Gå til innhold

Coxys verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du har fått hentet deg litt inn i helga :) Og ikke minst at S er blitt bedre!

Sender deg en :hug:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skulle nesten ikke vært lov til å ha verken dagbok eller blogg når man oppdatterer så sjeldent! :fnise: Men nå har jeg hvert fall kommet med en lengere oppdattering i bloggen! ;)

Tror kanskje jeg kommer til å slette denne dagboken her snart..Vi får se! ;) Mer enn nok å holde styr på en av delene, kanskje! :gjeiper:

Har vært litt innom i blant og lest for å holde meg bittelitte gran oppdattert, men ikke tatt meg tida til å skrive noe verken hos meg selv eller hos andre. Så nå var det på tide! Og nå skal jeg ta meg ei lita runde igjen også! ;)

:hug:

Skrevet

Djiiises..... Ikke rart jeg aldri har tid til å gå innpå her mer..bruker jo timesvis, - hvert fall har jeg gjort det nå!! :fnise: Og jeg som skal på tidligvakt i morgen! :gjeiper: Skal jobbe 7 dager på rad fra i morgen, så er det to uker ferie! :hoppe:

Skrevet

:vinke:

Så fint du er tilbake! :biggrin: Synes ikke du burde slette dagboka, og så synes jeg ikke det er like enkelt med blogg ... :sjenert: Please stay! ;)

:sjenert: Ja, man bruker fort litt for mye tid på KG når man først sitter her ... det er jo en grunn til at jeg ikke er her så mye ... :sjenert:;)

Høres ut som om en 2 ukers ferie er absolutt velfortjent nå snart! :Nikke:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Skrevet

Hadde jeg vært "flink" og vært innom ofte, så kan man jo faktisk kanskje nøye seg med en halvtime eller kanskje bare noen minutter, - hvis man ikke stikker innom ALLE hver gang... Men, men... Ikke like lett å få tid til alt, og KG får ikke førsteprioritet, kjenner jeg... :sjenert: MEN, litt mer spennende kanskje framover nå, og oppdattere hvis det skjer noe! :lur:

Skrevet

Hadde jeg vært "flink" og vært innom ofte, så kan man jo faktisk kanskje nøye seg med en halvtime eller kanskje bare noen minutter, - hvis man ikke stikker innom ALLE hver gang... Men, men... Ikke like lett å få tid til alt, og KG får ikke førsteprioritet, kjenner jeg... :sjenert: MEN, litt mer spennende kanskje framover nå, og oppdattere hvis det skjer noe! :lur:

Vel, jeg bruker mindre tid her nå enn tidligere fordi andre oppdaterer sjeldnere og da er det ikke så mye for meg å oppdatere meg i ... Som regel, iallfall.

Skrevet

Hehe, det kan det så absolutt være noe i, Knøttet! ;) Ikke like lett å oppdattere så hyppig da man er småbarnsmødre i stede for gravide med førstemann! ;)

Skrevet

Hehe, det kan det så absolutt være noe i, Knøttet! ;) Ikke like lett å oppdattere så hyppig da man er småbarnsmødre i stede for gravide med førstemann! ;)

Hehe, det tror jeg så absolutt! Da jeg ikke hadde fått barn enda var jeg her mye mer enn jeg er nå! Prioriteringene blir jo litt annerledes, kan man si ... ;)

Skrevet

Kanskje like greit, - mest rett det vel! ;)

FERIE!!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Kanskje like greit, - mest rett det vel! ;)

FERIE!!! :hoppe: :hoppe:

Sant, sant. ;)

:hoppe: for ferie! :biggrin::hoppe:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvorfor er det sånn at "profilbildet" mitt synes i innlegg i dagbøker, men ikke i blogger...? :klø:

• 1 måned senere...
Skrevet

Da har det blitt ticker igjen! :biggrin: Må jo nesten ha det, da jeg er gravid! :hjerte: Bare så synd at den ikke synes i bloggene, da det er der jeg er mest aktiv.. :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jammen har jeg nå allerede passet 12 uker. Wow!!!

Skrevet

Gratulerer med 12 veker allerede! :klem: Jammen går det fort unna. ;)

Skrevet

Ja, det gjør det! ;) Går myyyye fortere nå enn første gangen, gitt...! Og det er jo helt greit! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...