engang. Kun hatt mobilen min da vi har vært på "utflukter" og på natta da jeg har vært i seng. Ny opplevelse det også, gitt!! ;) En blir jo så avhengig av disse tekniske duppedittene..... :sjenert:

S har blitt 1 år, og i disse dager driver vi med barenhagetilvending. Går så greit så! :) I dag er han der for førte gang hele dagen uten meg. Leverte han kl 9.30 i dag, og hører jeg ikke noe derfra slik at jeg må komme, så henter jeg han ca 15.00/15.30, tenker jeg. Er utrooolig rart å plutselig sitte hjemme alene....!!! :sjokkert: Men jeg kjenner at jeg gjerne blir vant til det også....... :sjenert::nigo: Er jo selvfølgelig kjempeglad i gutten min, men guuuuud så deilig det er å ha tid for meg selv også....

Ellers er det full rulle. Til uka begynner jeg i ny jobb. Fikk 75% fast stilling tidlig i høst, og inntil jeg blir ferdig med studiene, skal jeg jobbe 60%. For jada, det var den skolen også da.... Nå har jeg kun praksisoppgave å bekymre meg over fram til jul, men det er jammen NOK oppi alt det andre jeg driver med. I januar har vi forelesninger igjen to dager i uka, pluss at jeg skal skrive nok en individuell oppgave. Og fra februar begynner bacheloroppgaveskriving...... Gleder meg faktisk til jeg kommer dit, da er det liksom "kun" det, og ikke masse andre forelesninger og oppgaver å drive med.

S går som en gud! :) Har gått lenge inntil ting, og 10-15 skritt uten å holde i noe. Men nå går han hele tida! :hjerter: Han er så søt! :) Men så stooooor han han blitt....... :sjenert::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenk at S har fylt 1 år og har begynt å gå :) Så moro :) Mener jeg gratulerte på fb? :klø:

Så flott at du har trivdes så godt i praksis, for det kan jammen være både og... Håper du har lært mye :)

Du får tenke sånn at det blir travelt en periode framover, men at det er verdt det. Ikke alle som har fast jobb før de er ferdigutdannet, så du er jo ganske heldig. Du vet i alle fall at du har noe å gå til når du er ferdig på skolen :)

Ha en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenk at S har fylt 1 år og har begynt å gå :) Så moro :) Mener jeg gratulerte på fb? :klø:

Så flott at du har trivdes så godt i praksis, for det kan jammen være både og... Håper du har lært mye :)

Du får tenke sånn at det blir travelt en periode framover, men at det er verdt det. Ikke alle som har fast jobb før de er ferdigutdannet, så du er jo ganske heldig. Du vet i alle fall at du har noe å gå til når du er ferdig på skolen :)

Ha en flott helg :klemmer:

Kan godt hende at du gratulerte på FB ;) Uansett, - tusen takk! :)

Jeg har lært MASSE i praksis! :jepp: Har nok vært heldig med praksisplass, ja. Kjempeglad for det! :)

Joda, jeg er jo heldig som har fast jobb før jeg faktisk er ferdigutdannet! :) Og jeg føler meg på en måte litt utakknemlig...... Jeg gleder meg nemlig ikke til å begynne i nyjobben..... :sjenert: Føler ikke at det er denne typen jobb jeg har lyst til å ha, men tenker at det er helt greit å prøve en stund, inntil jeg evt finner noe annet.... :sukk: Jaja, det kan ikke gå stort mer enn i positiv retning da, hvert fall! Kan jo hende jeg kommer til å stortrives også! Vi får se! :)

Ha en super helg du også! :hug:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du ser litt mørkt på det når du egentlig ikke har så lyst på den jobben. Men det er i alle fall et utgangspunkt, og som du sier så kan det jo hende at du kommer til å trives veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet S i barnehagen, første dagen helt alene. Blid og fornøyd! :) Hadde gått kjempebra, og han hadde sovet nesten 3 timer!!! :hakeslepp:

I kveld blir det hjemmelaget pizza og avslapping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det var utrolig hyggelig med en oppdatering igjen :nigo:

Og så bra at det går fint med barnehagetilvenning :tommelopp:

Vi skal i gang med tilvenning etter nyttår og mistenker at lillemor ikke er like velvillig som det lillemannen var :sjenert: Heldigvis er det pappa'n som må ta det siden jeg mest sannsynelig starter i ny jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt går bra hos dere. Også så spennende med barnehagetilvenning og liten tass som går rundt.

Hvordan går det med hus da? Dere kjøpte gjorde dere ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det var utrolig hyggelig med en oppdatering igjen :nigo:

Og så bra at det går fint med barnehagetilvenning :tommelopp:

Vi skal i gang med tilvenning etter nyttår og mistenker at lillemor ikke er like velvillig som det lillemannen var :sjenert: Heldigvis er det pappa'n som må ta det siden jeg mest sannsynelig starter i ny jobb...

:)

Ny jobb? Oi, gratulerer og lykke til! :)

Så godt å høre at alt går bra hos dere. Også så spennende med barnehagetilvenning og liten tass som går rundt.

Hvordan går det med hus da? Dere kjøpte gjorde dere ikke?

Huff.... :sukk: Hus, ja... Vi ønsker å kjøpe, men det er jammen ikke like lett som ønsket er!! ;) Finnes omtrent ikke hus til salgs her.... Så vi er stadig i vurderingsfase kjøpe eller bygge... Ender nok med å kjøpe, bare det blir noe til salg som ligger på en plass vi vil bo! Så vi venter fortsatt veldig spent! ;) Men nå begynner jeg å bli veldig åpen for å flytte til et annet hus og fortsette å leie. Er MØKKLEI det huset vi bor i og plassen det ligger på, og det begynner å bli trangt for en familie på tre + hund... Så vi får se hva som skjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært ute på jordet med noen venner og barna dams, og kjørt akebrett, fyrt bål og grilla pølser. Kjempekoselig! :) Var herlig vær å væra ute i. Mildt og fint for småtassene! :)

I kveld skal jeg skrive på årets julekort, slik at vi får sendt dem på mandag. Da har vi det ute av verden også! :)

På onsdag skal vi på kontroll på kirurgisk avdelig på sukehuset. Ble rekvirert dit etter 1års kontrollen, fordi legen ikke fant testiklene til S. De forsvinner hele tida oppover. Kun da han sitter i badebalje med varmt vann kommer de ned, men da kjenner jeg de til gjengjeld helt klart og tydelig. Noen som har samme erfaringer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at barnehagetilvenninga går så fint! :) Me sliter veldig med I. på det området, for ho får heilt angst når eg går frå henne i barnehagen, sjølv om eg kjem fort tilbake. :( Og det til tross for at vore med I. i barnehagen over lang tid, nettopp for å unngå at det vart slik. Men I. er ein skikkelig mammadalt, så då er det ikkje så greit...

Og sist, men ikkje minst:

Gratulerer så mykje med overstått 1-års dag til S.! :blåse: :danser:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, Mirabella! :hug: Håper det går bedre i barnahagen for dere etter hvert også!

=====

Turen på sykehuset for å sjekke testiklene til S gikk kjempefint. Legen fant de med en gang....! Men kommunelegen har kun undersøkt han liggende, og han på sykehuset undersøkte han mens han sto oppreist. Spurte om det var forskjell på det, og legen på sykehuset sa at ja, det var det absolutt. Legen som undersøkte han på helsestasjonen SKULLE ha undersøkt han stående også. Svikt i systemet.... :sukk:

S sliter fælt med snørr og tannfrembrudd nå om dagen, syns skikkelig synd på han. Heldigvis virker det som at det endelig er på vei til å bryte gjennom nå. Slitsomt med sutring gjennom hele dagen pga tenner!

På ny-jobben går det helt greit. Hadde opplæring på onsdag og torsdag i forrige uke, og gikk egne vaktr i helga. Gikk veldig fint. Men guuuuud; T Å L M O D I G H E T S J O B B, ja!!!! :gjeiper: Blir nok bedre etter hvert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så driver jeg å skriver praksisoppgave... (Les: har akkurat begynt..!!)

BLÆ!!! Har ikke motivasjon, og finner på ALT mulig annet!!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten så driver jeg å skriver praksisoppgave... (Les: har akkurat begynt..!!)

BLÆ!!! Har ikke motivasjon, og finner på ALT mulig annet!!!! :sjenert:

Hørtes veeeldig kjent ut :fnise: Ikke noe gøy å måtte skrive oppgave når man egentlig er klar for juleferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veeeldig kjent ut :fnise: Ikke noe gøy å måtte skrive oppgave når man egentlig er klar for juleferie ;)

Absolutt IKKE!!! :fnise: Æsj, veit liksom hva jula kommer til å dreie seg om nå, så jeg har ikke julestemning engang.... Innleveringsfrist 4. januar... Guuuud, som jeg gleder meg til neste jul, da er jeg FERDIG som student!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...vi må ha en bilstol til, i kjæres bil. Det er en to-seter, så setet må være foran. Hvilket sete kan vi velge? :klø: Vil helst ha bakovervendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt IKKE!!! :fnise: Æsj, veit liksom hva jula kommer til å dreie seg om nå, så jeg har ikke julestemning engang.... Innleveringsfrist 4. januar... Guuuud, som jeg gleder meg til neste jul, da er jeg FERDIG som student!!! ;)

Da må du sikkert jobbe :gjeiper: Hehe, nei da, skal ikke være gledesdreper ;) Det er godt å være ferdig med studentlivet.

Hva om du tar en skikkelig innspurt nå før jul, så bare finpussen står igjen på nyåret?? Du har det sikkert travelt fra før da... Så kanskje blir det vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...